Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Jo, det verkar s. De har dessutom lmnat in precis varenda litet bevis fr dnatestning, och jag kan tnka mig att de inte redovisar allt det bevis fr bevis, utan kommer ut med en ntt liten klumpsumma.
Avvikelser:
-brotten skulle ha skett dagtid och fram till eftermiddagen.
-Byers skulle ha strypts med en pinne/pk- hans hals var oskada.
-De skulle ha bundits med bruna rep, nr de i sjlva verket bands med sina skosnren
-Misskelley sa att de var bundna vid hnderna och sledes kunde sparka och springa, nr de var bundna hand till fot.
Dr han sger emot sig sjlv r ett par gnger angende vem av pojkarna som blivit skadad p vilket stt, vart Moore frskte fly (norrut ena gngen, sderut den andra), och det tog nstan hela dessa sex timmar att f honom att ndra tidpunkt. De sexuella vergrepp han nmner finns det inte heller belgg fr, som jag frstr det hela.
Bara det faktum att det borde varit mer blod vid fyndplatsen, samt att inga av kropparna har myggbett (samma kvll de blev mrdade var det flera poliser och privatpersoner som avbrt letande i skogsdungar pga mygg, och d framfr allt i RHH), inte bara tyder p, utan pekar p, att Robin Hood Hills enbart r en fyndplats, inte en brottsplats.
Jag r ocks nyfiken p om pojkarna mrdades dr de hittades, men tror nog - till skillnad frn dig (?) - att de gjorde det. Anledningarna till det r att jag dels inte riktigt ser vitsen med att transportera ut kropparna till skogen, dels att mycket av blodet torde ha runnit ner i drneringsdiket, dels att pojkarna brukade vara och leka i detta omrde och antas ha rvats bort i nrheten (vilket, fr att terknyta till frsta tanken, skulle gra det mrkligt att ta dom frn skogen, dda dem, frakta ut dem till skogen igen). Det dr med myggbetten r lite mrkligt, onekligen. S mycket som de var och sprang omkring i omrdet borde de vl ha myggbett i vilket fall som helst? Oavsett om de blivit ddade dr?
Edit: de flesta av killarna hade vl dessutom mest invrtes sr? En fldd penis behver ju inte blda s dr vldsamt mycket, tycker man. En del blod hittades ju.
Ja, Damien r ett riktigt psyko och det r svrt till och med fr Mara att bortse frn det. En sourcebook hade varit kanon.
Edit 2: Nu ser jag att det var starka luminolreaktioner omkring hela platsen ocks.