Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-05-25, 22:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Tommy Robinson greps tidigare idag för:

Citat:
Tommy Robinson has been arrested for allegedly breaching the peace outside a court during an ongoing grooming trial.

The far-right activist showed men entering Leeds Crown Court in a livestream on Facebook, where he claimed to be “reporting” on the case.

After more than an hour of broadcasting, footage showed police officers approaching to arrest him for alleged breach of the peace and incitement.

Lauren Southern gjorde en liten video om det för några timmar sedan där hon tror han kommer bli mördad i fängelse vilket inte är långsökt om man har lyssnat på hans historier i fängelse där han har blivit misshandlad och dödshotad och mer skit från fängelsegäng som kallas muslimska brödraskapet.

Tror ni "dom" har längtat efter ett läge att "haffa" "islamofoben" Tommy igen, slänga han i fängelse och förhoppningsvis bli mördad? Om ja, vilka är "dom" som vill göra det?
Citera
2018-05-25, 23:05
Medlem
Zaedrewss avatar
"Dom" är väl de som inte vill att det ska bli totalt kaos i UK. "Dom" vet säkert mycket väl att det liksom redan är för sent. Men om nu fler som Tommy Robinson vaknar upp kommer det liksom bli fullständigt kaos och det vill man förhindra och låtsas som det regnar typ innan det spårar ut av sig självt. Ganska exakt som det är i Sverige.
Citera
2018-05-25, 23:17
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Efter att han uppmärksammat vad man nu med säkerhet kan säga är en mörkning av staten (Islamistdåd där 3 unga pojkar blev mördade) så vill nog med all säkerhet regeringen/polis få bort honom. Frågan är var dom drar linjen, om de har en sådan. Jag tror också det finns risk att han blir mördad.

Hur som helst är detta det otäckaste jag läst om på mycket, mycket länge. Man kan nu med säkerhet säga att deras regering inte längre drar sig för kriminella åtgärder mot de som vågar gå emot dom.
Citera
2018-05-25, 23:17
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Tommy Robinson greps tidigare idag för:

Lauren Southern gjorde en liten video om det för några timmar sedan där hon tror han kommer bli mördad i fängelse vilket inte är långsökt om man har lyssnat på hans historier i fängelse där han har blivit misshandlad och dödshotad och mer skit från fängelsegäng som kallas muslimska brödraskapet.

Tror ni "dom" har längtat efter ett läge att "haffa" "islamofoben" Tommy igen, slänga han i fängelse och förhoppningsvis bli mördad? Om ja, vilka är "dom" som vill göra det?

Det handlar mest om att Tommy har stört den allmänna ordningen, och därför blev omhändertagen av polisen. Någon "förhoppning" att Tommy skulle mördas i arresten, tror jag polisen inte har, snarare tvärt om
.-Snackar UK, hoppas jag alla här förstår, inte "Kongo-bongo-land" i Afrika..
Citera
2018-05-25, 23:18
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
"Dom" är väl de som inte vill att det ska bli totalt kaos i UK. "Dom" vet säkert mycket väl att det liksom redan är för sent. Men om nu fler som Tommy Robinson vaknar upp kommer det liksom bli fullständigt kaos och det vill man förhindra och låtsas som det regnar typ innan det spårar ut av sig självt. Ganska exakt som det är i Sverige.
Iofs är där redan en hel del kaos. Jag hoppas fan han kommer ut levande.

Men jag ser inte hur han kan skapa kaos mer än vidriga radikalislamister redan gör. Många vet ju hur det ser ut i Europa och vad som högst troligtvis kommer ske så officiellt är han nu en "politisk fånge". Foliehatten är fortfarande på och undrar vilka som ligger bakom detta. Vem exakt vill se honom mördad förutom alla "kränkta" muslimer? En lonewolf bland dödshotarna? Någon grupp som har influenser i fängelse och samtidigt utanför?
Citera
2018-05-25, 23:21
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det handlar mest om att Tommy har stört den allmänna ordningen

