Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-23, 17:14
Medlem
Varför vill inte tjejer få tillbaka det de säger?

Ibland kan det hända att vi har något litet bråk och då säger hon:

"Hej då, jag orkar prata med dig"

och lägger på.

Tänk om JAG sa så till henne någon gång och la på, då skulle HON bli arg varför jag säger så. Det är som att be om att göra slut om jag skulle gjort så.

Men varför får hon säga så hela tiden?

Varför har tjejer alltid rätt?
Varför måste tjejer ha övertaget i relationen?

Det känns som om att jag ska vara tacksam att vara med henne, varför då? Om inte så ska HON vara glad att vara med mig. Hon är både tjockare och fulare än mig. Hon är kanske en 6/10 och jag 8/10. Hon ska inte ha en sådan attityd mot mig, om hon var kanske en 9/10, ja då har hon råd att vara kaxig men nu?
Citera
2018-03-23, 17:16
Medlem
Nykulas avatar
Du ska inte klasga på att en tjej är fet eftersom tjejer har mer kroppsfett än killar. Skaffa en tjej med skinn på näsan som tål sådant, vad är problemet?
Citera
2018-03-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mein.Neger

och lägger på.

Tänk om JAG sa så till henne någon gång och la på, då skulle HON bli arg varför jag säger så. Det är som att be om att göra slut om jag skulle gjort så.

Det känns som om att jag ska vara tacksam att vara med henne, varför då? Om inte så ska HON vara glad att vara med mig. Hon är både tjockare och fulare än mig. Hon är kanske en 6/10 och jag 8/10. Hon ska inte ha en sådan attityd mot mig, om hon var kanske en 9/10, ja då har hon råd att vara kaxig men nu?
Du ska inte tåla sånt. Uppenbarligen låter du henne köra med dig. Inte så konstigt
Citera
2018-03-23, 17:34
Medlem
Om du inte märkt det ännu så ska jag berätta för dig att kvinnor är mycket mer känslomässiga än oss män. När man argumenterar med en kvinna så spelar det ingen roll vad du säger för dom går mer på sina känslor än att försöka tänka logiskt.
Detta gör att dom inte kan ha fel, även fast dom själva vet att dom har det.

Deras känslor går upp och ner som en berg-och-dalbana, om du gör något som dom anser dåligt mot dem så blir dom överdrivet arga men om du gör något snällt så kan dom bli överdrivet glada.

Det är olika mycket förstärkning på detta hos olika kvinnor och det finns de som är värre än andra men det går inte göra nånting åt vad jag har erfarit.

Sammanfattning: tjejer är knäppa
Citera
2018-03-23, 17:37
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Du hon är 90kg och 175 cm

Hon är fet och behandlar dig som skit eftersom du låter dig bli behandlad så.

Hur gamla är ni egentligen?
Citera
2018-03-23, 17:38
Medlem
Hon testar dig.
Du ska bara skita i det hon säger du ska visa att det är du som bestämmer.
Tjejer är som hundar de behöver en ledare.
Citera
2018-03-23, 18:49
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:

och lägger på.

Alla brudar har luft som fan i dagens samhälle, fråga dig själv om du vill bli behandlad på det här sättet. förklara tydligt att du inte accepterar sådant beteende. När brudar håller på med sådan fuck shit åker dem ut med huvudet före om dem fortsätter. Du vill inte bygga någon familj med någon som använder "Hej då, jag orkar prata med dig" som flyktväg när deras argument (kvinnor har oftare fel än män) blir raserade.
Citera
2018-03-23, 19:20
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

och lägger på.

People do what works for them

och

You teach people how to treat you.

Med andra ord så tillåter du henne att bete sig såhär och då gör hon det.

Det bästa är att försöka bli så vuxen som du kan, då kan du även sätta gränser för andra.

Så... vad bråkar ni om?
Citera
2018-03-23, 19:59
Medlem
Svaret är enkelt! Hon har 20-tals andra killar att välja mellan som står i led för henne ifall hon blir singel, oavsett om hon är ful eller inte. Det är den sorliga verkligheten av dejtingsmarknaden, som till stor del har orsakats av oss killar själva faktiskt. Vi tänker med kuken alldeles för mycket! Så fort vi ens får en liten ytlig kontakt med någon tjej (oavsett utseende) så ger vi henne komplimang hela tiden, för att hon i sin tur ska ”dra sig” till oss och ge det som förstört och kommit att styra hela dejtingsmarknaden- fitta! Tyvärr! Allt är vårt eget fel. Vi ger dem för mycket luft vilket gör att dom i sin tur blir kaxiga och känner sig berättigade att dissa och betee sig hur som helst, var som helst och mot vem som helst!!! VAKNA FÖR FAN! SLUTA GE TJEJER SÅ MYCKET LUFT!
Citera
2018-03-23, 20:27
Medlem
Nej, tjejer måste inte ha övertaget i relationer.

Sluta var en mes och bli en man som står upp för sig själv och säger ifrån så är problemet löst .
Citera
2018-03-23, 20:47
Medlem
mendokses avatar
Om du låter en kvinna stå över dig i en relation kommer hon inte respektera dig och hon kommer behandla dig som skit och till slut lämna dig.
Kvinnor vill ha en man som är bättre än de själva som leder relationen och guidar kvinnan rätt.
Ditt problem är din rädsla för att bli lämnad, gör dig av med den rädslan och ingen kvinna kommer lämna dig.
Det är ett psykologiskt spel, om du visar din rädsla och är för snäll och mesig betyder det att du är glad att du hittat någon som henne och hon kommer börja fundera över om hon kanske skulle lyckas hitta någon ännu bättre. Om du däremot visar dig oberörd för risken att bli lämnad är det som att du är orädd för att du vet att om hon lämnar kan du bara hitta en annan och förmodligen bättre tjej. Då kommer hon aldrig lämna dig eftersom du med din likgiltighet sätter ett värde på henne som är under ditt eget vilket hon kommer köpa.
Generellt sett har den som bryr sig mindre makten i en relation.
Citera
2018-03-23, 21:14
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:

och lägger på.

Du har fel. Du är en svag individ i er relation o då får man ta skit
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in