2018-08-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tommy intervjuas av Tucker Carlson på Fox News efter frigivningen.

https://www.youtube.com/watch?v=rNR-zZ9rYGs

De placerade honom i en cell mittemot fängelsets moské.
De gjorde detta med flit, placerade honom på bottenplan för att muzzlorna skulle passera Tommys cell, och fönster, dagligen när de gick till moskén. Piss, skit och spott från shariamuzzlorna passerade genom fönstret, tills Tommy fick nog och stängde det, trots extrem värmebölja. De är så civiliserade, de där korankramarna...

Detta gjorde de brittiska myndigheterna mot en av sina egna, vad mer bevis behövs det för att folk ska se vem som har människovärde och inte i UK? Glöm inte heller britten som mördades i fängelset av muzzlor, efter att ha begått det otroliga brottet av att ha kastat en baconsandwich på en moské...Sharia rules in the UK, yeah!!
Citera
2018-08-04, 16:27
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visselblasare
Arbetarbroder, du har ett allvarligt problem med verklighetsuppfattningen om du tror att Tommy är en sionistisk sellout som hamnat i finkan "på uppdrag". Högsta Domaren i UK släppte Tommy fri eftersom han ansåg att fängslandet var grovt felaktigt till att börja med. Varje normalt tänkande människa inser att det är ett justitiemord som har skett här! Att kritisera islam och hamna i tortyrliknande fängelsevistelse med dagliga dödshot och skit inkastad igenom sitt fönster för det, är sharialagstiftning, inte Magna Carta och västerländsk civilisation.
Stephen Yaxley-Lenon är en sionistisk sell-out. Sen var kanske gripandet organiskt. Mindre än ett år innan denna händelsen dömdes han för samma sak, med Rebel Media bakom sig. Hittar dock inte länken nu men exakt samma. Alltså...Skitlag möjligen, men om jag befinner mig i Sverige och röker en joint framför en polis och torskar, men gör det igen, då kan vi diskuterar kvaliten på min verklighetsuppfattning!

När hans israeliska judar kom in med stöd för hans legal costs, och dess lobby, så gick det undan att få ut han.

Varför tror de stödjer ”Tommy Robinson” - För de brittiska folket? Han är en sionistisk sell-out och ja, är man det så är man en simpel förrädare. Kolla hans Rabbi och den Cabal han ingår i, de är inga fina oskyldiga judar precis.

Citat:
Tommy har dramatiskt minskat i vikt (40 pounds) pga svältkost i fängelset - pga risk för förgiftning av muslim inmates fick han KÖPA makonserver, och pengarna räckte till ca en burk tonfisk per dag, fängelsepersonal nekade honom mer pengar för mat = medveten ondska.

Han ser allmänt risig ut, svart under ögonen och lider av PTSD enl egen utsaga. Helt klart traumatiserad av sin upplevelse i halalfängelset.
Främst verkar Stephen ändå saknat sin TV

Citat:
Tommy är värd varenda "shekel" han har tagit emot, och som betalat hans juristkostnader till fullo. Annars hade han ruttnat i fängelset än idag. Fan inte billigt med bra advokater i UK!! Som tack för att han kämpar mot (p)islam och muslim rape gangs när fegvänstern tittar bort... Big balls on this short man! Do you have balls, Arbetarbroder, or are you a sharia sell-out?

Jag är ingen sell-out. Och jag kan passa på och berätta sanningen för dig om Rotherham, som jag helt fördomsfullt antar du tror beror på Yorkshire Police var citat ”rädda för bli kallade rasister”
Det är inte sant. De tjejerna i Rotherham och många andra ställen i UK offrades, man lät de fortgå för kunna peka på andra istället. Och de har ju lyckats rätt bra, de flesta känner till ”Asian (Paki) Grooming Gäng men inte Jersey, Haute de la Garenne, Westminster och hur de brittiska etablissemanget våldtagit barn sedan minst 1970 med Edward Heath och _alla_ PM efter honom.

