2020-10-10, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Om din säljare varit så himla bra så hade du väl inte behövt söka hjälp här inne?
Ni som har en sån god relation?

Det du säger om förlängningsmånader har väl alla vettiga säljare.

N1 funkar för alla andra.

Är inte det ett tecken på att det är något annat som hänt din säljare?
Nej, det är det inte. Och jag hade rätt. De hade inte hunnit kontakta alla på grund av deras domän-strul och bombardemang av mail. Och med tanke på att det är första gången på sex ÅR jag söker hjälp härifrån så ja, man kan lugnt säga att vi har en väldigt bra relation.
2020-10-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stafforden
Nej, det är det inte. Och jag hade rätt. De hade inte hunnit kontakta alla på grund av deras domän-strul och bombardemang av mail. Och med tanke på att det är första gången på sex ÅR jag söker hjälp härifrån så ja, man kan lugnt säga att vi har en väldigt bra relation.

Om en säljare är seriös och har ett stort problem så kommunicerar man väl ut det till alla sina kunder genom Telegram eller genom ett massutskick på mail.

Man låter väl inte alla kunder famla i mörker och hoppas att dom ska maila?

Men kul att det löste sig för dig till slut.

Att fabriksåterställa din box ska inte behövas.
Byt portaladress och starta om den. 👍🏻
2020-10-10, 14:57
Medlem
Citat:
Om en säljare är seriös och har ett stort problem så kommunicerar man väl ut det till alla sina kunder genom Telegram eller genom ett massutskick på mail.

Man låter väl inte alla kunder famla i mörker och hoppas att dom ska maila?

Men kul att det löste sig för dig till slut.

Att fabriksåterställa din box ska inte behövas.
Byt portaladress och starta om den. 👍🏻
Ja de hade det tufft verkar det som hur som helst. Men de bad sina abonnenter om ursäkt.

Tack, jo jag tänkte också att en återställning knappast skulle behövas, och mycket riktigt. 😊

Det lustiga är att deras ursprungliga domän nu också fungerar igen. 😁 Det enda trista att i appen jag använder, IPTV Smarters Pro så ligger nu allt huller om buller, VOD, filmer och serier... Vet inte riktigt vad jag kan göra åt det men den använder jag mycket mer sällan. Vill dock förstås få ordning på det.

Tack för tipset som sagt! 👍🏼
2020-10-10, 15:02
Medlem
Citat:
Ja de hade det tufft verkar det som hur som helst. Men de bad sina abonnenter om ursäkt.

Tack, jo jag tänkte också att en återställning knappast skulle behövas, och mycket riktigt. 😊

Det lustiga är att deras ursprungliga domän nu också fungerar igen. 😁 Det enda trista att i appen jag använder, IPTV Smarters Pro så ligger nu allt huller om buller, VOD, filmer och serier... Vet inte riktigt vad jag kan göra åt det men den använder jag mycket mer sällan. Vill dock förstås få ordning på det.

Tack för tipset som sagt! 👍🏼

Vilken enhet kör du iptv smarters på?
2020-10-10, 15:19
Medlem
Citat:
Galaxy S20 Ultra.
2020-10-10, 15:24
Medlem
Citat:
Funkade kanon innan jag nu bytte domän. Bytte också tillbaka eftersom den ursprungliga domänen börjat fungera men allt var ändå okategoriserat.

Har även fått till att casta smidigt från den appen via VLC, även med separat undertext. 😊
2020-10-10, 15:33
Medlem
Citat:
Funkade kanon innan jag nu bytte domän. Bytte också tillbaka eftersom den ursprungliga domänen börjat fungera men allt var ändå okategoriserat.

Har även fått till att casta smidigt från den appen via VLC, även med separat undertext. 😊

Testa IPTV Extreme Pro.

Ändrat något mer på m3u-länken?
2020-10-10, 18:51
Medlem
Citat:
Testa IPTV Extreme Pro.

Ändrat något mer på m3u-länken?
Tack för tipset, har kört den förut men hade tänkt testa igen.

Dock var det självklart jag som gjorde fel. Jag testade "Login with Xtream Codes API", skrev in länken, sen användarnamn och lösenord separat, och Voila, allt laddades perfekt under alla kategorier. Det enda som var borta var favoriter, men det är ju fort fixat. 😊
2020-10-11, 18:11
Medlem
R4hu7s avatar
Fler med problem med kanalerna? Det är bara svart. Missar ju Sveriges match haha.
Har N1.
2020-10-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Fler med problem med kanalerna? Det är bara svart. Missar ju Sveriges match haha.
Har N1.
Blev svart här också
2020-10-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Har N1.

Samma här.
2020-10-11, 18:14
Medlem
Snasis avatar
Dött här också

EDIT: Tillbaka nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem