Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-05, 13:02
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Om jag förstod TS rätt så har de bara pratat allmänt om barn, inte att de två tillsammans skall skaffa barn.
Ja exakt så! Tack för din klarsynthet och ditt förtydligande. Så att ej fler missförstår. (förhoppningsvis)
Citera
2018-03-05, 13:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zencrypt
Jag tolkar det som att hon rollspelade att du varit ett svin i någon sexlek, att hon ville typ bestraffa dig? Och du reagerade sjukt konstigt på det så hon droppade dig.
Ännu en intressant teori. Kanske ligger en gmutta sanning i det. Inte haft det perspekti innan.

Fan vad jag älskar er flashback!

Kom igen, keep it rolling. Fler teorier tack!

Och glöm snälla inte att svara på mina tre komkreta frågor längst ned i min TS.
Citera
2018-03-05, 13:16
Medlem
vasaduellers avatar
Är du själv psykiatriker? Hur kan du annars vara så säker på vilka diagnoser kvinnan har, eller inte har?

Har du analyserat ditt eget beteende, och er interaktion under helgen, förutsättningslöst och kreativt? Finns det någon som helst chans att hon faktiskt kan ha uppfattat dig som att du ger små pikar? Och att du kan ha missat hennes reaktioner på det?

Kvinnor har ofta god social kompetens, och kan agera så att en man uppfattar dem som en tvillingsjäl, trots att de själva inte nödvändigtvis känner likadant. Det sägs att människor med vissa personlighetstyper brukar vara extra duktiga på den typen av manipulation, då det är ändamålsenligt för dem att utveckla sådana färdigheter. Hur säker är du på att hon verkligen har uppfattat känslan mellan er på samma sätt som du?

Du svarar väl delvis på din egen frågeställning, tycker jag. Du är övertygad om att kvinnan är fuckad i huvudet, men verkar förvånad över att hon beter sig analogt. Min erfarenhet är att det är svårt att med logik försöka sig på att förstå någon som fungerar ologiskt.

En logisk förklaring kan vara att hennes kille var på väg hem efter helgen. En annan kan vara att hon hade uppnått sina mål med helgens lekar, och att hon därför inte hade något mer intresse av dig.
Citera
2018-03-05, 13:23
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Men du glömde ju att svara på två av mina frågor?

*Hur känner hon nu?
*Var jag exakt lika elak tillbaka, eller gick jag över gränsen och var ännu mer elak?
Jag tror att det är svårt att backa nu för henne för det var ju jävligt hårt det hon gjorde. Hon kanske inte ens förstår det själv, varför och så. Jag tror att hon vill glömma men ändå inte. Lättare att glömma än att tjuren (dig ) vid hornen om det är rädsla.

Hon förtjänade ju den och du gjorde det enkelt för henne, även om inte det var meningen. Jag tror hon straffar sig själv och att du behandlade henne just som straff. Förstår du hur jag menar.

Jag tror att det var just den fullträff det verkar vara! Hon var inte redo för den känslostormen.
Citera
2018-03-05, 14:21
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Jag tror att det är svårt att backa nu för henne för det var ju jävligt hårt det hon gjorde. Hon kanske inte ens förstår det själv, varför och så. Jag tror att hon vill glömma men ändå inte. Lättare att glömma än att tjuren (dig ) vid hornen om det är rädsla.

Hon förtjänade ju den och du gjorde det enkelt för henne, även om inte det var meningen. Jag tror hon straffar sig själv och att du behandlade henne just som straff. Förstår du hur jag menar.

Jag tror att det var just den fullträff det verkar vara! Hon var inte redo för den känslostormen.

Fullträff. Och inte förvånad att du undermedvetet skrev "tjuren"

Jag är ju oxe vettu o hon kräfta.

Tack som fan o ha en bra dag :-)

Hoppas vi ses nån dag. Du vibrar ju också på den högre medvetandefrekvensen.

Kul nu när folk kommer kalla mig foliehatt. Go ahead bara haters. :-D
Citera
2018-03-05, 14:50
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Är du själv psykiatriker? Hur kan du annars vara så säker på vilka diagnoser kvinnan har, eller inte har?

Har du analyserat ditt eget beteende, och er interaktion under helgen, förutsättningslöst och kreativt? Finns det någon som helst chans att hon faktiskt kan ha uppfattat dig som att du ger små pikar? Och att du kan ha missat hennes reaktioner på det?

Kvinnor har ofta god social kompetens, och kan agera så att en man uppfattar dem som en tvillingsjäl, trots att de själva inte nödvändigtvis känner likadant. Det sägs att människor med vissa personlighetstyper brukar vara extra duktiga på den typen av manipulation, då det är ändamålsenligt för dem att utveckla sådana färdigheter. Hur säker är du på att hon verkligen har uppfattat känslan mellan er på samma sätt som du?

Du svarar väl delvis på din egen frågeställning, tycker jag. Du är övertygad om att kvinnan är fuckad i huvudet, men verkar förvånad över att hon beter sig analogt. Min erfarenhet är att det är svårt att med logik försöka sig på att förstå någon som fungerar ologiskt.

En logisk förklaring kan vara att hennes kille var på väg hem efter helgen. En annan kan vara att hon hade uppnått sina mål med helgens lekar, och att hon därför inte hade något mer intresse av dig.

För jag har varit tillsammans med en tjej med borderline innan och vet hur dom är.

