Jag sker en trevlig kille att spela med. Eller i absolut vrsta fall en tjej. (Jag spelar via steam)
Skicka PM om ni r p!
Prova det hr spelet. Det r suvernt. Det har en viss "learning curve" Ju mer man lr sig desto roligare blir det! Det r lite battle royale ver det. Men man behver verleva till sista gubbe.
Man kan g till extraction-areas. Man fr smyga mycket, det finns krkor och hstar osv som avsljar dig om de skriker. Man kan dock springa om man har tagit ett "bounty" och vill extracta. Du samlar sk ledtrdar, (bara blixtrande hgar) sedan fr du reda p var bossarna finns. Sedan nr man skickat ett boss till helvetet - Ja det heter s. D fr du ett bounty som du helst ska g i ml med.
Det finns ven NPC-zombies som ger en Xp och pengar. Du startar inte utan vapen, du har ett urval av karaktrer dr du kan vlja vad de ska ha fr olika vapen. Sedan r det levelbaserat. Du lser upp nya vapen och annat. Det r INTE balanserat p det sttet att du endast spelar mot sdanna med samma level. Detta tycker jag r brad d det lnar sig p riktigt att levla. Du klarar dig dock rtt bra med de ursprungliga vapen som finns p level 0. Man spelar helst 2 och tv.
Allt du sger eller skriver i spelet hr/ser alla som r i nrheten. Att anvnda ett voice-over program (eller steams inbyggda dr man ringer upp sin mate r drfr att fredra.)
Jag sker drfr en trevlig kille att spela med. Eller tjej. S vi kan lgga upp strategier (T ex vnta p att ngon har ftt sig en bounty och ligga i bakhll fr att dda honom och sno bytet!
Citat:
Ursprungligen postat av
ta_den_i_2an
Har spelat ca 20 timmar nu. Det strsta problemet jag mrker r att nr man ska spela med en vn s fr man upp felkoder s man fr starta om spelet flera gnger tills det funkar. Annars gillar jag spelet vldigt mycket
Det verkar vara lst. Ett problem som dyker upp ibland r man fastnar i spelet nr map'en ska laddas. Starta om steam hjlper.