Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-22, 21:44
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Alltså är detta "Normalt"? Tjej jag drog med från krogen ville att dörren till toan skulle vara öppen när hon kissade så att jag skulle kunna titta på.

Sen fick inte jag stänga dörren när jag skulle kissa då skulle hon se på mig, bör man springa?
Citera
2018-03-22, 21:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Beror på. Är du inne på detta med watersport eller ej?
Citera
2018-03-22, 21:46
Medlem
AA-suiteds avatar
Fråga om hon vill bli pissad i ansiktet och placera henne i duschen när hon säger ja. Hon verkar vara inne på den linjen och det blir upphetsande för er båda.
Citera
2018-03-22, 21:47
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Beror på. Är du inne på detta med watersport eller ej?

Aldrig provat...
Citera
2018-03-22, 21:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Aldrig provat...

Inte jag heller. Men det finns väldigt många som faktiskt gillar detta. Så många så Al Pacinos rollfigur i kultrullen Lockbetet valde fel färg på sitt band så de andra trodde han var inne på detta. Du har högst troligen råkat ut för en sådan som gillar den "sporten".
Citera
2018-03-22, 22:17
Medlem
-Andreas-s avatar
Asså, hon vill ha sällskap/inte känna sig ensam, även om hon för tillfället pissar liksom.
Det är ganska vanlig beteende, så spring inte.
Citera
2018-03-22, 22:36
Medlem
AX64s avatar
Jävlar vilka kommentarer folk har.

Klart hon vill dela upplevelsen med dig. Det är erotiskt. Dessutom vill hon se om du är hustru-material som ska tolerera fisar, bajsränder och högljutt kissande. Helt normalt, vi kissar och bajsar bara med öppna dörrar i vår familj.
Citera
2018-03-22, 22:50
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64

Klart hon vill dela upplevelsen med dig. Det är erotiskt. Dessutom vill hon se om du är hustru-material som ska tolerera fisar, bajsränder och högljutt kissande. Helt normalt, vi kissar och bajsar bara med öppna dörrar i vår familj.
Jo, i sin egen familj med flickvän/fru o barn då är ju skitränder i muggen/fisande/piss ljud/mens och diverse mänskliga aromer o ljud normalt och inget märklig.

Men ts har inte kommit dit, än, kort sagt.

Då kan jag förstå att det känns en smula mysko om en packad, främmande brud från krogen typ insisterar på att man ska stå o pissa framför näsan på henne (om jag tolkat ts korrekt).

(Har ingen kommentar på det där om att det är 'erotiskt laddad upplevelse,' 'hustru material', det får stå för dig )
Citera
2018-03-22, 22:52
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Jo, i sin egen familj med flickvän/fru o barn då är ju skitränder i muggen/fisande/piss ljud/mens och diverse mänskliga aromer o ljud normalt och inget märklig.

Men ts har inte kommit dit, än, kort sagt.

Då kan jag förstå att det känns en smula mysko om en packad, främmande brud från krogen typ insisterar på att man ska stå o pissa framför näsan på henne (om jag tolkat ts korrekt).

(Har ingen kommentar på det där om att det är 'erotiskt laddad upplevelse,' 'hustru material', det får stå för dig )

Jo, jag är med på TS situation. Att kissa tycker jag inte är så konstigt ändå, även om man just träffats?
Citera
2018-03-22, 23:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

"Dela upplevelsen med dig" Här har du en av dessa som gillar det. Om du inte gör det och kanske kräks om du får egna barn som pissar och skiter överallt så är det är helt normalt. Finns dock en genre som gillar den här skiten bokstavligt talat. Du råkade ut för en sådan.
Citera
2018-03-22, 23:02
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Jo, jag är med på TS situation. Att kissa tycker jag inte är så konstigt ändå, även om man just träffats?
Nej, det är inte konstigt per se att pissa o den den andre ser, eller vice versa, så menade jag inte.
Men jag tolkade det som att ts krogragg hade ngn form av, ja typ tvång, på att ts skulle ha dörren öppen när det var hans pisse-tur.

Äsch. Orka jiddra om detta haha 😂

TS;
Pissa på så det skvalpar för all del, hon blir bra fru ändå
👍
Citera
2018-03-22, 23:04
Medlem
F.Hansens avatar
Konstig tjej, säkert rolig att umgås med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in