Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-28, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Antasta, enligt NE:s ordbok, betyder ”utsätta för närgången och obehaglig kontakt”. Det var definitivt vad som objektivt hände när Mr Robinson ”intervjuade” de åtalade. Det var rentav själva avsikten, givetvis.
Pedofilerna gjorde mycket värre saker än att antasta, men det är en annan historia.

Det Tommy gjorde har mången journalist tidigare gjort ostraffat, trots vittnen, filmer, bevis och polis närvarande. Ser man inte det politiska motivet till hans straff, så får man skaffa glasögon med styrka av Hubbleteleskopet.
Citera
2018-05-28, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
UK har betydligare allvarliga problem med yttrandefrihet än så, och Stephen är mycket väl medveten om lagen, han använder den systematiskt för att påvisa nån form av "man får inte visa på muslimska grooming-gäng" - här är från förra året: https://youtu.be/-H1hgTFXjN8 (fyll inte i nån av deras grejer bara, bogus grejer de håller på med)

I själva verket är det tvärtom, hur många känner inte till Rotherham?
Hur många tror, på fullt allvar, att polis o rättväsende kollade bort för de var rädda "att kallas rasister"?

Stephen Yaxley-Lenon bryr sig inte ett skit om de barn som råkar ut för pedofiler, han vill peka finger åt muslimer och att de är enda problemet, han har aldrig någonsin sagt ett pip om systematiska överfall som det brittiska etablissemanget pysslat med i 50 års tid: https://youtu.be/WB0CfW62mu4

Lika mycket bryr han sig om yttrandefrihet. Om den viktigaste kampen för det fria ordet i UK är att störa rättegångar så..
Har man svalt betet från sionistiska agenter a lá "Tommy Robinson" som opererar på brittisk mark, och en av deras smokescreens.

Vågar man gissa på att nån "hemlig donator" skänker en absurd mängd med Shekels även denna gång, för "yttrandefrihet" direkt till Tommy Robinson?

Jag skulle inte bli förvånad.

Rotherham är ju ett praktexempel på när etablissemanget just tittade bort. Det var nästan bara alternativ media som högg på den praktskandalen initialt.
Citera
2018-05-28, 14:51
Bannlyst
Citat:
Vad tror du det arresterat honom för?
"Synliggörande av mulimska groominggäng"?

Han är ute vilkorligt, och det finns en lag i UK om störande av rättegång, eller försök att påverka den innan dom fallit och även om hans supportar till stor del är omedvetna om detta så är definitivt inte "Tommy Robinson" det.

Här är lagen förklarad på engelska jag är dålig på förklara lagar, dock kände jag till lagen och helt okänd är den inte i UK, inte heller ny: https://youtu.be/hyPyDvdZDfc?t=4m20s

Det finns ingen konspiration att tysta "Tommy Robinson" (Eller Stephen Yaxley-Lenon, som hans riktiga namn är)

Det sker ett lågintesivt krig mot yttrandefriheten i hela Europa nästan. Det som hänt i UK senaste månaderna är intressant och tydliga tecken på det.
Citera
2018-05-28, 15:25
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Det sker ett lågintesivt krig mot yttrandefriheten i hela Europa nästan. Det som hänt i UK senaste månaderna är intressant och tydliga tecken på det.
PK-packet och globalistnäsorna är desperata, för de känner att makten och tolkningsföreträdet är på väg att glida dem ur händerna. Därför slår de vilt omkring sig med allehanda förtryck. Det lär inte hjälpa dock, folkens uppvaknande har redan nått kritisk massa. Det finns ingen återvändo till det gamla förljugna PK nu. Folken kräver sin rätt.
Citera
2018-05-28, 15:42
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Vad tror du det arresterat honom för?
"Synliggörande av mulimska groominggäng"?

Han är ute vilkorligt, och det finns en lag i UK om störande av rättegång, eller försök att påverka den innan dom fallit och även om hans supportar till stor del är omedvetna om detta så är definitivt inte "Tommy Robinson" det.

Här är lagen förklarad på engelska jag är dålig på förklara lagar, dock kände jag till lagen och helt okänd är den inte i UK, inte heller ny: https://youtu.be/hyPyDvdZDfc?t=4m20s

Det finns ingen konspiration att tysta "Tommy Robinson" (Eller Stephen Yaxley-Lenon, som hans riktiga namn är)

Den vilkorliga domen gällde i 3 månader.
Alltså preskriberad för flera månader sedan.

Massvis med journalister bevakar domar i England.
Men när Tommy Robinson gör det, dessutom utanför själva domstolen, då grips han.

Efter bara 4 timmar i häktet och senare damma dag...dömdes han till 13 månades fängelse.
Helt sinnesjukt!
Citera
2018-05-28, 16:08
Medlem
jardins avatar
Finns kanske länkat redan?
https://www.youtube.com/watch?v=nor_...layer_embedded
Citera
2018-05-28, 16:22
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Men hur "störde han rättegången"? Rättegången hade ju inte ens börjat.

Hur "försökte han påverka utgången" av rättegången? Allt han gjorde var att filma de åtalade.

Här förklaras lagen: https://youtu.be/hyPyDvdZDfc?t=4m20s

Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Bra att du äntligen står upp för elitens rätt att tysta massorna! Det hedrar dig att du så rakryggat står upp för att skydda tystnadskulturen kring brittisk och muslimsk pedofili. Jag antar att du verkligen glädjer dig åt att all rapportering kring rättegången är förbjuden. Det finns ju "en lag" så allt är i sin ordning.

Lydigt, Arbetarbroder. Mycket lydigt.

