Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-26, 21:17
Medlem
Tja!

Har snackat med en som jag träffade ute i några dagar på sms, båda har varit flörtiga och hon känns verkligen jättebra(förutom att hon bor långt bort).
Men jag hade en kväll ute och blev jävligt full, fick lite minnesluckor och såg dagen efter att jag smsat hur jävla mycket konstiga fyllesnaps som helst och ringt henne 3 ggr. Inget minne av vad jag sa när jag ringde men nu svarar hon inte längre på sms eller när jag ringer, vad ska jag göra?
Citera
2018-02-26, 21:18
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishec
Tja!

Har snackat med en som jag träffade ute i några dagar på sms, båda har varit flörtiga och hon känns verkligen jättebra(förutom att hon bor långt bort).
Men jag hade en kväll ute och blev jävligt full, fick lite minnesluckor och såg dagen efter att jag smsat hur jävla mycket konstiga fyllesnaps som helst och ringt henne 3 ggr. Inget minne av vad jag sa när jag ringde men nu svarar hon inte längre på sms eller när jag ringer, vad ska jag göra?

Skicka henne några dick pics.
Citera
2018-02-26, 21:19
Medlem
Du skrämde bort henne med ditt labila beteende. Hon gjorde rätt i att undvika dig.
Citera
2018-02-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadinside239
Du skrämde bort henne med ditt labila beteende. Hon gjorde rätt i att undvika dig.
Hahah är bara en vanlig student, supa oss redlösa och glömma bort plugg är vad vi gör.
Citera
2018-02-26, 21:23
Medlem
Pantheraduss avatar
Du skrämde bort henne, ofta byter man personlighet när man är full... Hon kanske inte tyckte du var så trevlig, när du egentligen är det utan att vara full..?
Citera
2018-02-26, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Skicka henne några dick pics.
Kul grej, på ett av mina fyllesms stod det faktiskt:"dick poc kmr du aldrig få nånsin"
Citera
2018-02-26, 21:24
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Tja!

Du har förmodligen förstört alla chanser. Hon ser dig som ett måndagsfyllo.
Citera
2018-02-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Du skrämde bort henne, ofta byter man personlighet när man är full... Hon kanske inte tyckte du var så trevlig, när du egentligen är det utan att vara full..?
Ja det verkar så, det var ju inte några mysiga sms jag skickade och var säkert dräggig när jag ringde, borde jag knna vänta några dagar och höra av mig sen om hon kanske kommit över det?
Citera
2018-02-26, 21:26
Medlem
du ska vara glad att hon inte svarar...kunde varit mycket värre. kan fan inte räkna hur många gånger ja har sumpat ett knull pga fyllan, ja blir så jävla full så precis innan man ska knulla så slocknar jag...
Citera
2018-02-26, 21:28
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Kul grej, på ett av mina fyllesms stod det faktiskt:"dick poc kmr du aldrig få nånsin"

Om det du skriver stämmer så kan du sluta tänka på henne, det är till 100 % kört för din del.

Radera hennes telefonnummer och glöm.

Nästa gång får du tillfälligtvis radera ett potentiellt liggs telefonnummer kvällen när du tänker dricka alkohol.

Så att du inte göt om misstaget.
Citera
2018-02-26, 21:28
Medlem
blodigdiarres avatar
Ring en spålinje och fråga om det finns nåt hopp för dig hos henne.
Citera
2018-02-26, 21:30
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:

Kan ju vara därför. Hon tror att du inte vågar skicka en dickpic pga att du har en missbildad mikropenis och vill därför inte ha med dig att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in