• 1
  • 2
2018-02-23, 19:14
Medlem
Har varit med en tjej nu i snart 5 månader och har väl varit lite som en berg och dalbana så att säga. Tjafs och bråk några gånger, jag som spårat ur när jag druckit alkohol har också inträffat men jag älskar henne och hon älskar mig. Nu senaste veckan har det varit lite tjafs, t.ex. blev jag grinig på henne när hon sa att det finns en hängare på handduken så jag borde hänga upp den med den istället för att bara hänga den på tyget. Som jag för övrigt tycker är så löjligt, därför jag blev irriterad. Och sättet hon sa det på störde mig liksom.

Gjorde henne ledsen så att hon började gråta förra helgen när jag frågade om hon någonsin använt lösögonfransar och sade att kvinnor ska ha så långt hår som möjligt. Hon tolkade det helt fel som att jag inte var nöjd över hennes utseende och det blev massa skit över det.

Nu i onsdags så ringde jag henne mitt i natten när jag var full för jag ville sova hos henne/träffa henne, hade tydligen sagt "hora" i hennes telefonsvarare efter att hon inte svarat. Ringde flera gånger också men kommer inte ihåg någonting, fick total blackout den kvällen och har sagt det. Hon skulle upp och jobba tidigt på morgonen.

Vi pratade igår och då sa hon att jag är oansvarsfull, psykopat och frågade mig om jag var dum i huvudet (förmodligen för att jag sagt att hon är dum i huvudet flera gånger tidigare), har något fel och att jag beter mig som en 15-åring. Hon sa inte att hon ville göra sluta eller dylikt men sa att hon är så trött på mig just nu pga veckan som varit men nämnde också i förbifarten "lämna mig ifred" osv. Jag avslutade samtalet med "jag förstår" och hejdå och vi har inte hörts av sen dess.

Frågan är nu, ska jag kontakta henne eller ska jag vänta tills hon gör det? Med tanke på det hon sa borde väl hon höra av sig eller resonerar jag fel?

Är full just nu så om det är en osammanhängande text så är det orsaken.
Citera
2018-02-23, 19:18
Bannlyst
1. Sluta bete dig som en dramasökande kärring alternativt ostabil 15 åring. Kan du inte hantera alkohol så är det nog god tid att lära dig dricka med måtta. (spoiler: Att bli full som en prutt är inte målet med alkohol)

2. Spring aldrig efter när en kvinna drar sig undan. Låt henne komma till dig när hon är redo.
Kvinnor är som katter, hon kanske vandrar iväg ett tag, ibland i flera dagar, men hon kommer alltid hem när hon längtar hem.
Citera
2018-02-23, 19:20
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Kontakta inte henne sluta drick alkohol det verkar som om det förstör mycket.
Citera
2018-02-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri
1. Sluta bete dig som en dramasökande kärring alternativt ostabil 15 åring. Kan du inte hantera alkohol så är det nog god tid att lära dig dricka med måtta. (spoiler: Att bli full som en prutt är inte målet med alkohol)

2. Spring aldrig efter när en kvinna drar sig undan. Låt henne komma till dig när hon är redo.
Kvinnor är som katter, hon kanske vandrar iväg ett tag, ibland i flera dagar, men hon kommer alltid hem när hon längtar hem.

Nej jag vet kan inte hantera alkohol har aldrig kunnat gjort det. Nej kanske lika bra att jag inte kontaktar henne, om hon vill ngt så får hon höra av sig.
Citera
2018-02-23, 19:42
Medlem
Ducadreams avatar
Det är ditt fel så du borde kontakta henne.
Citera
2018-02-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är ditt fel så du borde kontakta henne.

Ja jag är osäker. Kanske borde det? Idag eller imorgon?
Citera
2018-02-23, 19:48
Medlem
vadsadusadus avatar
Du har bettet dig som en skit och sårat henne. Givetvis hör du av dig när du kan visa henne att du är ledsen över det du gjort.
Citera
2018-02-23, 20:02
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Ja jag är osäker. Kanske borde det? Idag eller imorgon?

Ge det lite mer tid. Några dagar till så att ni båda kan lugna ner er. Och sedan måste du självklart be om ursäkt för att du kallade henne för hora. Det är inte rätt, oavsett hur arg man än är.
Citera
2018-02-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Ge det lite mer tid. Några dagar till så att ni båda kan lugna ner er. Och sedan måste du självklart be om ursäkt för att du kallade henne för hora. Det är inte rätt, oavsett hur arg man än är.

Ska jag inte snapa henne nu då? Ja jag sa att jag sa det till min polare men sa det nog till henne. Spelar väl ingen roll om det är nu ikväll eller om några dagar?
Citera
2018-02-23, 20:08
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Ska jag inte snapa henne nu då? Ja jag sa att jag sa det till min polare men sa det nog till henne

Om du är redo och kan vara lugn, gör det.
Citera
2018-02-23, 20:28
Medlem
beaver_ses avatar
Sluta med sprit direkt, sen ber du henne om ursäkt och säger att det är helt okey att hon ger dig en rungande örfil, för det är du värd.
Träffar du nån du bryr dig om så behandla den personen värdigt, ge fan i maktspel och sluta att kalla kvinnor för saker bara negrer och araber gör...
Citera
2018-02-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Sluta med sprit direkt, sen ber du henne om ursäkt och säger att det är helt okey att hon ger dig en rungande örfil, för det är du värd.
Träffar du nån du bryr dig om så behandla den personen värdigt, ge fan i maktspel och sluta att kalla kvinnor för saker bara negrer och araber gör...

Ja du har rätt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in