Theresa May hade som uppdrag att utreda den här skandalen, gå till botten med det. Men hon tappade bort dokumenten. https://www.independent.co.uk/news/u...-a7369976.html

Se ”Savile and the 9th Circle” någon dag du har tid över. På nått sätt är de vår skyldighet att veta.
https://youtu.be/5LItAcLMRdA

Dina kompisar med massa Shekels använder alla andra valutor också. inklusive barn, för hålla politiker under sin kontroll, vilket skett regelbundet i UK, Australia, med all sannolikhet även USA (mfl) - Judar har våldtagit och utnyttjat brittiska barn på så sjukt sätt och i sådan omfattning att det är sanslöst! Men i England får du inte säga att judar är pedofiler (trots att de uppmanas i deras Talmud)

Det här med att ”man inte får rapportera (eller ens nämna) muslimska Groominggäng som Stephen kampanjade för här är också nått märkligt folk fått för sig. Varenda media rapporterar om det. Gör en sökning på Google News så får du se.
Och Igen: De offrade de här barnen för just detta. Sjukt men The Ugly Fucking Truth.

Innebär det att muslimska groominggäng är OK? Självklart inte!
De är en farlig kombo speciellt med den back up de har. Men jag har ballar av stål 😎

Sputnik:
Citat:
Ms. Champion, who addressed the issue of child sexual exploitation by men with an Asian background, has already been accused of hatred against minorities. What is your take on this? How grounded are such allegations?

Peter McLoughlin:
Citat:
The real hatred is coming from the men who perpetrate these crimes and the establishments have been complicit in the cover-up of the incredibly abusive efforts of these men to subdue these girls. They’ve been complicit in this cover-up for 40 years or more.
(MI5/Mason Cops)
En förövrigt läsvärd artikel om hur de här muslimska Groominggängen man inte får skriva om av SputnikInt ”Sex Grooming Gangs in UK: Society Protects Perpetrators, Not Victims” https://sputniknews.com/analysis/201...m-men-victims/

Stephen Yaxley Lenon bryr sig inte ett skit on några barn, eller britter för den delen. Han pushar sin agenda när möjlighet ges, peka allt mot muslimer.
När de gäller pedofili så reagerar alla starkt, och detta var en psykologisk operation som de iaf pushade (METForum pröjsade för allt de där, läs ”Pro-Israel think tank funds Tommy Robinson’s legal costs” https://www.middleeastmonitor.com/20...s-legal-costs/

Som parantes så vill jag säga att jag inte är mot nån som är Legit, inte kontrollerad oppostion/sionist som typ hela Alt-Right är. Sen kan jag förvisso se att Stephen är likeable och folk lätt faller för han. Men fortfarande en sionistisk agent, en fiende. Uppenbart för alla att se.
Citera
2018-08-04, 17:28
Medlem
Arbetarbroders avatar
Något alla måste uppmärksammat är hur annorlunda Media behandlade honom nu?
Om ni inte sett så har jag två länkar här

the BBC: https://twitter.com/soniakatimota/st...36489581461504

Sky News https://twitter.com/soniakatimota/st...44495065014272

Citerar vad Sonia som tweetade sa:
Citat:
Unbelievable,#SkyNews like the #BBC, far-right Tommy Robinson here being portrayed as a natl folk hero w/ huge following, even stating that he should go into Politics (I'm not kidding) and then right after on this same news program go back to #JeremyCorbyn #AntiSemitismSmears‼️

UKIP har efter slagits sönder nu tagits över av judar, nästa för Stephen Yaxley Lenon, möjligen?
Finns intervju med hans sionistiska handler i tweeten under. Alternativt att Bannon tar honom med hans Exremhöger men Israel-vänliga revolution Bannon sagt han planerar för Europa. Han lär ha kontakter med Stephens Handler.

En simpel Zionist Shill i vilket fall...
Citera
2018-08-09, 21:48
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Logiken bakom "Free Tommy"-rörelsen går mig förbi.

Man jublade när Anjem Choudary fängslades, förmodligen med rätta, då denne inspirerat flera av de senaste årens jihadidstdåd i Storbritannien.