Hade tidigare respekt för dig som en rakryggad debattör, men det är tydligt att även du lider av AFA-syndrom och en indokrinerad känsla av islamofili. Är det för att Tommy R är vit, arbetarklass eller för att han inte skyller allt på juden, när muslimen säljer barn?
Skärp dig.
Jag har varken sagt att de är en lag jag stödjer, eller någonting om Stephen är "vit, arbetarklass"
Men Stephen Yaxley-Lenon har definitivt varit medveten om lagen då han varit inblandad i samma historia gånger flera tidigare.

Jag säger att det han gör är ständiga villospår i den situation som UK är både gällande yttrandefrihet och pedofili.
Vill folk kämpa för rätten att störa rättegångar och få det till att muslimer är bakom UK skenande pedofili så får de göra det.

En fjärdedel av alla barn på den där Ön är utsatta för sexuella övergrepp. De har haft PM med direkta kopplingar till pedofili sedan minst 1970. Hela myten om att "man inte får rapportera om muslimska grooming-gäng" eller att Yorkshire Police skulle "varit rädda bli kallade rasister" är ohederligt av honom, och jag håller inte med dig om det finns en tysthetskultur kring muslimer och pedofili.

Jag stödjer ingen tysthets-kultur för pedofiler, tvärtom. En pedofil är en pedofil det spelar verkligen ingen roll vilken bakgrund personen har då, det är som med barn.
Citera
2018-05-28, 16:39
Avstängd
PK-befriads avatar
362 000 personer har i nuläget signerat petitionen "Free Tommy Robinson":

https://www.change.org/p/theresa-may...tommy-robinson

Signera på vettja. Det har jag gjort.
Citera
2018-05-28, 17:09
Medlem
Citat:
Lika mycket bryr han sig om yttrandefrihet. Om den viktigaste kampen för det fria ordet i UK är att störa rättegångar så..
Har man svalt betet från sionistiska agenter a lá "Tommy Robinson" som opererar på brittisk mark, och en av deras smokescreens.

Vågar man gissa på att nån "hemlig donator" skänker en absurd mängd med Shekels även denna gång, för "yttrandefrihet" direkt till Tommy Robinson?

Jag skulle inte bli förvånad.

Nu är det ju dock så att det behövs inga 'sionistiska' agenter för att driva upp en splittring mellan muslimer och britter, när muslimer och stat fixar det galant på egen hand. Att snöa in sig på att juden är problemet gör inget för att göra något åt de problem som existerar -här och nu-, även om man accepterar teorierna om sionistisk splittring och försvagning av europa och den vita rasen.

Vi kan inte ignorera muslimers och islams påverkan på samhället bara för att det kan finnas andra spelare som gnuggar händer bakom kulisserna.
Citera
2018-05-28, 17:32
Medlem
Citat:
I själva verket är det tvärtom, hur många känner inte till Rotherham?
Hur många tror, på fullt allvar, att polis o rättväsende kollade bort för de var rädda "att kallas rasister"?

Utan personer som Tommy och alt-media hade fallet i Rotherham och nu dussintalet andra inte ens hamnat i rättssalar. Muslimers sexhandel och utnyttjande av vita underklassbarn i stor skala hade förmodligen fortfarande gömts undan. Du som är så inbiten i att allt är en judisk konspiration borde väl vara medveten om vilka personer som försöker tysta det mesta angående muslimer genom 'rasism'-anklagelser. I Sverige tystade polisen ner händelser kring sexövergrepp utfört av muslimer för att inte gynna högerkrafter, och det stog klart och tydligt i deras egen rapport. I Tyskland likaså. I UK är det mer utbrett och allvarligt för att muslimer har infiltrerat statsapparaten på ett betydligt större plan, då muslimska politiska representanter, samt socialarbetare i just Rotherdam själva var inblandade i sexhandeln och skyddade de egna.
Citera
2018-05-28, 17:47
Medlem
FemKiloGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Här är han allt annat än tyst. Han filmar sig själv...
Tror inte du ska tolka det bokstavligt. Han menar att han inte stör den allmänna ordningen, vilket från filmandet verkar stämma. Sedan så vet man ju inte vad som hände innan han slog igång kameran.
Citera
2018-05-28, 17:53
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan
Nu är det ju dock så att det behövs inga 'sionistiska' agenter för att driva upp en splittring mellan muslimer och britter, när muslimer och stat fixar det galant på egen hand. Att snöa in sig på att juden är problemet gör inget för att göra något åt de problem som existerar -här och nu-, även om man accepterar teorierna om sionistisk splittring och försvagning av europa och den vita rasen.
Nej precis, men ändå tar de chansen så fort den dyker upp.
Stephen Yaxley-Lenon bryr sig inte ett skit om barn som drabbas av pedofil, de vill driva på den splittringen som redan finns och går över lik för att göra detta.

Jag tror inte Stephen har något gott uppsåt att avslöja pedofiler, eller att han är ett offer som inte vet vad han gjorde, eller att man inte får rapportera om muslimska groominggäng.

De tar de chanser de får, och detta är fel arena för spela på ökad splittring.
Här är ett exempel på en som råkat ut för en riktig konspiration att tystas av Staten i UK, och som knappast hade något gjorde något fel, bröt mot någon lag och så vidare: https://www.ukcolumn.org/article/des...r-melanie-shaw

UK Column från 24 april: https://youtu.be/n7lnq0UlxxM?t=16m51s (What Happends When Child Abusers Run Social Services)

Det betyder inte på något sätt att de är OK med muslimska groominggäng, givetvis, det är verkligen inte det jag säger.
Det är dock det enda Stephen Yaxley-Lenon och hans gelikar säger. Nu under täckmantel att "man inte får rapporterar om muslimska groominggäng" pga. av någon tysthetskultur och det är ett helt sanslöst påstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in