Jag måste få skriva av mig om det här!
För några år sen var jag tillsammans med en tjej jag sårade riktigt jävla enormt. Vi blev tillsammans under en rätt häktisk tid i mitt liv. Det var precis när jag brutit med mina föräldrar och jag mådde inte speciellt bra! Det är inget försvar men det är en förklaring...
I alla fall! Jag var enormt kärleksfull och omtänksam mot henne när vi var ihop! Jag fick henne att känna sig enormt älskad och omhändertagen av mig till en nivå att hon blev beroende av vår relation. Man kan säga att jag manipulerade henne att älska mig! Och det här beroendet utnyttjade jag! Jag försökte vara otrogen mot henne med en av hennes vänner! Hon fortsatte vara tillsammans med mig ändå och efter en tid så tröttnade jag på henne och dumpade henne! När det tog slut så skrev jag "Fri igen tjejer
" på Facebook, vilket var jävligt onödigt av mig!
Senare fick jag höra att hon pratat illa om mig med sina kompisar och då blev jag riktigt jävla förbannad på henne! Jag slängde iväg ett mess där jag tryckte till henne riktigt jävla ordentligt och berättade hur vidrig och patetisk jag tyckte hon var! Jag bad dessutom en kompis skriva till henne också och trycka till henne vilket han också gjorde!
Jag träffade henne för inte så länge sen! Då fick jag veta att hon fått psykiska besvär tack vare mig (PTSD och svår panikångest som håller i sig än idag). Hon berättade också att hon försökte ta självmord efter det där messet jag skickade till henne och att hon inte fattade varför jag skickade mina kompisar på henne...
Det här är som sagt rätt länge sen men just nu känner jag mig verkligen som världens värsta människa! Jag har ett sånt jävla dåligt samvete och börjar på allvar fundera på vad fan jag har ställt till med? Jag har funderat på om jag lider av psykopati eller om jag helt enkelt är en riktigt jävla ond människa som kan behandla andra människors känslor som skit?? Jag utsatte den här tjejen för en psykisk misshandel
Vet inte varför jag skrev... Antar att jag ville skriva av mig! Just nu mår jag riktigt jävla dåligt! Men jag kan iaf fråga er om vad ni tror? Tror ni jag lider av psykopati? Och även om jag mognat lite nu så vill jag iaf veta hur jag ska hantera mitt dåliga samvete?