Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Jag tycker; sluta se det som att hon gjort något mot dig, sårat dig. Det hon har gjort, liksom de flesta andra som gör slut, är att hon gått mot nya mål (ny man) och annat hon längtar efter eller bara vara själv. Hon har ju inte gjort något mot dig utan mot sig själv, det hon har velat för sig själv och sitt liv. Sen att du kom i kläm är inget hon gjort mot dig.
Säg inte så! Det finns folk som faktiskt gör riktigt elaka saker mot andra när dom dumpar. Jag själv inräknad! Jag dumpade mitt ex på ett väldigt fult sätt! Först var jag väldigt fin mot henne och berättade hur mycket jag älskade henne hela tiden och manipulerade i princip henne att älska mig! Hon blev beroende av mig och det utnyttjade jag bla genom att försöka vara otrogen... Sen försvann mina känslor och jag dumpade henne för att leta lyckan nån annan stans! Jag ingav henne falska förhoppningar och hon blev såklart jätteledsen... När jag sen fick höra att hon pratat illa om mig så blev jag sjukt förbannad och skrev ett långt mess där jag berättade hur vidrig jag tyckte hon var och skickade en polare till mig på henne som hjälpte till att trycka dit henne! Efter det försökte hon ta livet av sig... Som tur var överlevde hon men min behandling har gett henne psykiska men för livet!
Träffade henne av en slump för några veckor sen där hon berättade allt det här för mig! Då bestämde jag mig för att aldrig inleda ett förhållande igen! Jag hade kunnat få henne att dö tack vare mitt vidriga sätt och det ska ingen människa behöva utsättas för! Så jag förskonar människor genom min frånvaro.
Så sitt inte och trivialisera såna här saker! Det finns nog en anledning till varför TS har svårt att glömma henne