Citat:
Ursprungligen postat av
LaxxusPrime
Kan hon FEM språk?!
Och har varit med i en musikvideo för TATU..?!
Jävlar i min låda...
Ptjae, svenska + engelska = 2.
Tyska eller franska från och med högstadiet = 3.
Norska och danska = 5.
Det är därför jag inte tycker det är imponerande när Melania Trump skryter om sina språkkunskaper, men för en amerikan som på sin höjd läst spanska så låter det nog väldigt imponerande. Då tar jag inte ens till finskan och relaterade språk här.
Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
"Swedish singing sensation Camilla"
https://youtu.be/Mu8uxnXt_5k
640 visningar.
Ptjae, hon sjunger inte illa och hon spelar inte dåligt. Däremot så är videon rätt "typisk" för den eran. Folk började ladda upp sina videor på YouTube och andra kanaler i hopp om att bli kända och upptäckta.
Förutom beskrivningen så är det inte något jag skulle skämmas för i hennes ställe...
Citat:
Ursprungligen postat av
ollepolle90
Av någon anledning tycker jag om att tortera mig själv med att tex kolla på The Office, då man sekundärskäms som in i helvete. Men hennes wiki plus denna mening "The prolific combination of her talent, desire, personality and beauty will take her beyond where even her dreams see her going" toppar fan all ångest av vad som hänt i the office, inklusive avsnittet Scott's Tots.
Helt okej att vara lite egenkär, tycker jag alla människor ska vara. Men aldrig varit med om någon så egenkär som hon är, herregud. Är väl därför hon har panik pga att denna tråd har tagit fart, hur kan det vara möjligt att alla inte älskar henne!?
Alltså... biografin är rätt stereotypisk i sig för MySpace-musiker från den tiden. Helt uppblåst och grandios självbild, skryt, massor om hur de har varit med i det och det (trots att deras roll i bästa fall var statist 50 meter i bakgrunden), skrytande om att man arbetat med någon som gjort musiken i Baywatch (som verkligen inte var en grej 2006) och att en PR-agent från Warners gav en komplimang vid något tillfälle... sanningen är att det mest förenklade brukar vara det bästa.
Hon var inte unik, men hon kan faktiskt använda detta som ett exempel på hur man INTE ska skriva en självbiografi.