• 3
  • 4
2018-02-27, 01:46
Medlem
heropsychodreamers avatar
Embrace MGTOW
Citera
2018-02-27, 11:26
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Har varit med en tjej nu i snart 5 månader och har väl varit lite som en berg och dalbana så att säga. Tjafs och bråk några gånger, jag som spårat ur när jag druckit alkohol har också inträffat men jag älskar henne och hon älskar mig. Nu senaste veckan har det varit lite tjafs, t.ex. blev jag grinig på henne när hon sa att det finns en hängare på handduken så jag borde hänga upp den med den istället för att bara hänga den på tyget. Som jag för övrigt tycker är så löjligt, därför jag blev irriterad. Och sättet hon sa det på störde mig liksom.

Gjorde henne ledsen så att hon började gråta förra helgen när jag frågade om hon någonsin använt lösögonfransar och sade att kvinnor ska ha så långt hår som möjligt. Hon tolkade det helt fel som att jag inte var nöjd över hennes utseende och det blev massa skit över det.

Nu i onsdags så ringde jag henne mitt i natten när jag var full för jag ville sova hos henne/träffa henne, hade tydligen sagt "hora" i hennes telefonsvarare efter att hon inte svarat. Ringde flera gånger också men kommer inte ihåg någonting, fick total blackout den kvällen och har sagt det. Hon skulle upp och jobba tidigt på morgonen.

Vi pratade igår och då sa hon att jag är oansvarsfull, psykopat och frågade mig om jag var dum i huvudet (förmodligen för att jag sagt att hon är dum i huvudet flera gånger tidigare), har något fel och att jag beter mig som en 15-åring. Hon sa inte att hon ville göra sluta eller dylikt men sa att hon är så trött på mig just nu pga veckan som varit men nämnde också i förbifarten "lämna mig ifred" osv. Jag avslutade samtalet med "jag förstår" och hejdå och vi har inte hörts av sen dess.

Frågan är nu, ska jag kontakta henne eller ska jag vänta tills hon gör det? Med tanke på det hon sa borde väl hon höra av sig eller resonerar jag fel?

Är full just nu så om det är en osammanhängande text så är det orsaken.

Det du ska göra är att läsa exakt vad du har just skrivit.
Sedan funderar du på hur gammal du är beteendemässigt...

Du blir sur för att du inte kan hänga upp en handduk som en vuxen man.
Du säger att tjejer SKA ha så långt hår som möjligt = du klankar ner på HENNES val av hårlångd.
Du verkar supa väldigt mycket.
Du kallar henne hora, säger hon är dum i huvudet.

Hmmm... tycker du själv du beter dig vettigt??? Tycker du det är konstigt att din tjej är trött på dig?

Självransakan är ett bland det viktigaste för personlig utveckling.
Inse hur barnsligt du beter dig, förändra ditt beteende och väx upp!
Citera
2018-02-27, 11:40
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Jo det har löst sig. Men jag spårade ur i fredags/lördags också när jag drack

Så du har alltså inte lärt dig ett skit???

Om jag får ont av att slå huvudet mot en trädstam så gör jag inte det mer än en gång. Fortsätter jag så visar jag brist på omdöme.

Varför dricker du??? Du har två val.

1, du fortsätter dricka fast du är medveten att du inte kan hantera sprit. Du kommer förlora din nuvarande flickvän. Och nästa, och nästa, och nästa...

2, du lägger av att dricka. Börjar bete dig som en man. Behåller din flickvän och växer som människa.

Det är enbart upp till dig. Vill du sabba dit liv så varsegod, välj alternativ 1. Men inse hur korkad du då är.
Citera
2018-02-27, 12:06
Medlem
Kanske dags att ta sig i kragen nu? Men antar att du tillhör den kulturen där man måste supa och bli full för att fungera. Då får man också stå sitt kast.
Citera
2018-02-27, 13:59
Medlem
Majja81s avatar
Ett tips. Sluta drick. Du ser ju själv att du inte kan sköta dig

Citat:
Jo det har löst sig. Men jag spårade ur i fredags/lördags också när jag drack
Citera
2018-02-27, 14:06
Medlem
Du verkar mest vara en alkoholiserad ung pojke som inte vet hur du skall bete dig.

Att du ens kommer till FB för att fråga om det är läge att försöka mer med denna tjej är ju helt uppåt väggarna omoget och korkat. Något är fel på dig.

Så i detta fall verkar hon ha helt rätt i att du beter dig som en psykopat, och vi övriga tillägger att du är som en alkoholiserad psykopat.

Släpp henne och var singel resten av livet. Ingen kommer vilja ha någon som beter sig som dig. Simple as that.
Citera
2018-03-02, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil
Så du har alltså inte lärt dig ett skit???

Om jag får ont av att slå huvudet mot en trädstam så gör jag inte det mer än en gång. Fortsätter jag så visar jag brist på omdöme.

Varför dricker du??? Du har två val.

1, du fortsätter dricka fast du är medveten att du inte kan hantera sprit. Du kommer förlora din nuvarande flickvän. Och nästa, och nästa, och nästa...

2, du lägger av att dricka. Börjar bete dig som en man. Behåller din flickvän och växer som människa.

Det är enbart upp till dig. Vill du sabba dit liv så varsegod, välj alternativ 1. Men inse hur korkad du då är.

Ja jag vet, du har rätt. Förtjänar inte henne egentligen och jag kan inte förstå hur hon orkar då inte ens jag orkar med mig själv.
Citera
2018-03-03, 00:37
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri
1. Sluta bete dig som en dramasökande kärring alternativt ostabil 15 åring. Kan du inte hantera alkohol så är det nog god tid att lära dig dricka med måtta. (spoiler: Att bli full som en prutt är inte målet med alkohol)

2. Spring aldrig efter när en kvinna drar sig undan. Låt henne komma till dig när hon är redo.
Kvinnor är som katter, hon kanske vandrar iväg ett tag, ibland i flera dagar, men hon kommer alltid hem när hon längtar hem.

Ja efter att hon har fått ett dussin kuk i sig ja.

Om en tjej gör så mot mig är hon inte välkommen tillbaka.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in