Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-15, 15:26
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashisKing.
Fick nu en kort snapfilm där hon fått en fin flaska med ett hjärta på där det stod " Du är grym" Samt en choklad ask...

Gav fan i och svara..

Hon lär ju bara skicka för att vilja ha uppmärksamhet elr göra en avis

Vet ju inte om det är från en kompis elr så men hon skrev i filmen " Man lär ju ha varit rätt charmig för detta"

Bästa var ju att jag tänkte om jag skulle ge något men sket i det då jag gjorde en annan tråd om detta och resulterade i att var bara en obekväm grej för henne

Fuck dat bitch hahah

Du är friendzonad.

Du är fixerad. Och du lär snart få en psykos om du inte släpper henne. Du har skapat 4-5 trådar om henne nu, frågan är varför du skapade en ny efter alla tipsen som gavs i dina tidigare trådar? Utan att lägga alla korten på bordet i denna tråd förväntar du dig att folk ska stryka dig medhårs? Slutta toffla förfan. Det verkar vara en giftig relation och man ser tecken på att du inte är psykiskt stabil genom att du kallar henne bitch osv.

Ni var arbetskollegor, du kärade ner dig, du fick nobben och nu gör du ännu en tråd om hur du ska kunna få henne....Acceptera hennes vilja att vara vänner. Sluta agera mot henne med dolda motiv. Ta det som det kommer, va hennes vän men förvänta dig inget mer. Sen kanske hon ändå utvecklar något för dig men just nu ska du avvakta när hon tydligt sagt nej.
Citera
2018-02-15, 16:45
Medlem
Yes tack! NU lägger jag ner henne... Ledsen om jag skadat någon elr gjort någon irriterad pga alla trådar!

Blev helt fast i henne men är bara jobba vidare och gå vidare!
Citera
2018-02-15, 17:07
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashisKing.
Yes tack! NU lägger jag ner henne... Ledsen om jag skadat någon elr gjort någon irriterad pga alla trådar!

Blev helt fast i henne men är bara jobba vidare och gå vidare!

Bra! Det är ett friskhetstecken, om jag vore du skulle jag ta det lugnt med snappandet också. Du har inte skadat någon här, men det är jobbigt att se hur du skadar dig själv rent sinnesmässigt genom att vara hennes slav psykiskt. Ju fler trådar du skapar om samma person ju mer fast blir du av tanken om henne. Du måste bryta dig fri och leva ditt liv, du är ung, det kommer många fler kvinnor framöver! Utan tvekan. Kämpa på och håll huvudet högt. Du ska åtminstone vara glad att du inte blev dumpad EFTER att ni varit ihop på riktigt, det hade nog gjort mycket mer ont för dig. Där har jag varit och det är inget kul. Du undvek en mina i tidigt stadium helt enkelt. Det ska du vara glad för och nu är det bara att köra på och hitta någon annan...
Citera
2018-03-02, 20:20
Medlem
Haha öppnar igen lite...

Inte hörts av på typ 2 veckor...

Nu skickade hon en bild på en blombukett hon fått till dörren och skriver titta vad jag fått utanför min dörr

jaha hur ska man tolka heheh

har tråkigt så skrev i tråden och ser om nån är på
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här