Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-04-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag brukar lägga på luren om min brud börjar tjafsa över telefon. Är hon hemma hos mig säger jag att hon lika gärna kan dra hem om hon ska hålla på och sura, för att jag är hellre ensam i så fall. Tolererar inte en massa drama och negativitet. Kvinnor blir sura för stunden när man gör så, men det skapar även attraktion när man sätter ner foten.

Det där funkar säkert bra om man vanligtvis kan sätta ner foten, men är man en sådan som låter sig bli överkörd, men för en gångs skull sätter ner foten...då jävlar vilken drama det blir!

Så jag tror inte riktigt på det där med att ta tillbaka makten, om man inte vill ha extremdrama, utan man skall nog inte tappa den redan från början
Citera
2018-04-06, 01:10
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Det där funkar säkert bra om man vanligtvis kan sätta ner foten, men är man en sådan som låter sig bli överkörd, men för en gångs skull sätter ner foten...då jävlar vilken drama det blir!

Så jag tror inte riktigt på det där med att ta tillbaka makten, om man inte vill ha extremdrama, utan man skall nog inte tappa den redan från början

Ja, det är förstås viktigt att sätta gränser redan från början. Ger man all makt till kvinnan redan i början av relationen, är relationen förstörd för all framtid, och då kan man lika gärna lägga ner och börja om på nytt med någon annan brud.
Citera
2018-04-06, 01:11
Medlem
Sluta bete dig som en toffel.
Citera
2018-04-08, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mein.Neger
Varför vill inte tjejer få tillbaka det de säger?

Ibland kan det hända att vi har något litet bråk och då säger hon:

"Hej då, jag orkar prata med dig"

och lägger på.

Tänk om JAG sa så till henne någon gång och la på, då skulle HON bli arg varför jag säger så. Det är som att be om att göra slut om jag skulle gjort så.

Men varför får hon säga så hela tiden?

Därför att hon har det demografiska underlaget att göra det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in