2006-01-25, 17:06
Medlem
Hej ska operera mig om 2månader för gyno och inför sommaren tänkte ja köra nånkur så ja kmr igång men eftersom ja får gyno väldigt lätt så vill ja ha ett förslag på en lämplig kur winstrol har ja räknat in är det någon som hört att man får gyno på winstrol??
sen vad kan ja blanda med winstrolen jag fuick gyno av testo dianabol och deca .
Finns det något mer att blanda så man går upp lite i kilo.
Citera
2006-01-25, 17:09
Medlem
Vad vill du få ut av winstrol..finns bättre alternativ enligt min mening.
Nolva finns, så varför inte köra på testo och deca igen?
Eller alternativet deca kur med lågdos testo, chansen för gyno är liten då.

Måste du köra på winstrol så kombinera med deca. Det är ett bra alternativ.
Citera
2006-01-26, 02:16
Medlem
jag har kört deca och winstrol och då fick jag gyno och även helt kvaddad potens så den kuren kör ja inte om men den gav riktigt bra resultat.
Nolvan verkar inte bia på mig får gyno endå men ja tänkte använda winstrol för att jag inte hört nåt om gyno när det gäller den.
Citera
2006-01-26, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rillerolle603
jag har kört deca och winstrol och då fick jag gyno och även helt kvaddad potens så den kuren kör ja inte om men den gav riktigt bra resultat.
Nolvan verkar inte bia på mig får gyno endå men ja tänkte använda winstrol för att jag inte hört nåt om gyno när det gäller den.

anledningen till att nolvan inte biter på dig e för att du fått din gyno av deca och inte av testo, e 2 olika typer av gyno, i ditt fall hjälper inte nolvadex, möjligt att a-dex kan hjälpa men det e för riskabelt.

kura på testo i framtiden!

alla som tjatar om deca only kurer måste väl fått en i munnen nu lr ?

kvaddad potens och gyno som inte novla biter på?

bra exempel om du ursäktar rille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in