Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-14, 23:16
Medlem
Tjenare därute

Kunde inte hålla fingrarna i styr så så frågade precis en tjej jag blivit kallad av " Vill vara vänner"

vad hon gör imorgon? Tänkte fråga om hon ville kolla på en film elr något...

Är det bara helt kört och bortkastat? Elr kan det ge något?

För om det är helt kört vill jag komma över henne, men vill samtidigt umgås då jag gillar henne skarpt men det kmr inte hålla i längden som vänner för mitt psyke...
Citera
2018-02-14, 23:23
Medlem
Lär du upptäcka efter ett tag kvinnor vill kanske lite mer.
Citera
2018-02-14, 23:25
Medlem
Vid en seriös relation kan de tag ett tag'
Citera
2018-02-14, 23:52
Medlem
upptäcka efter ett tag? kvinnor vill kanske lite mer

Förklara lite mer detalj..

Detta är inte mitt ämne
Citera
2018-02-15, 01:08
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashisKing.
Tjenare därute

Kunde inte hålla fingrarna i styr så så frågade precis en tjej jag blivit kallad av " Vill vara vänner"

För om det är helt kört vill jag komma över henne, men vill samtidigt umgås då jag gillar henne skarpt men det kmr inte hålla i längden som vänner för mitt psyke...

Det kan bara hon och/eller du avgöra då vi inte har en aning hur läget är mellan er.

Fråga på du, det du kan få är ett nej, och i värsta fall bli anmäld för att du ens till talar henne (#metoo).

Men men bättre att du ta chansen och frågar än att inte göra de alls, för att då gå runt å ångra sig för att man inte tog chansen.
Visar hon nåt intresse för dig eller är det oftast du som tar kontakt?
Citera
2018-02-15, 02:11
Medlem
Ja nej det är klart ni inte kan hjälpa så eftersom det är mellan oss...

Jag har slutat att dags skriva något lätt då hon ville vara vän..

Men nu nästan 1 vecka senare har hon skickat en snap 2 dagar i rad.

men är så konstiga, ena får jag typ vid 12 på kvällen då sitter hon och klämmer på en stressboll, andra skickar hon en bild på hennes lillebror och henne själv när hon bara var något år gammal...

Vet att hon skickar med flera killar då jag sett det.. Hon snapar typ jämt men hon vet även vad jag vill då jag bjöd ut henne som sagt när vi satt ute förut

Så vet inte riktigt vad jag ska göra..

Nu när jag frågade så skulle hon bort imorgon och hade födelsedagsfirande i helgen så kunde tyvärr inte träffas
Citera
2018-02-15, 11:00
Medlem
Roidberts avatar
Din inställning bör vara att hon kan dra åt helvete! Hon är inte intresserad av dig, utan vill bara mjölka dig på uppmärksamhet för att göda sitt ego. Sluta slösa tid och mental energi på henne. Du blir ändå bara mer ointressant för henne desto mer du satsar på henne.
Citera
2018-02-15, 11:06
Medlem
Hur mycket måste folk göra innan de inser att någon inte är intresserad av en?!?

Att TS inte förstår att hon inte är speciellt intresserad av honom emotionell eller sexuellt är ju nästan rekord i att inte kunna läsa av en människa.

Självklart håller hon TS i koppel för att få uppmärksamhet, precis som alla andra killar hon behagar via Snapchat.

Kvinnor som dessa skall du inte ens bemöda dig med att svara på Snapchat. Lägg ner direkt och gå vidare. Sluta vara en tönt som tjejerna kan göra vad de vill med.
Citera
2018-02-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashisKing.
Tjenare därute

Det beror lite på. Om en tjej först föreslår att man ska vara vänner utan att man alls visat något större intresse, så finns det en baktanke att det ska kunna leda till annat. Tjejer kan komma med ganska luddiga formuleringar för att inte göra bort sig och för att försöka komma närmare.
I ditt fall med anledning av det sista du skrivet, så verkar det som du varit ganska så på och hon förslagit att ni bara ska vara vänner, isåfall så är chansen närmast till obefintlig. Om så är fallet så är det bättre du lägger din energi på att hitta någon annan, än ett omöjligt projekt där du bara blir sårad i slutändan.
Citera
2018-02-15, 13:09
Medlem
Jag vet inte huruvida du har en chans eller inte, men om du märker eller inser att du inte har, ta då avstånd från henne för du kommer bara bli sårad och det kommer att göra ont.
Citera
2018-02-15, 14:17
Medlem
Var dig själv och var ”bara” en vän. Så ska du se att hon ändrar sig när du börjar friendzona henne. Viktig dock att detta inte är din baktanke utan att du har som mål att bara vara vän.
Citera
2018-02-15, 14:59
Medlem
Fick nu en kort snapfilm där hon fått en fin flaska med ett hjärta på där det stod " Du är grym" Samt en choklad ask...

Gav fan i och svara..

Hon lär ju bara skicka för att vilja ha uppmärksamhet elr göra en avis

Vet ju inte om det är från en kompis elr så men hon skrev i filmen " Man lär ju ha varit rätt charmig för detta"

Bästa var ju att jag tänkte om jag skulle ge något men sket i det då jag gjorde en annan tråd om detta och resulterade i att var bara en obekväm grej för henne

Fuck dat bitch hahah
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in