Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-04-03, 14:28
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, bara för att det handlar om naturliga kroppsfunktioner så behöver man inte skylta med dem i tid och otid.
För mig är det en självklarhet att man går på toaletten med stängd dörr. Dörren finns där av en anledning
Precis som du skriver handlar det om klass och värdighet.
Men sedan, när man känner varandra väl, är det en kärlekshandling att hålla undan hans hår medan han kräks och tömma hinken efteråt. Eller låta henne kissa när det är kris medan man själv duschar.
Jojo, vi är på samma sida. Jag är inte hygiennazist utan tycker bara att det är viktigt att behålla värdighet, respekt och attraktion så långt det är möjligt.
Citera
2018-04-03, 14:31
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jojo, vi är på samma sida. Jag är inte hygiennazist utan tycker bara att det är viktigt att behålla värdighet, respekt och attraktion så långt det är möjligt.
Ja, för en gångs skull
För mig försvinner attraktionen om den jag träffat går på toaletten med öppen dörr, kliar sig i skrevet, rapar vid bordet, hasar runt i myskläder för jämnan osv.
Citera
2018-04-03, 18:51
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, för en gångs skull
För mig försvinner attraktionen om den jag träffat går på toaletten med öppen dörr, kliar sig i skrevet, rapar vid bordet, hasar runt i myskläder för jämnan osv.
Du (ni) har gett mig mycket att tänka på.
Citera
2018-04-12, 03:30
Medlem
Heauxms avatar
Är väl inget konstigt? Bara avslappnad stämning också?
Jag och min partner är alltid tillsammans i toan när vi pissar och skiter etc. T.ex han skiter och jag borstar tänder eller jag pissar och han duschar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in