• 1
  • 2
2018-05-21, 20:46
Medlem
Banangurkazzs avatar
Hr kan vi skriva om Robinson Australien

Det verkar stlla hga fysisk krav, inte samma lallande som i Svenska versionen ?

Tycker det verkar bra, precis brjat kolla.
Citera
2018-05-22, 00:02
Medlem
Svenska versionen av Robinson har inte en chans emot denna Australienska version!
Det var mycket mer avancerade tvlingar direkt, man har respekt fr motstndarna och skakar hand efter tvlingar och man har inga PK-cancer eller feminazis som man vill grva ned p stranden med i programmet heller verkar det som. Har mycket hga frhoppningar om denna show efter frsta avsnittet.

Jag hller starkt p Spec ops snubben och hoppas han kammar hem hela skiten.
Senast redigerad av Grusbox 2018-05-22 kl. 00:04.
Citera
2018-05-22, 07:41
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusbox
Svenska versionen av Robinson har inte en chans emot denna Australienska version!
Det var mycket mer avancerade tvlingar direkt, man har respekt fr motstndarna och skakar hand efter tvlingar och man har inga PK-cancer eller feminazis som man vill grva ned p stranden med i programmet heller verkar det som. Har mycket hga frhoppningar om denna show efter frsta avsnittet.

Jag hller starkt p Spec ops snubben och hoppas han kammar hem hela skiten.

Jmfr hur fort de fick upp eld, det tog dem ngra minuter, svenskarna kmpade i dagar utan att lyckas.
Citera
2018-05-22, 08:26
Medlem
InnesIs avatar
Tyckte dock inte om presentationen. Det ligger dramatisk musik p hela tiden och tempot r s hgt att det inte ens blir spnnande vid rstrkning. Dessutom gapar programledaren hela tiden under tvlingarna som ngon galen sportkommentator. Hr finns inget andutrymme.

Det fanns delar som jag tyckte hade potential att vara bttre n Sveriges version men jag fann produktionen s enerverande att jag inte kommer ge detta en andra chans.
Citera
2018-05-22, 09:51
Medlem
Banangurkazzs avatar
Synd att pusseltjejen kte ur, tyckte hon var rtt vacker titta p ven om hon var lite verviktig.
Citera
2018-05-22, 09:53
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Tyckte dock inte om presentationen. Det ligger dramatisk musik p hela tiden och tempot r s hgt att det inte ens blir spnnande vid rstrkning. Dessutom gapar programledaren hela tiden under tvlingarna som ngon galen sportkommentator. Hr finns inget andutrymme.

Det fanns delar som jag tyckte hade potential att vara bttre n Sveriges version men jag fann produktionen s enerverande att jag inte kommer ge detta en andra chans.

Kul att man kan tycka olika, det tyckte jag var rtt trevligt inslag, inte bara sitta i en hngmatta och glo p som Svenska versionen. Hr tror jag de svaga rycker fort, de r vl lite smartare n Svenska versionen att hlla kvar muskelkraften i inledande skede.
Citera
2018-05-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Jmfr hur fort de fick upp eld, det tog dem ngra minuter, svenskarna kmpade i dagar utan att lyckas.
Haha! Ja exakt

Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Synd att pusseltjejen kte ur, tyckte hon var rtt vacker titta p ven om hon var lite verviktig.

Tnk p spoilers bara! hehe
Citera
2018-05-22, 22:38
Medlem
Ronilles avatar
Blev roligt glad nr jag sg det p Play och strckkollade bda tv avsnitten.

Snacka om skillnad mot det svenska. De r fler, snygg klippning, drama, de flesta ha en grym fysik och de bygger upp drama.
Citera
2018-05-29, 19:55
Medlem
Duramaters avatar
Riktigt strigt att det inte finns ngon svensk versttning av de tv senaste avsnitten.
Citera
2018-05-29, 20:41
Medlem
fixar-frasses avatar
Hur str det sig i kvalitet jmfrt amerikanska versionen?
Ligger fokus mer p tvlingar n det sociala spelet?
Citera
2018-05-31, 21:38
Medlem
Originalets avatar
S mycket bttre version r n det svenska. Det kan vara lite vl pampigt ibland, men trots allt ett mycket bttre upplgg. Lite ordentlig lngd p avsnittet. Ser direkt mer pkostat ut. Lite roligare tvlingar i mitt tycke. Har sjlv inte sett amerikanska, s kan inte jmfra dr. Detta ska dock bli roligt att flja.
Citera
2018-06-01, 11:58
Medlem
Efter att ha tittat p en del avsnitt nu s brjar jag knna av ett visst skdespeleri av allting, bara jag som knner av det? Stmmer mina tankar eller r jag bara ovan dessa Australienare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in