Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-07, 12:54
Medlem
bloggbevakning.se synar ju och spanar på alla influencers och bloggare vi har i Sverige. Ofta med ett bra jobb men även ofta går hon för långt i sin mobbing, samt att kommentarsfältet spårar ut ofta.
Hon verkar vara svag för vissa och skyddar dessa med näbbar och klor så som ex Lady Dahmer, Cissi Wallin, Nemo etc.

Dock har inte så mycket kommit ut om henne själv, men hon känns ju som en människa som har skelett i garderoben. Någon som vet något intressant om denna människa?

Finns inget om henne direkt mer än en engelsk (?) info om henne på Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Camilla_Gervide

Har hon skrivit den själv mån tro?
Citera
2018-05-07, 13:08
Medlem
GormDenGamles avatar
Läser folk verkligen bloggar idag år 2018?
Jag trodde det var passé och/eller för småflickor. Så då ställer jag mig frågan; hur kan hon ha fått ett sådan här tjänst? Och varför behövs det en sådan tjänst?
Citera
2018-05-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Läser folk verkligen bloggar idag år 2018?
Jag trodde det var passé och/eller för småflickor. Så då ställer jag mig frågan; hur kan hon ha fått ett sådan här tjänst? Och varför behövs det en sådan tjänst?

Tror det började med endast bloggare med på grund av det du nämner så har det blivit en bevakning av alla influencers på sociala medier
Citera
2018-07-27, 02:11
Medlem
Camilla har närt drömmar om en karriär inom musiken men floppade rejält i uttagningar till idol så hon verkar numera rejält bitter på folk som lyckas.

Bloggare och influencers läses mestadels av ungdomar idag, samt av de som kan ha omnämnts. Flera bloggare har ju gått över till podcasts men ven de är utdöende.
Kolla på "kända" bloggares bloggevent. 99% tjejer och en majoritet ser ut som de knappt börjat gymnasiet.

Bloggen är död
Citera
2018-08-01, 12:32
Medlem
Hon är vän med Sverigedemokraten Maria "Mia" Danielsson som fick sparken från SD och som vägrade att lämna sin plats och blev politisk vilde. Camilla Gervide var inblandad i Mias sons kidnappningshärva där exmaken ville inte lämna ifrån sig sonen när Maria skulle flytta till Sverige. SD kan nog räkna med Camillas röst i höst.
Citera
2018-08-02, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimi
Hon är vän med Sverigedemokraten Maria "Mia" Danielsson som fick sparken från SD och som vägrade att lämna sin plats och blev politisk vilde. Camilla Gervide var inblandad i Mias sons kidnappningshärva där exmaken ville inte lämna ifrån sig sonen när Maria skulle flytta till Sverige. SD kan nog räkna med Camillas röst i höst.

Hennes syster är ett av Sveriges med överprententösa människor. Även hon är Svärjevän så det går väl i familjen
Citera
2018-08-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimi

Inte enligt henne själv:

https://bloggbevakning.se/2018/08/01...-pa-sd-i-host/
Citera
2018-08-02, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Inte enligt henne själv:

https://bloggbevakning.se/2018/08/01...-pa-sd-i-host/

" I min senaste valbarometer var jag 25% Centerpartist, 25% KD, 25% Miljöpartist och 25% någonting annat så de vette fan vem som egentligen kan räkna med min röst i höst." Ren lögn. Hon är Sverigedemokrat. Men det är fritt att rösta på vilket parti man än vill. Hon vågar bara inte stå för det. Jag tror att det var Mia Danielsson som dumpade Camilla som kan vara rätt intensiv med kontakter med andra tjejer.
Citera
2018-10-20, 02:31
Bannlyst
Hon är ett talanglöst mobboffer som pga misslyckanden och tillkortakommanden livet igenom nu på heltid sysslar med det bittra nollor gör bäst- mobbas.

Hon blev mer eller mindre utjagad ur sin hemstad pga hatet hon framkallade med sin blotta närvaro. Ingen står ut med henne nån längre stund irl.

Hennes musikkarriär.....hohohoho det var underhållning på hög nivå. Rena David Brent.
Citera
2018-11-01, 23:58
Medlem
Camilla är en hemsk människa!
Hon väljer ut personer, som hon förvrider texter om, så hon får sin svans att fylla kommentarsfältet med ren skit, mobbning och hån. Och så påstår hon att hon själv varit mobbad och gör ändå på detta sätt. Skriver någon något som liknar kritik mot henne, hamnar man i modd och kommentaren ”ramlar” bort. Hon skriker när ex My Marten, tar bort kommentarer, men gör själv detsamma med kommentarer som gäller henne själv. Dubbelmoral deluxe!

Ikväll låter hon folk svartmåla Peter Karyd, gällande hans och Hannah Graafs skiljsmässa.
INGEN, mer än de och deras nära och kära vet hur det verkligen ligger till.

Fy f**n, vilken smaklös varelse!
Citera
2018-11-10, 05:46
Medlem
Camilla våga ifrågasätta det andra tänker om dessa människor som tror dom äger världen för att dom supit o knullat runt i någon såpa eller fotat käket på insta och därmed kalla sig influenser😂😂😂
Citera
2018-11-10, 08:16
Medlem
Ronilles avatar
Lyssna på podden ”I sanningens namn” så får ni en bra bild av Camilla.

Sedan kan man ju ifrågasätta just namnet, det är ju sociala medier som bloggen handlar om. Nåväl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in