Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-20, 18:00
Bannlyst
Ser många killar nuförtiden som har massa armband,pärlband och snören av någon sorts runt sina handled. Varför har många det? Är det något symboliskt? Något jag inte vet? Gillar tjejerna detta? Eller är det bara så att de tycker det är fint?

T.ex. som denna snubbe:

https://www.instagram.com/p/Bizb_X4n...y=johnnyedlind

Eller denna snubbe:

https://www.instagram.com/p/BV83TQ8A...hannesleonidas

Eller denna snubbe:

https://www.instagram.com/p/BiwkpWKl...y=viktorfrisks

Eller denna snubbe:

https://www.instagram.com/p/Bi6nhAHl...=anisdondemina

Det verkar vara väldigt populärt bland snubbar nu som har armband/snören/pärlband runt sina handled. Ser även massa folk på stan. Undrar vad är grejen egentligen? Någon som kan förklara?
Senast redigerad av SilentDay 2018-05-20 kl. 18:10.
Citera
2018-05-20, 18:05
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Sina vristER.

Jadu. Jag har aldrig brytt mig om krimskrams eller för den delen mitt utseende särskilt mycket.
Fick låna någon sorts armband av någon för ett tag sedan och det är fan svårt att låta bli på lediga dagar.
Det tillför liksom någonting, men väldigt svårt att sätta fingret på vad.
Citera
2018-05-20, 18:06
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentDay
Ser många killar nuförtiden som har massa armband,pärlband och snören av någon sorts runt sina vrist. Varför har många det? Är det något symboliskt? Något jag inte vet? Gillar tjejerna detta? Eller är det bara så att de tycker det är fint?
Det är nog bara snyggt.

Btw: Vrist=fotled.
Citera
2018-05-20, 18:06
Medlem
frozenbeachs avatar
Vadå vrist? Menar du armband så är det snyggt på killar ja, å är väl ingen nyhet.
Citera
2018-05-20, 18:08
Medlem
akutaccents avatar
Accessoarer generellt är ju svårt för män att variera sig inom. Vi gör allt vi kan med våra armbandsur och armband generellt. Vi har inte smink och klackskor, vad ska man göra liksom?
Citera
2018-05-20, 18:09
Medlem
dwgs avatar
Vet ej, men fick med mig ett när jag köpte en klocka för ett tag sen. Aldrig använt nog slängd.

Säg handled, vrist förknippar många med foten
Citera
2018-05-20, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det är nog bara snyggt.

Btw: Vrist=fotled.

Citat:
Ursprungligen postat av frozenbeach
Vadå vrist? Menar du armband så är det snyggt på killar ja, å är väl ingen nyhet.

Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Vet ej, men fick med mig ett när jag köpte en klocka för ett tag sen. Aldrig använt nog slängd.

Säg handled, vrist förknippar många med foten

Ändra nu. Mena då klart handled.
Citera
2018-05-20, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Ja men du ser väl själv att alla de där killarna är homosexuella?

Ingen av dem är homosexuell. Bara för de ser bra ut så antar du direkt att de ser homosexuella ut? Och sedan så tog jag några exempel bara. Ser väldigt många på stan t.ex. som har sådana armband,pärlband runt sina handled. Men förstår inte riktigt varför,vad meningen eller syftet?
Citera
2018-05-20, 18:13
Medlem
Med tanke på bilderna du hänvisar till verkar det ju vara ett WT-mode, svårt att bry sig om
Citera
2018-05-20, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HegelSpegel
Med tanke på bilderna du hänvisar till verkar det ju vara ett WT-mode, svårt att bry sig om

Tog några exempel bara. Finns massa snubbar överallt som har samma sak. Men kan inte gå runt på stan och ta bild på vanliga snubbar och ladda upp här,så fick bli att länka till kända svenskar.
Citera
2018-05-20, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HegelSpegel

Ja, det är ett riktigt WT-fenomen, även om homosexuella också har använt smycken länge.
Citera
2018-05-20, 18:17
Medlem
kalkryggars avatar
Dåligt självförtroende skulle jag säga. Speciellt första killen du länkar till. Han osar av låg självkänsla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in