Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-26, 22:59
Medlem
Som rubriken lyder, kvällen jag gjorde slut glömde han en grej hos mig som hans lilla dotter gjort till honom på dagis. Killen är en tönt men jag har väldigt svårt för att bara slänga den, men vill ha noll kontakt med honom. Prylen är tillräckligt liten för att skicka, kan jag göra det?
Citera
2018-03-26, 23:02
Medlem
franges avatar
Varför skulle du inte kunna göra det?
Citera
2018-03-26, 23:03
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av less.is.bore
Som rubriken lyder, kvällen jag gjorde slut glömde han en grej hos mig som hans lilla dotter gjort till honom på dagis. Killen är en tönt men jag har väldigt svårt för att bara slänga den, men vill ha noll kontakt med honom. Prylen är tillräckligt liten för att skicka, kan jag göra det?

Klar du ska det. Dottern har inte gjort dig något. Skiter du i det så är du en äkta bitch till och med, och det vill du kanske inte vara.
Citera
2018-03-26, 23:05
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:

Skicka den eller så möter du upp dottern direkt om hon inte är för ung då.
Annars tycker jag det är väldigt omoget att inte vilja träffa sina ex för sånt här (om man inte blivit misshandlad eller liknande).
Citera
2018-03-26, 23:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Var en god människa & skicka den i en Jiffypåse. Så slipper du nojja mer över detta.
Citera
2018-03-26, 23:09
Medlem
Därför att det var en destruktiv kk-relation och jag egentligen inte ”borde” veta hans adress, men jag har inte hjärta att slänga den och vill heller inte ha nån förbindelse kvar så att säga.
Citera
2018-03-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Varför skulle du inte kunna göra det?
Tänkte bara så han inte uppfattar det som en invit till fortsatt kontakt, handlingens syfte är raka motsatsen (+ att jag inte pallar att slänga den, hon är ju helt oskyldig och är blödig när det gäller barn).
Citera
2018-03-26, 23:12
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Därför att det var en destruktiv kk-relation och jag egentligen inte ”borde” veta hans adress, men jag har inte hjärta att slänga den och vill heller inte ha nån förbindelse kvar så att säga.

Vad tror du händer om du skickar tillbaka den?
Citera
2018-03-26, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Vad tror du händer om du skickar tillbaka den?
Ingenting egentligen, men skulle inte förvåna mig om han tolkar det som en vänlig gest gentemot honom när det mer handlar om att den är hans och inte för mig att slänga.
Citera
2018-03-26, 23:17
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ingenting egentligen, men skulle inte förvåna mig om han tolkar det som en vänlig gest gentemot honom när det mer handlar om att den är hans och inte för mig att slänga.

Så du vet själv svaret här. Skicka den, svarar han på något sätt säger du helt enkelt att du inte vill ha en relation eller kontakt med honom. Av ren undran: Vad, förutom att "vara en tönt", har han gjort för att du ska hata honom så mycket?
Citera
2018-03-26, 23:22
Medlem
Åk förbi honom och lägg den i brevlådan.

Fråga: Är du en kränkt 90-talist?
Citera
2018-03-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Så du vet själv svaret här. Skicka den, svarar han på något sätt säger du helt enkelt att du inte vill ha en relation eller kontakt med honom. Av ren undran: Vad, förutom att "vara en tönt", har han gjort för att du ska hata honom så mycket?
Jag hatar honom inte men vill inte ha något med honom att göra, mer än så är det egentligen inte. Relationen har varit väldigt destruktiv och han har haft narcissistiska drag och har märkt att han påverkat mig negativt, jag förmodligen honom också så det är definitivt rätt beslut att klippa rakt av helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in