Men Tommy Robinson, som inspirerat åtminstone galningen som körde på en folkhop utanför en moské, borde väl rimligen fängslas med samma argument? Dessutom har han finansiellt och via PR stöttat IDF som bevisligen begått avskyvärda handlingar mot palestinska kvinnor och barn.

Hatretoriker bör sättas bakom lås och bom, vilket åsiktsläger de än tillhör.
Citera
2018-08-28, 23:08
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fan, in som tror att jag är mot Stephen Yaxley-Lenon av politiska skäl, dvs klassisk Höger vs. Vänster - så är det inte.
Jag är mot det Agent Robinson och hans Cabal gör, och vad dess syfte är. De är inte eran vän, ni som är nationalister, tvärtom!
Flera verkar tro att han allierat sig med judar för är så mycket mot islam, men de går djupare än så och vet ni att sionisterna INTE är våra vänner så läs detta, från Israeliska Haaretz:
Opinion // #FreeTommy: Why Israeli Fanboys Back a U.K. Far Right anti-Muslim Campaigner
(Publicerad Mars 30)

Lite utdrag men hela artikeln måste läsas nästan, gåt inte sammanfatta men har ni minsta intresse i ”Tommy Robinson” så läs detta

Infiltration:
At their Tel Aviv rally, supporters of the alt-right’s latest free speech ‘martyr' accused the U.K. of 'subservience to Islam.' But Jews who think the far right is offering them authentic 'friendship' are clearly capable of particularly delusional thinking
Forget the old days of being marginalized, of the painstaking efforts to recruit activists, of de rigueur haircuts and uniforms. Now, you can build an international grassroots nationalist coalition online with a simple narrative and single hashtag.
...
So when a British far right activist was recently arrested, now jailed, for live videoing defendants midtrial - alleged Muslim sex abusers - it was an obvious trigger for protests online and in the streets, from Texas to Tel Aviv: #FreeTommyRobinson.
...
Robinson had framed his “reporting” on the sex abuse trials as a free speech crusade to expose the sexual threat posed by Muslim men to the "indigenous" women of Britain.

Sionistisk ”högerextremism” (eller vilket ord jag nu ska används, sionistisk nationalism går ju inte)
Part of Robinson’s tactical shift towards nationalists-in-suits-not-swastikas is his newfound love for Israel. Back as EDL leader he made an attempt to form a "Jewish Division" but his interest in bridge-building with the British Jewish community was entirely rebuffed then, as now.
Cui Bono?
And that’s only been strengthened by the Netanyahu government’s pro-active interest in close cooperation with illiberal, anti-Muslim leaders from Hungary to Austria and its willingness to look the other way about their anti-Semitic past. No matter that it’s hard sometimes – say, in Warsaw, or Charlottesville – for them to keep the lid on the foundational anti-Semitism of their movements.
This new networked nationalism seems to offer a safe, welcoming space for anti-Arab, anti-Muslim right-wing Jews and right-wing Zionism. And now Robinson’s Israeli fanboys can show their loyalty to both Robinson and the expanding international anti-Muslim coalition: #FreeTommy.
Länk till Haaretz som var en premium artikel men via archive.is går den och läsa:
#FreeTommy: Why Israeli Fanboys Back a U.K. Far Right anti-Muslim Campaigner
http://archive.is/egNY9
Citera
2018-09-13, 16:25
Medlem
Korv-Bajss avatar
Ezra Levant har gjort en 2 timmars intervju med Tommy Robinson om det här.

https://www.youtube.com/watch?v=JLuo582rKgI
Citera
2018-09-14, 21:38
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Den var riktigt skrämmande och bra. Ser man den intervjun utan att få sympati för Tommy saknar man förmodligen ett vanligt hjärta. Tragiskt att se Tommy i det tillståndet han befinner sig i. Helt klart lider han av såväl undernäring som posttraumatiskt stress. De ansvariga borde verkligen ställas till svars och Amnesty och andra organisationer för mänskliga rättigheter borde betala hans juridiska hjälp. FREE TOMMY!
Citera
2018-09-15, 02:19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:

Ooh.. hann komma till hur han inte får peka ut ”Muslim Grooming Gang” och att det är anledning. Men ska tvinga mej igenom det..