Fast om du hört från folk som var på plats så höjde han inte ens rösten, och allting var väldigt lugnt. Finns även video.. Så det är mao en lögn för att få bort honom, och redan där bör man bli orolig. Varför han fängslas direkt efter att han uppmärksammat en enorm skandal/mörkning (han pratade mycket live igår om detta), det är ju ingen slump liksom. Dom är ute efter honom, utan tvekan. Sen var gränsen dras vet vi inte.
Citera
2018-05-25, 23:21
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Det handlar mest om att Tommy har stört den allmänna ordningen, och därför blev omhändertagen av polisen. Någon "förhoppning" att Tommy skulle mördas i arresten, tror jag polisen inte har, snarare tvärt om
.-Snackar UK, hoppas jag alla här förstår, inte "Kongo-bongo-land" i Afrika..
Sure men du ser hur mycket det daddas med alla slags barbarer från utomeuropa så vad säger att polisen skulle bry sig? Vill polisen(m m) inte se honom död hoppas jag han sätts i skydd isf med inga korrupta vakter som fixar ett mord.
Citera
2018-05-25, 23:34
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegroidMongoloid
Fast om du hört från folk som var på plats så höjde han inte ens rösten, och allting var väldigt lugnt. Finns även video.. Så det är mao en lögn för att få bort honom, och redan där bör man bli orolig. Varför han fängslas direkt efter att han uppmärksammat en enorm skandal/mörkning (han pratade mycket live igår om detta), det är ju ingen slump liksom. Dom är ute efter honom, utan tvekan. Sen var gränsen dras vet vi inte.

Det räcker att man inte avlägsnar sig från platsen på polisens uppmaning för att man ska bli "arresterad"/gripen. Jämför med "stenkastarna på Avenyn" här i Göteborg för många år sedan. -Väldigt få blev sittandes i finkan, det vi pratar här (antar jag) handlar enbart om polisens plikt att hålla ordning... Något som brittiska polisen fortfarande lyckas fortfarande med. Tror inte ett öre på att det finns någon "dold agenda"/konspiration bakom händelsen från polisens sida.
Senast redigerad av kraftfoder 2018-05-25 kl. 23:49. Anledning: strök ett "fortfarande".
Citera
2018-05-25, 23:46
Medlem
Inte omöjligt att de gör sig av med Joakim Lamotte på liknande sätt om ett par år.
Citera
2018-05-25, 23:55
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Citat:
Det räcker att man inte avlägsnar sig från platsen på polisens uppmaning för att man ska bli "arresterad"/gripen. Jämför med "stenkastarna på Avenyn" här i Göteborg för många år sedan. -Väldigt få blev sittandes i finkan, det vi pratar här (antar jag) handlar enbart om polisens plikt att hålla ordning... Något som brittiska polisen fortfarande lyckas fortfarande med. Tror inte ett öre på att det finns någon "dold agenda"/konspiration bakom händelsen från polisens sida.

Hur ofta blir någon dömd och slängd i fängelse(!) - 13 mån(!!!) - inom en timme för brott mot ordningslagen. Det har inte hänt innan när han gjort liknande saker.. bara det att då har han inte pratat om en mörkning av ett islamistdåd (googla gärna, och se vilka exempel han drar upp, bl.a att personen körde på dom, vände om och körde på igen.. på sin facebook hade han skrivit islamistiska budskap innan om heaven/paradise.. polisen säger "ren olycka"... han hade säkert 30 solida argument..

Glöm inte bort att UK haft ett annat fall där man fängslade en ung man för att han slängt en baconsmörgås vid en moské, han blev ganska omgående mördad i fängelset (av de många muslimska gäng som finns i UK's fängelser). Man utsätter dessa dissidenter för livsfara, medvetet. Deras fängelser är INTE som i Sverige, om du tror det.

Det var förbjudet att fota (och sprida info via social media) vid begravningen av de 3 döda (varför, det var ju en olycka?). Det är även nu en "report ban" på Tommys situation i UK, rapporterar/twittrar man om det (eller delar en tweet om det) kan du bli arresterad. UK är i dagsläget en polisstat med en kriminell regering som tystar och möjligen dödar dissidenter, eller iaf ser till att skicka dom mot döden.
Senast redigerad av NegroidMongoloid 2018-05-25 kl. 23:58.
Citera
2018-05-26, 00:13
Medlem
kalkryggars avatar
Men jag fattar inte riktigt. Han greps väl igår (25 maj)? Hur fan kan han redan vara dömd till 13 månader i fängelse?

Han gick alltså hemifrån i morse och sa till barnen att "vi ses i eftermiddag". Sen någon gång under dagen så får ungarna och frugan reda på att han kommer sitta i fängelse i 13 månader för att han livesände utanför en rättegång?

Hur tar man som barn det? Hur mycket polishat kan man tänka sig att dom barnen lägger till sig med under sin uppväxt?

Blir det likadant för Lamotte. Jag kan tänka mig hur vänsterextrema våldtar hans döttrar när han sitter i fängelse för att han har gjort någon live sändning med svenskar som tröttnat på att bli våldtagna.
Citera
2018-05-26, 00:21
Medlem
Tobaksmannens avatar
Tommy är zog-agent så han kan runka sin kuk och må gott på kåken tills han kommer ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in