Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-04, 00:31
Medlem
Vi gjorde slut nyligen för hon var otrogen. Jag har helt enkelt varit för irritetande och jobbig som synade hennes lögner, anklagat henne med all rätt att hon var otrogen och vunnit argunenten och helt enkelt exposat henne. Detta har gjort psykopaten vansinnig till den grad att hon valde att dumpa mig.

Läste på att man bara ska följa, och köpa alla ursäkter för att va på god fot. Men vad göra nu? Gjort är gjort och ja vill ha tillbaka henne. Inga moralkakor här att ja bordre gå vidare. Vill veta hur psykopaten förlåter mig för min omedgörlighet och tar tillbaka mig.
Senast redigerad av stroganof 2018-04-04 kl. 00:33.
Citera
2018-04-04, 00:35
Medlem
Snapcounts avatar
Hmm.., kanske pengar är ett alternativ ?

-Var generös som en självklarhet..

Rent själsligt..

-ifrågasätt henne aldrig !

"Lycka till" !
Citera
2018-04-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hmm.., kanske pengar är ett alternativ ?

-Var generös som en självklarhet..

Rent själsligt..

-ifrågasätt henne aldrig !

"Lycka till" !

Hon vill fortgarande inte prata. Kommer hon ta tillbaka mig? Hon är fortfarande så arg och och irriterad att hon i nuläget inte vill ta tillbaka mig. Vet inte om hennes ego är skadat eller vad.

Har offererat 160000kr men detta har hon bara ignorerat, även om hon är fattig och arbetslös.
Citera
2018-04-04, 00:45
Medlem
sluta trolla din CUCK.
Citera
2018-04-04, 00:47
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Hon vill fortgarande inte prata. Kommer hon ta tillbaka mig? Hon är fortfarande så arg och och irriterad att hon i nuläget inte vill ta tillbaka mig. Vet inte om hennes ego är skadat eller vad.

Föreslå en resa till Florida, Thailand, Hawaii (eller vart nu en dina pengar räcker) där "ni" får prata ut. Visa nu att hon är boss till 100 %.., och det finns inget annat i ditt psyke. Köp dyra smycken, väskor..etc.., det är bara din fantasi som sätter gränser !

Du skall bokstavligen vara hennes slav.
Citera
2018-04-04, 00:47
Medlem
Ok, du vill alltså ha tillbaka en tjej som du aktivt kallar för ”psykopat”?

Hur vet du att hon var otrogen?
Citera
2018-04-04, 01:10
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Vi gjorde slut nyligen för hon var otrogen. Jag har helt enkelt varit för irritetande och jobbig som synade hennes lögner, anklagat henne med all rätt att hon var otrogen och vunnit argunenten och helt enkelt exposat henne. Detta har gjort psykopaten vansinnig till den grad att hon valde att dumpa mig.

Läste på att man bara ska följa, och köpa alla ursäkter för att va på god fot. Men vad göra nu? Gjort är gjort och ja vill ha tillbaka henne. Inga moralkakor här att ja bordre gå vidare. Vill veta hur psykopaten förlåter mig för min omedgörlighet och tar tillbaka mig.

Vill du ha tillbaka en otrogen psykopatkvinna för att du gillar att vara en undergiven hanrejhane som blir dominerad och utnyttjad till vardags?

Hoppas att hon inte tar tillbaka dig, för hon förtjänar att vara med en riktig man istället.

Eller alternativt att ni blir ihop igen och gifter er, och därefter så låter hon en annan man göra henne gravid och får dig att försörja henne och barnen medans hon är hemmafru och ligger med alla män i stan.

Du får vad du förtjänar.
Citera
2018-04-04, 01:57
Medlem
Du "läste på" via så in i helvete fel källa. Nyheter24, eller? Kom igen. Jag har förlåtit otrohet men då har hon ångrat det och det har varit mycket bra i övrigt.

Hon dumpade dig dessutom? Åh herre.

Citat:
Du kan möjligtvis - om du har enorm tur och skicklighet - lyckas få tillbaka henne när hon dumpats av den högre stående killen. Priset är dock att du blir en genuin cuck och kommer att få kyssa golvet där hon går och sedan sova på golvet bredvid henne när hon drar hem de riktiga männen.

Men hon kommer aldrig att respektera dig och aldrig se dig som något annat än ett slavverktyg eller i bästa fall en sugar-toyboy om du har stålar.
Citera
2018-04-04, 02:02
Medlem
Citat:

Skaffa en ny psykopat att vara ihop med. Johanna Möller är väl dumpad och behöver en ny man.
Citera
2018-04-04, 08:18
Medlem
Ryggradsluss avatar
Du ska förstå hellre än bli förstådd så ta reda på hur hon kunde krossa dig.
Gör dig intressant. Lyssna på henne. Försök inte berätta nåt om dig själv för det vill hon med hög säkerhet inte veta av förrän hennes crew säger till henne det. Lycka till!
Citera
2018-04-04, 08:44
Medlem
janwindahls avatar
Flyttar lite.

Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2018-04-04, 08:50
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:

Bjud hem henne på en god middag, laga en god stroganoff t.ex. visa att du litar på henne genom att lämna skarpslipade knivar framme återvinn hennes förtroende och säg att det absolut inte gör något om hon är otrogen igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in