Citat:
Ursprungligen postat av
CashisKing.
Fick nu en kort snapfilm där hon fått en fin flaska med ett hjärta på där det stod " Du är grym" Samt en choklad ask...
Gav fan i och svara..
Hon lär ju bara skicka för att vilja ha uppmärksamhet elr göra en avis
Vet ju inte om det är från en kompis elr så men hon skrev i filmen " Man lär ju ha varit rätt charmig för detta"
Bästa var ju att jag tänkte om jag skulle ge något men sket i det då jag gjorde en annan tråd om detta och resulterade i att var bara en obekväm grej för henne
Fuck dat bitch hahah
Du är friendzonad.
Du är fixerad. Och du lär snart få en psykos om du inte släpper henne. Du har skapat 4-5 trådar om henne nu, frågan är varför du skapade en ny efter alla tipsen som gavs i dina tidigare trådar? Utan att lägga alla korten på bordet i denna tråd förväntar du dig att folk ska stryka dig medhårs? Slutta toffla förfan. Det verkar vara en giftig relation och man ser tecken på att du inte är psykiskt stabil genom att du kallar henne bitch osv.
Ni var arbetskollegor, du kärade ner dig, du fick nobben och nu gör du ännu en tråd om hur du ska kunna få henne....Acceptera hennes vilja att vara vänner. Sluta agera mot henne med dolda motiv. Ta det som det kommer, va hennes vän men förvänta dig inget mer. Sen kanske hon ändå utvecklar något för dig men just nu ska du avvakta när hon tydligt sagt nej.