Citat:
Ursprungligen postat av
braveh
Tre. Det r svrt att hra vad dom sger i videon men jag uppfattar det som att det r blod frn tre personer.
Jag r inte direkt vl inlst p fallet, men vad jag frstr enligt diverse skningar finns det spr frn
tv olika DNA-kllor i det lilla mngden blod p halsbandet. Dessa kllor skulle kunna vara Echols och Baldwin alt. Echols och Steve Branch alt. Echols och ngon oknd. Men det r kanske ocks en mjlighet, men ngot mindre sannolik, att det r DNA-spr frn tre personer. Provet r allts d kompatibelt med bde tv och tre personer.
Det r antagligen inte heller helt klart att det verkligen finns blod frn tv personer p halsbandet. Av vad jag frsttt av DNA- testning frn andra fall, framfr allt Meridith Kercher-fallet r det ltt att vertolka och feltolka DNA-spr, speciellt eftersom man skall kombinera det med en tolkning av mnet spret bestr av, i detta fall liksom i mnga andra d blod.
Det skulle antagligen kunna vara Echols och Baldwins DNA, men enbart Echols blod p halsbandet, dvs Baldwins DNA kan ha kontaminerat blodspret frn Echols.