Flashback bygger pepparkakshus!
2018-04-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Verkar vara ett känsligt ämne och det är enstaka ord som definierar oss.. sverige måste vara unikt med alla dessa vilda stormar i små vattenglas.

Det är för att det är hysterisk kvinnlig känslomässig energi i rörelse. Jag är upprörd och då måste alla anpassa sig efter mig.

Män resonerar och argumenterar logiskt i stället.
Citera
2018-04-30, 20:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Verkar vara ett känsligt ämne och det är enstaka ord som definierar oss.. sverige måste vara unikt med alla dessa vilda stormar i små vattenglas.
Det är hela den här SJW-vågen. Den sveper över hela västvärlden.
Citera
2018-04-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Men Falkenberg har blivit en avstjälpningsplats för ensamkommande senaste åren, så de kan skylla sig själva.

Nej, det har det inte.
Falkenberg är en fristad och en pärla vad gäller invationen av sandpåsar och annan skit i relation till en helvetes massa orter i landet.
Där finns även de som värnar om att det skall förbli så.
Citera
2018-04-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNorge
Det är för att det är hysterisk kvinnlig känslomässig energi i rörelse. Jag är upprörd och då måste alla anpassa sig efter mig.

Nu är jag inte med alls?

Sålänge hon själv inte anser det vara ett rasistiskt uttalande så är det ju inte det. Faran i Sverige idag är väl att någon annan kan ha blivit kränkt av vad man sagt och dessa lättkränkta är duktiga på att mobilisera och piska upp en hatstämning bland vänsterpöbeln framförallt.

Vips så har läraren ett dödshot hängandes över sig som varken skola eller polis vågar bemöta.

Reinfeldt själv var ju snabb med att förklara att dom som har avvikande åsikter inte ska förvånas när dom möts av fysiskt våld.

Den så kallade åsiktskorridoren är fullt beroende av hat, illvilja och alla dessa farliga ord.
Senast redigerad av Som-nam-na 2018-04-30 kl. 20:34.
Citera
2018-04-30, 20:34
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Somalier säger hon själv iofs. Men frågan är väl om det spelar nån roll?

Den kvinnliga läraren framhåller, att 1 dotter är tillsammans med en arab och 1 dotter är tillsammans med 1 somalier.

Det verkar kort sagt vara en familj som välkomnat befolkningsutbytet och nu får möta dess konsekvenser på allvar...
Citera
2018-04-30, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Den kvinnliga läraren framhåller, att 1 dotter är tillsammans med en arab och 1 dotter är tillsammans med 1 somalier.

Det verkar kort sagt vara en familj som välkomnat befolkningsutbytet och nu får möta dess konsekvenser på allvar...

Ja, som-nam-na som sagt.

Hoppas bara detta inte resulterar i någon klanstrid eller ja, whatta fuck, när vi ändå är igång med kaoset..
Citera
2018-04-30, 20:43
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNorge

Det är en icke-svensk (?) yngling som vrålar mest hysteriskt och känslomässigt...
Citera
2018-04-30, 20:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji

Jävla oflyt att sitta med två Svarte Petter.
Citera
2018-04-30, 20:47
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fett rasistiskt, hatiskt och folkrguppshetsande att kalla sina kommande barnbarn för "gulliga negerbollar".
Det får Adde att framstå som en svärmorsdröm.
Citera
2018-04-30, 20:47
Medlem
AFA och andra kommunister är fega kräk som aldrig skulle våga hota folk som faktiskt skulle kunna och vilja göra motstånd, lättare att hota en äldre kvinna för att hon använt fel ord.

Kasta sten på 100m avstånd, kasta brandbomber när folk ligger och sover, ha masker på sig när de slår folk i huvudet med cykel-lås, skicka mordhot anonymt från sin (se: sina föräldrars) lägenhet på Södermalm och kanske slå lite på polisen som deras bankdirektörsfarsa betalar för om de råkar känna sig modiga.
Citera
2018-04-30, 20:52
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jävla oflyt att sitta med två Svarte Petter.

Det är nog inte ngn slump utan avspeglar förmodligen den kvinnliga lärarens "öppenhet" och tja... inte så välutvecklat konsekvenstänk.

Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
För SVT Nyheter Halland berättar nu läraren själv om händelsen.

– Det här har eskalerat till något jag aldrig i mitt liv kunnat föreställa mig. Jag har blivit hotad till livet och vågar inte gå till affären. Jag kan inte ta mig utanför mitt hus, säger hen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...en-sin-version
Senast redigerad av Meiji 2018-04-30 kl. 20:55.
Citera
2018-04-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodsmoke
Nej, det har det inte.
Falkenberg är en fristad och en pärla vad gäller invationen av sandpåsar och annan skit i relation till en helvetes massa orter i landet.
Där finns även de som värnar om att det skall förbli så.

Ni är omöjligen från Falkenberg om ni tänker såhär. Att delar av staden är förskonade är sant, men det finns samtidigt områden som är överrumplade av invandringen. I egenskap av återkommande sommargäst kan jag på rak arm nämna Sloalyckan och delar av Skogstorp. Själva stadskärnan har kommit att bli en plats befläckad av smuts av alla slag, men det är genomgående i samtliga svenska städer.

I staden existerar inget organiserat motstånd mot vansinnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in