Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-30, 13:18
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradDourif
r det s? Har du p rak arm ngra fler n Quick en skulle kunna lsa lite om?
Fallen Rahman, Askar och Bo Larsson r ngra exempel men det r ju de dr de dmda ftt resning och friats. Tyvrr r resningsinstitutet nstan omjligt att f till varfr vi ltt kan ana fler rttsskandaler.
Citera
2013-01-12, 18:02
Medlem
ADHD-syndromets avatar
I vrigt har nu West of Memphis 2012 kommit ut p TPB fr de som kanske missat det :http://thepiratebay.se/torrent/8000086 . Inte hunnit sett denna personligen dock .
Citera
2013-04-14, 14:51
Medlem
miapetters avatar
Enligt inslaget i Malous morgon-tv
http://www.tv4.se/efter-tio/klipp/da...C3%A5r-2328098
fanns inte bara en av styvfdernas dna p fyndplatsen utan ven dna frn den man som gav den fregende alibi?
Det var nytt fr mig - finns det dokumenterat ngonstans vem det var?
Citera
2013-04-14, 15:59
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Enligt inslaget i Malous morgon-tv
http://www.tv4.se/efter-tio/klipp/da...C3%A5r-2328098
fanns inte bara en av styvfdernas dna p fyndplatsen utan ven dna frn den man som gav den fregende alibi?
Det var nytt fr mig - finns det dokumenterat ngonstans vem det var?

fast allts, g inte p det dr jvla skitsnacket, att inte west memphis 3-gnget mrker att de hller p att bli precis likadana som de som dmde damien och co.

allts, dna-trffen p vittnet r fruktansvrt dligt. de torde finnas hundratals personer som passar in p den trffen bara inom nn mils radie frn mordplatsen. det hr vet dessutom damien-gnget om, men de vrider p ord fr att f saker och ting att se vrre ut n vad de r - precis p samma stt som de sger att polis och klagare gjorde nr de blev dmda.
och att styvpappans dna fanns i ett hrstr hos en av pojkarna r faktiskt heller inte srskilt konstigt. dessutom har vi dr ocks en inte helt klockren trffa, vilket betyder att det finns flera andra personer i byn som ocks skulle matcha hrstrt.

det mest tragiska med det hr r fan inte att tre unga killar satt insprrade p indicier och frdomar i mnga r utan att ingen jvel verkar ha lrt sig ngonting av det nd.
Citera
2013-04-14, 16:12
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
fast allts, g inte p det dr jvla skitsnacket, att inte west memphis 3-gnget mrker att de hller p att bli precis likadana som de som dmde damien och co.

allts, dna-trffen p vittnet r fruktansvrt dligt. de torde finnas hundratals personer som passar in p den trffen bara inom nn mils radie frn mordplatsen. det hr vet dessutom damien-gnget om, men de vrider p ord fr att f saker och ting att se vrre ut n vad de r - precis p samma stt som de sger att polis och klagare gjorde nr de blev dmda.
och att styvpappans dna fanns i ett hrstr hos en av pojkarna r faktiskt heller inte srskilt konstigt. dessutom har vi dr ocks en inte helt klockren trffa, vilket betyder att det finns flera andra personer i byn som ocks skulle matcha hrstrt.

det mest tragiska med det hr r fan inte att tre unga killar satt insprrade p indicier och frdomar i mnga r utan att ingen jvel verkar ha lrt sig ngonting av det nd.

Nej, o som sagt, min frga var om det varit uppe tidigare om ngon dna-trff p personen som gav styvfadern alibi?
Alldeles oavsett vad som stmmer eller inte stmmer frn bda sidor sett s var som sagt den infon ny fr mig o jag undrade allts om det fanns dokumenterat ngonstans tidigare?
Citera
2013-04-14, 17:57
Medlem
pederastens avatar
men det r ju den dr grskggiga gamla kufen som intervjuas i den tredje delen av west memphis-dokumentrerna?
har du inte ens sett dom?
Citera
2013-04-14, 19:05
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
men det r ju den dr grskggiga gamla kufen som intervjuas i den tredje delen av west memphis-dokumentrerna?
har du inte ens sett dom?

Jo, sjlvklart.

Jag omformulerar frgan:

Finns det ngon dokumentation som styrker att det gjort dna-fynd p fyndplatsen frn ovan nmnde "kuf"?
Med dokumentation menar jag inte filmer, intervjuer o dyl. utan officiella dokument.
Citera
2013-04-17, 16:56
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Damien Echols var gst i tv programmet Skavlan i fredags, det finns vl p svt-play om nn missade programmet och vill se det i efterhand.
Citera
2013-04-17, 18:54
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Damien Echols var gst i tv programmet Skavlan i fredags, det finns vl p svt-play om nn missade programmet och vill se det i efterhand.
Tack! Hade inte aning om det ska kollas upp inom kort
Citera
2013-04-23, 23:43
Medlem
Spindelfridas avatar
http://callahan.8k.com/index.html

Allt du behver veta om West Memphis Three.
Citera
2013-06-30, 22:40
Medlem
Ngon hr som har lst Echols' sjlvbiografi "Life after death"? Isfall, vad tyckte ni?
Jag har just lst den sjlv, och har en del reflektioner, men innan jag sger mer vore det intressant att hra andras sikter.
Citera
2013-07-01, 10:02
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alydar
Ngon hr som har lst Echols' sjlvbiografi "Life after death"? Isfall, vad tyckte ni?
Jag har just lst den sjlv, och har en del reflektioner, men innan jag sger mer vore det intressant att hra andras sikter.

Min enda reflektion utan att ha lst boken r jag antar att han inte nmner ngot som r problematiskt fr honom sjlv

Halsbandet med blod frn flera individer (som kan ha matchat offrens dna), de leriga bootsen som saknade skosnren, gonvittnen som sg Damien Echols i nrheten av brottsplatsen den aktuella kvllen, hans historia av psykisk sjukdom och aggressivt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in