Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-09, 15:43
Medlem
Jag vet att flashback inte kanske är så optimalt för relationsproblem, men jag vill ha ett ärligt svar och jag hoppas att det kan finnas här.

Har ganska nyligen gjort slut med en kille som jag varit med i 2 år. Han var ett arsle och behandlade mig dåligt.. Så känslorna för honom har varit borta sedan länge.
Ville bort en sväng och pratat med en vän som jag pratat med på Snapshat i 3 år efter det, en kille.
Jag kom till honom vara efter en vecka och var där i några dagar, vi hade sex, efter ungefär en dag, sedan började vi gosa och kramas och pussas, det var underbara dagar och jag började få lite känslor.
När jag väl kom hem så skrev han att han ville fortsätta att träffas, han var jättegullig och ganska på liksom, men det gjorde inte mig något. Efter en vecka träffades vi igen, i början var det bra, sen blev han så konstig. När jag kom hem skrev jag att jag ville fortsätta träffa honom, men han svarade att han mådde dåligt och inte ville träffa någon just nu, han ville vara själv ett tag. Jag skrev okej och lät honom vara.
Nu en vecka senare skrev jag att jag saknade honom (opassande, jag vet) och han svarade efter mycket om och men att hans känslor var ömsesidiga, men att han tyckte att det gått för fort och han mår dåligt, sen skrev han att det inte passade honom just nu att fortsätta prata och träffas.
Har någon samma erfarenhet? Kan någon bara förstå hur han tänker? Jag tycker verkligen om honom!

Btw. Han är verkligen mogen och otroligt fin, han har alltid funnits där för mig oavsett vad.
Citera
2018-04-09, 15:50
Bannlyst
han kan ju ha problem i allmänhet som inte har med dig att göra.

testa att ta ett steg tillbaka till den typen av umgänge/snack ni hade på snapchat.
Citera
2018-04-09, 16:12
Medlem
Mintafs avatar
rota inte runt i hans liv. Låt honom vara, vill han ta steget så får han göra det men det låter som att han har nått i skallen som han måste ta hand om som han prioriterar över dig. Gå vidare med livet.
Citera
2018-04-09, 16:27
Medlem
ElvisFans avatar
Lägg ned den killen. Han har någon störning. Kanske vanligt erövringsbehov som gjorde att han kortvarigt visade intresse. Nu kommer han med svepskäl för att han vill gå på nästa erövring. Söker du ett långvarigt förhållande kan du inte knulla 1-2 dagar efter du träffat en person.
Citera
2018-04-09, 16:35
Medlem
Han har blivit sur över något och ändrat uppfattning om dig. Man ändrar sig inte bara sådär från att vara väldigt på till att bli väldigt av och en paus för att man mår dåligt precis när man träffar någon är bara snack. Om man precis har träffat någon och det verkligen har klickat, så vill man vara tillsammans helst hela tiden. Vad det är han har reagerat negativt över är det bara du som kan lista ut och vid vilket tillfälle. Men i ett så tidigt skede vad det gäller förhållande, så är det i princip bara släppa och gå vidare.
Citera
2018-04-09, 16:41
Medlem
SYSTEMexes avatar
1. Var inte för snabb med ligg som andra skrivit i tråden. Om du vill få någon att stanna, ligg med dem efter han har fått känslomässuga band

2. Ta inte på dig och försök andras problem om du inte verkligen bryr dig om dem. Ett förhållande ska göra ditt liv bättrw inte svårare
Senast redigerad av SYSTEMexe 2018-04-09 kl. 16:43.
Citera
2018-04-09, 17:28
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaDDDie
Jag vet att flashback inte kanske är så optimalt för relationsproblem, men jag vill ha ett ärligt svar och jag hoppas att det kan finnas här.

Har ganska nyligen gjort slut med en kille som jag varit med i 2 år. Han var ett arsle och behandlade mig dåligt.. Så känslorna för honom har varit borta sedan länge.
Ville bort en sväng och pratat med en vän som jag pratat med på Snapshat i 3 år efter det, en kille.
Jag kom till honom vara efter en vecka och var där i några dagar, vi hade sex, efter ungefär en dag, sedan började vi gosa och kramas och pussas, det var underbara dagar och jag började få lite känslor.
När jag väl kom hem så skrev han att han ville fortsätta att träffas, han var jättegullig och ganska på liksom, men det gjorde inte mig något. Efter en vecka träffades vi igen, i början var det bra, sen blev han så konstig. När jag kom hem skrev jag att jag ville fortsätta träffa honom, men han svarade att han mådde dåligt och inte ville träffa någon just nu, han ville vara själv ett tag. Jag skrev okej och lät honom vara.
Nu en vecka senare skrev jag att jag saknade honom (opassande, jag vet) och han svarade efter mycket om och men att hans känslor var ömsesidiga, men att han tyckte att det gått för fort och han mår dåligt, sen skrev han att det inte passade honom just nu att fortsätta prata och träffas.
Har någon samma erfarenhet? Kan någon bara förstå hur han tänker? Jag tycker verkligen om honom!

Btw. Han är verkligen mogen och otroligt fin, han har alltid funnits där för mig oavsett vad.

Har mina aningar, men undrar först om skrev i tre år och sedan sågs, eller när sågs ni första gången?
Citera
2018-04-09, 17:36
Medlem
blobben!!!s avatar
Pojkarna(?) i tråden som tycker att tjejer släpper till det för lätt har med största sannolikhet inte ens flyttat hemifrån ännu. Antagligen är ju TS även hon i tidig 20-årsåldern med tanke på vad hon skriver.

Killar i din ålder vill ingenting hellre än att komma in i dina trosor. På gott och ont. När du blir äldre kommer du sakna pojkarna som ränner efter dig som barn efter godis.
Om grabben nu var mogen som du skriver så fick han antagligen uppfattningen av att du inte var den han letade efter. Enkelt. Sådana förhållanden vill du inte ha i vilket fall så var glad för att det inte blev något av det hela och gå vidare.
Citera
2018-04-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Har mina aningar, men undrar först om skrev i tre år och sedan sågs, eller när sågs ni första gången?
Vi träffades nu först efter 3 år.
Citera
2018-04-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
han kan ju ha problem i allmänhet som inte har med dig att göra.

testa att ta ett steg tillbaka till den typen av umgänge/snack ni hade på snapchat.

Så hoppas jag att det är. Han kanske kommer krypandes tillbaka..
Citera
2018-04-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Du släppte till för snabbt helt enkelt.
Nu tröttnade snubben och ser sig om efter något nytt o sätta på.
Så kan det gå.
Om man ligger 4 gånger första gången man träffats, varför vill han då träffas igen, och varför var han så på efteråt?
Citera
2018-04-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Han har blivit sur över något och ändrat uppfattning om dig. Man ändrar sig inte bara sådär från att vara väldigt på till att bli väldigt av och en paus för att man mår dåligt precis när man träffar någon är bara snack. Om man precis har träffat någon och det verkligen har klickat, så vill man vara tillsammans helst hela tiden. Vad det är han har reagerat negativt över är det bara du som kan lista ut och vid vilket tillfälle. Men i ett så tidigt skede vad det gäller förhållande, så är det i princip bara släppa och gå vidare.

Han var ju den som var på från början, jag hakade bara på. Kan det inte bara vara som han säger, att det inte passar just nu, han mår dåligt.. När vi pratade om det sa han ju inte direkt "tyvärr jag vill inte lägre" Eller"jag tror inte jag vill fortsätta att träffa dig" utan mer, "jag vet verkligen inte, mår bara dåligt nu och behöver vara själv"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in