Citat:
Ursprungligen postat av
curious1234
Jag har satt mig sjlv i ett knslomssigt dilemma.
Har jobbat p mitt nuvarande jobb i ett par mnader. Chefen r enormt attraktiv i mina gon...har dock aldrig tnkt tanken p att gra ngot med honom.
Till saken hr att jag lever i ett frhllande sedan ett antal r och det har vl inte varit speciellt dligt om n man har tappat gnistan s att sga litegrann.
Fr ngra veckor sedan hnde det ngot ovntat. Vi var p festligheter tillsammans och blev bgge rtt s onyktra... hips vips befann vi oss p ett stlle och brjade kyssas...det var som att marken frsvann under mig...underbart. hade kunnat vara dr hela natten med honom hnde inget mer n s.
Sedan dess har haft grym ngest....framfrallt eftersom jag varit otrogen....men ven pga av att jag har svrt att sluta tnka p honom.
Saken blir ju inte enklare av att vi ses varje dag typ....
Vet inte hur jag ska hantera detta riktigt 😣
mnniskan r inte programmerad till att hlla sig till en partner livet ut s det nda du kan gra r att sga till din kille att du tappat gnistan och vill testa ppet frhllande och om ni inte r svart sjuka av er s kan det g hur bra som helst men har ngon av er ltt fr att bli svart sjuk s blir det rtt svrt,,,,,
lever sjlv i ett frhllande med s ganska dd gnista sex en gng i mnaden och det har slutat med att jag sover i ungarnas sng och ungarna sover hoss henne i stora sngen och ungarna har anvnt sin vning sng 1-2 gnger s det vart 3,100 helt t helvete i sjn,,,
sg som det r att du vill ha ppet eller ut och gka i skogen havet eller annat spnnande fr att bttra p samlivet eller lmna gubben