Och att hon tjejen tråden handlar om också har vänner med borderline så hon hur dom är.

Båda två gav varandra pikar under kvällen som ett socialt spel. Vilket båda förstod. Handlar ju om att "vinna" hela tiden och ligga i överläge.

Asså hon sa till och med att hon älskade det här sociala spelet.

Haha nej ingen kille skulle komma
Men PLING, där förstod jag. Hon skulle ju fyfan väg o jobba klockan 7 :-D
Citera
2018-03-05, 15:12
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Fullträff. Och inte förvånad att du undermedvetet skrev "tjuren"

Jag är ju oxe vettu o hon kräfta.

Tack som fan o ha en bra dag :-)

Hoppas vi ses nån dag. Du vibrar ju också på den högre medvetandefrekvensen.

Kul nu när folk kommer kalla mig foliehatt. Go ahead bara haters. :-D
Tack det samma och sköt om dig!
Vad folk än säger så ska man aldrig glömma att deras uttalanden inte gör en annan människa utan förklarar bara hur de själva ser på den
Citera
2018-03-05, 15:17
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Hon kan ju vara helt pantat eller ha en man som skulle komma hem

Hahha nej men jag kom på nu att hon börjar jobba klockan 7, därför körde hon ju ut mig strax innan hon skulle till jobbet såklart.

Kan det vara så att hon är van över att alltid vara "överlägsen" i det sociala spelet när man pikar varandra, och blev chockad över att jag alltid lyckades vara "överlägsen" och förtvivlad över att jag alltid lyckades "dodge:a" hennes pikar så jävla elegant och snyggt?

Så hon ville ge igen o bli överlägsen med en riktigt hård peak på morgon, vilken jag också dodgade och blir överlägsen igen... hmm.

Kan det vara därför?

Min teori iaf.

Men hon kanske tog bort mig för att hon blev rädd för mig eller sårad över att jag bröt kontakten med henne när hon bara ville fortsätta leka det sociala spelet och vara i ledning under efter jag drog?

Tror nämligen det kan vara så att hon tänker på mig mkt, mkt mer nu än vad jag tänker på henne.

Blev lite flummigt kanske, men vad tycker ni som förstår det jag menar ovan - om min teori?

Kan den vara spot on eller? Är gåtan löst?
Citera
2018-03-05, 15:59
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Hahha nej men jag kom på nu att hon börjar jobba klockan 7, därför körde hon ju ut mig strax innan hon skulle till jobbet såklart.

Kan det vara så att hon är van över att alltid vara "överlägsen" i det sociala spelet när man pikar varandra, och blev chockad över att jag alltid lyckades vara "överlägsen" och förtvivlad över att jag alltid lyckades "dodge:a" hennes pikar så jävla elegant och snyggt?

Så hon ville ge igen o bli överlägsen med en riktigt hård peak på morgon, vilken jag också dodgade och blir överlägsen igen... hmm.

Kan det vara därför?

Min teori iaf.

Men hon kanske tog bort mig för att hon blev rädd för mig eller sårad över att jag bröt kontakten med henne när hon bara ville fortsätta leka det sociala spelet och vara i ledning under efter jag drog?

Tror nämligen det kan vara så att hon tänker på mig mkt, mkt mer nu än vad jag tänker på henne.

Blev lite flummigt kanske, men vad tycker ni som förstår det jag menar ovan - om min teori?

Kan den vara spot on eller? Är gåtan löst?
Kanske menade hon inte att vara avisande utan de bara blev bara så jävla fel och så hängde du på den. vilket inte var väntat då hon faktiskt gillade dig, trodde att du gillade henne.
Spiken i kistan typ, den stod du för! Och i kistan hamnade hon! Jag tror inte hon ville det.
Jag kan faktiskt tycka synd om henne, inte på grund av dig utan på grund av sitt eget. Hon är nog en olycklig tjej som inte blev något lyckligare av detta.
Man har lyckan i handen och så glider den av, typ.....
Underbart är kort
Citera
2018-03-05, 16:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Kanske menade hon inte att vara avisande utan de bara blev bara så jävla fel och så hängde du på den. vilket inte var väntat då hon faktiskt gillade dig, trodde att du gillade henne.
Spiken i kistan typ, den stod du för! Och i kistan hamnade hon! Jag tror inte hon ville det.
Jag kan faktiskt tycka synd om henne, inte på grund av dig utan på grund av sitt eget. Hon är nog en olycklig tjej som inte blev något lyckligare av detta.
Man har lyckan i handen och så glider den av, typ.....
Underbart är kort
Och ditt råd till mig nu?

Vill ju ha kontakt med henne.

Skicka hem ett brev till henne med utskrifter från denna FB-tråd t.e.x.?
Citera
2018-03-05, 16:16
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Och ditt råd till mig nu?

Vill ju ha kontakt med henne.

Skicka hem ett brev till henne med utskrifter från denna FB-tråd t.e.x.?
Lossa spikarna försiktigt och kyss henne varsamt
Om du har otur är det Drakulla där inne i kistan men det kan även vara din dam <3

Du har adressen, skicka blommor och en fin mening som täcker allt!
Citera
2018-03-05, 16:18
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Lossa spikarna försiktigt och kyss henne varsamt
Om du har otur är det Drakulla där inne i kistan men det kan även vara din dam <3

Du har adressen, skicka blommor och en fin mening som täcker allt!
Kanske blommor, och ett meddelande med länk till flashbacktråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in