Tror ni helt ärligt att Stephen Yaxley Lenon bryr sig så mycket om barn, eller använder han detta för ett politiskt syfte? Tror ni han skulle peka ut nån i Ezra Levante Tribe?

För att citera UK Column News, som inte bashar honom för sakens skull, trots allt varit väldigt fair mot honom.

@ukcolumn - https://twitter.com/ukcolumn/status/1040602289189339136
Citat:
Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy and so it goes on. Same Tommy backed by extreme pro US Israel group @meforum ... which helped set up London protests and paid for his legal defence.
Kolla vad denna Think Tank driver, tex på Twitter: https://twitter.con/‪meforum‬
Neocons. De ger inga Shekels gratis, utan har ett mål vad de gör. (och det är ingen kamp mot pedofili)
Citera
2018-09-15, 14:15
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ooh.. hann komma till hur han inte får peka ut ”Muslim Grooming Gang” och att det är anledning. Men ska tvinga mej igenom det..

Tror ni helt ärligt att Stephen Yaxley Lenon bryr sig så mycket om barn, eller använder han detta för ett politiskt syfte? Tror ni han skulle peka ut nån i Ezra Levante Tribe?

För att citera UK Column News, som inte bashar honom för sakens skull, trots allt varit väldigt fair mot honom.

@ukcolumn - https://twitter.com/ukcolumn/status/1040602289189339136

Kolla vad denna Think Tank driver, tex på Twitter: https://twitter.con/‪meforum‬
Neocons. De ger inga Shekels gratis, utan har ett mål vad de gör. (och det är ingen kamp mot pedofili)

Tommy Robinson är bara ett verktyg som jag ser det. För att kunna förstå vad som händer måste man acceptera att sion den vises protokoll stämmer och är målet för då faller bitarna på plats. Målet är att skapa en organisk växande osämja mellan muslimer och européer och Tommy Robinson är en av sidorna som de använder. Man har inte tidigare lyckats att få engelska arbetarklassen arga på muslimer för folk är lata, har det för bra, eller undviker konflikt. Istället skapar man pedofilgäng och stödjer dessa rent juridisk. Frågan hur de har lyckas med konststycket men det verkar vara en kombination av infiltration av muslimer in i rättsväsendet plus att eliten inom politiker och juristkåren kan vara korrupta dvs använt sig av pedofilnätvärket. Pedofili har hänt förrut i England bland politikerkåren och naturligtvis lagt locket på ordentligt. Pedofili är en av de bästa metoderna att få politiker lydiga.

Tommy Robinsons roll är att framstå som representant bland arbetarklassen och offer för brott av muslimer. De vill att fler inom engelska arbetarklassen ska följa honom. Samma sak händer här i Sverige, många våldtäkter där förövarna får rena pappersstraff så att de är snabbt ut på gatan igen. En annan sak som dessa människor är att de ofta använder sig av personer som tidigare varit kontakt med rättsväsendet och detta gäller båda sidor. Det är som en katalog med människor de kan använda. Tommy Robinson har tidigare varit dömd då han var med i BNP, lätt och hitta.

De arbetar helt enkelt med båda sidor för att få fram en konflikt.

Andra personer som jobbar inom "opposition" är t.ex. Alex Jones, Ekerotarna, Geert Wilder, Jessica Bieler och så klart Ezra Levante. Fler finns.

