• 3
  • 4
2018-02-28, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Aldrig förstått mig på folk (killar) som super så otroligt mycket att de vinglar, sluddrar, har minnesluckor eller deckar?

Hur mycket dricker ni egentligen för att hamna i det tillståndet?
Och isf varför dricka så mycket? Är väl ändå inte så himla kul att vara helt väck så man inte ens vet sitt eget namn?

Missförstå mig inte, jag har också druckit mig redlös många gånger men aldrig nästan hamnat i ett sådant läge att jag varken minns något eller somnar bredvid ett ligg. Fattar inte grejen liksom.

En väldigt hård kväll för mig kan mycket väl innehålla detta..

Start: 3-5 glas vin/bubbel/öl + 4-5 shottar

Nästa fas: övergår till starksprit tex 5-10 drinkar + 4-8 shots

Avslutar med: 3-4 glas vin/öl/bubbel

Detta är ändå en hel del sprit, men inte fan går jag runt och snubblar, går in i folk och är allmänt i synlig obalans. Möjligtvis att jag sluddrar och är allmänt odräglig.

Kan någon snälla förklara?
Du är väl tjockare än de flesta och tål därför mer alkohol.
Citera
2018-02-28, 18:32
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Aldrig förstått mig på folk (killar) som super så otroligt mycket att de vinglar, sluddrar, har minnesluckor eller deckar?

Hur mycket dricker ni egentligen för att hamna i det tillståndet?
Och isf varför dricka så mycket? Är väl ändå inte så himla kul att vara helt väck så man inte ens vet sitt eget namn?

Missförstå mig inte, jag har också druckit mig redlös många gånger men aldrig nästan hamnat i ett sådant läge att jag varken minns något eller somnar bredvid ett ligg. Fattar inte grejen liksom.

En väldigt hård kväll för mig kan mycket väl innehålla detta..

Start: 3-5 glas vin/bubbel/öl + 4-5 shottar

Nästa fas: övergår till starksprit tex 5-10 drinkar + 4-8 shots

Avslutar med: 3-4 glas vin/öl/bubbel

Detta är ändå en hel del sprit, men inte fan går jag runt och snubblar, går in i folk och är allmänt i synlig obalans. Möjligtvis att jag sluddrar och är allmänt odräglig.

Kan någon snälla förklara?

Väger du 180+ pannor och har varit alkad i 15+ år? För den alkoholmängden hade golvat de flesta.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in