2020-08-22, 00:46
Medlem
Sitter just nu på en leverantör som jag hittade på en kinasida så jag antar att det inte är så mycket att ha.
Kvalitén är inte på topp på bilden.

Hur är kvaliten för er med en riktig leverantör? Är det någon skillnad på att kolla på tillexempel tv4play och iptv-fyran?

Hur bär jag mig åt för att hitta en bra leverantör?
2020-08-22, 01:01
Avstängd
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevengerrard96
Sitter just nu på en leverantör som jag hittade på en kinasida så jag antar att det inte är så mycket att ha.

Hur är kvaliten för er med en riktig leverantör? Är det någon skillnad på att kolla på tillexempel tv4play och iptv-fyran?

Har ju redan skrivit om det andra forumet där du kan få 24 timmars test och allt. Ett helt forum för Iptv. Finns citerat i inlägg #6726 här inne.
2020-08-22, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stevengerrard96

Har ditt Kina-abonnemang bara en version av TV4?
Normalt hos en bra leverantör så finns det tre varianter av kanalerna med olika upplösning. SD, HD och FHD.
2020-08-22, 11:20
Medlem
Okej jag har en m3u länk som jag får error på. Jag har försökt att använda den på siptv, lägger in playlisten sen testar på samsung TV, jag får " error playlist nr1. Check URL " Sen har de också en converter på SIPTV, När jag försöker convertera URLn så får jag Error Url. Vet inte vad jag ska göra.
2020-08-22, 12:22
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitherr
Okej jag har en m3u länk som jag får error på. Jag har försökt att använda den på siptv, lägger in playlisten sen testar på samsung TV, jag får " error playlist nr1. Check URL " Sen har de också en converter på SIPTV, När jag försöker convertera URLn så får jag Error Url. Vet inte vad jag ska göra.

Testa i typ Iptv Extreme appen på mobilen om det funkar. Ibland får siptv det där tuppjucket om Check URL. Om det inte funkar i Iptv Extreme heller så är det nåt galet med din länk.
2020-08-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Har ju redan skrivit om det andra forumet där du kan få 24 timmars test och allt. Ett helt forum för Iptv. Finns citerat i inlägg #6726 här inne.

Det är r*p*d som säljs. Överpriserat skräp.
Vet exakt vilket forum och leverantör det handlar om
2020-08-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Testa i typ Iptv Extreme appen på mobilen om det funkar. Ibland får siptv det där tuppjucket om Check URL. Om det inte funkar i Iptv Extreme heller så är det nåt galet med din länk.

Beror om jag ninns oftast pga cache, vilket man kan lösa med att plocka bort en del i boquet listan.
2020-08-22, 14:43
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Beror om jag ninns oftast pga cache, vilket man kan lösa med att plocka bort en del i boquet listan.

Har försökt rensa cache när detta dyker upp, utan framgång. Det enda som verkar hjälpa är att vänta 10-15 minuter. Sen släpper det. Det har hittills inte hänt i den utsträckningen att jag övergett siptv. (Kanske har lite mer tålamod än gemene man). Den appen är så satans smidig att använda, väldigt minimalistisk och det tilltalar mig. Däremot varvar jag den med tivimate emellanåt, bara för att.
2020-08-22, 15:03
Avstängd
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Det är r*p*d som säljs. Överpriserat skräp.
Vet exakt vilket forum och leverantör det handlar om

Haha gosse, du skulle nog bli förvånad över hur mycket av ettans källor som är rakt av från det du kallar "överprisat skräp".
2020-08-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitherr
Hade samma problem med den appen så jag bytte först till netiptv den funkar sådär nu kör jag med duplex iptv och den funkar klockrent än så länge
2020-08-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Haha gosse, du skulle nog bli förvånad över hur mycket av ettans källor som är rakt av från det du kallar "överprisat skräp".

Visar bara brist på okunskap
2020-08-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Nu får ju inte jag exakt samma sökresultat som du, men köp inte av de översta.

Den ena var en dåligt Google översatt sida.

Maila några när du hittar mailadressen och se hur dom svarar. Ta först ett test.
N1 kör endast 60 min testlänk.

Angående betalning så är det inga seriösa som tar paypal till ditt egna konto eller Swish direkt till ditt egna mobilnummer.

Antingen skaffar du en egen Bitcoin-wallet, vilket är gratis.
Eller väljer att betala via tex Btcx som du kan Swisha till och de i sin tur skickar Bitcoins till säljarens wallet.
Finns andra sidor och appar där man kan betala via sitt bankkort och sen för hemsidan/appen över Bitcoins åt dig.

Tack för svaret!
Osäker på om man får skriva med länk så tar det lilla lugna med det, jag kan vara lite fel ute med hemsidan. Hittar inga fler hemsidor som jag tror kan vara N1
Ser inte mig själv som tekniskt efterbliven men det var verkligen en djungel av olika säljare, extra svårt när jag inte hittar reviews. Några tips till en nybörjare?
Förresten någon som vet vad som hände med aliexpress säljarna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in