Alex Jones är övertydlig när det gäller detta tycker jag och hetsar dagligen mot muslimer.
Citera
2018-09-15, 14:43
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Tommy Robinson är bara ett verktyg som jag ser det. För att kunna förstå vad som händer måste man acceptera att sion den vises protokoll stämmer och är målet för då faller bitarna på plats. Målet är att skapa en organisk växande osämja mellan muslimer och européer och Tommy Robinson är en av sidorna som de använder. Man har inte tidigare lyckats att få engelska arbetarklassen arga på muslimer för folk är lata, har det för bra, eller undviker konflikt. Istället skapar man pedofilgäng och stödjer dessa rent juridisk.
Ja, du har så rätt som man bara kan bli. Dock nog bättre när du säger det för massa som blir lakk på när jag gör det (för jag ”är vänster” - ”försvarat muslimer” osv. med saker folk får för sig)

Grejen med Stephen Yaxley-Lenon är att han är likeable, jag förstår hur folk faller för honom men de är fan tragiskt för det är en helt annan Agenda man hoppar på.

Citat:
Frågan hur de har lyckas med konststycket men det verkar vara en kombination av infiltration av muslimer in i rättsväsendet plus att eliten inom politiker och juristkåren kan vara korrupta dvs använt sig av pedofilnätvärket.
Jag förklarar det här: https://www.flashback.org/sp64839531
Sedan jag upptäckte hur utbrett detta var i UK har jag spenderat många timmar åt detta, utan att låta som nån besserwisser eller nått nu. Verkligheten var mer skruvad än jag nånsin kunde tro

Citat:
Pedofili har hänt förrut i England bland politikerkåren och naturligtvis lagt locket på ordentligt. Pedofili är en av de bästa metoderna att få politiker lydiga.
Sedan minst 1970 har varje UK PM haft direkta kontakter. (Se Savile & the 9th Circle)
Theresa May skulle lösa detta, men tappade bort alla dokument. Media började peka ut muslimska Grooming gäng som härjat MED Polis/MI5 medvetande.

Citat:
Tommy Robinsons roll är att framstå som representant bland arbetarklassen och offer för brott av muslimer. De vill att fler inom engelska arbetarklassen ska följa honom. Samma sak händer här i Sverige, många våldtäkter där förövarna får rena pappersstraff så att de är snabbt ut på gatan igen. En annan sak som dessa människor är att de ofta använder sig av personer som tidigare varit kontakt med rättsväsendet och detta gäller båda sidor. Det är som en katalog med människor de kan använda. Tommy Robinson har tidigare varit dömd då han var med i BNP, lätt och hitta.
Fast han skiter i ungar som våldtas, gynnas de deras Agenda så perfekt, det rör upp mkt känslor. Men ”Tommy” skulle aldrig nämna att nån av Ezra Levants stamfränder våldtagit brittiskas barn på en industriell skala som saknar motstycke.

Citat:
De arbetar helt enkelt med båda sidor för att få fram en konflikt.

Andra personer som jobbar inom "opposition" är t.ex. Alex Jones, Ekerotarna, Geert Wilder, Jessica Bieler och så klart Ezra Levante. Fler finns.

Alex Jones är övertydlig när det gäller detta tycker jag och hetsar dagligen mot muslimer.
Här är de mest framträdande i UK: https://twitter.com/arbetarbroder/st...79364748922880

Men du har rätt, igen.
Hade de inte spelat med sin judeagenda utan varit Legit så hade jag inte haft nått imot nästan någon. Dessutom, nu ska Bannon dra igång en syntetisk högerrevolution i Europa. Kommer va som kasta en tändsticka på bensin här när muslimer och invandringskritiska Européer radikaliseras på samma sätt.

Stephen Yaxley Lenon är en av hans spelare här i Europa. Naturligtvis.

Nu ska jag se färdigt hans Exclusive intervjuv. Antar att de är judiskt gnäll i rena förintelse stilen om stackars Stephen Yaxley / ”Tommy R.”
Citera
2018-09-15, 18:21
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Jag vet inte.
Gör du?
Citera
2018-09-15, 18:38
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Jag vet inte.
Gör du?
Det har han aldrig gjort och kommer aldrig göra det. Detta är politik för dem.
Tvärtom skyddar han dem och sprider rena lögner on att man inte får rapportera om muslimska groominggäng, när UK Media gör det konstant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in