2006-02-19, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
Det här fallet blir bara bizarrare och bizarrare ju mer som kommer fram...
är dock inte förvånad...
Citera
2006-02-19, 09:34
Medlem
Hoppas svinet/svinen får vad dom förtjänar.

Jag hoppas att svinet/svinen får vad dom förtjänar när dom väl kommer in på kåken. Jag skulle betala för att få vara med o ge dom vad dom förtjänar. Jag hoppas verkligen att plitarna inte låser deras dörrar inför kvällen när dom ska sova,och att dom hittats dagen därpå när rättvisa har skipats. Fy fan vad jag önskar livet ur såna jävla svin. Jag är själv en 2 barnsfar (snart 3) och så jävla illa berörd jag blivit av detta är har jag knappt blivit av något annat.
Citera
2006-02-19, 09:48
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jag minns ett uppmärksammat barnmisshandelsmål på 70-talet, där en flicka hade stängts ute på balkongen tills hon blev medvetslös.
Sedan bands hon fast vid ett el-element.

Kan man tänka sig att det är av praktiska skäl som barnen blev fastbundna? Båda barnen borde ha varit medvetslösa, så jag är inne på teorin att föräldrarna i båda fallen var för lata för att stå vid sidan och hålla upp barnet mot kaminen.
Citera
2006-02-19, 09:54
Medlem
KönsKlass avatar
Underligt att det bara är Aftonbladet som skriver om tortyren. Inget i Expressen och Inget i DN hittills.
Citera
2006-02-19, 09:56
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneysister
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...780999,00.html

In i det längsta hoppades jag ändå på att det var någon form av olycka, men f-n vad jag avskyr styvpappan, han borde sitta innen på livs tid nu.

Men för i h-vete... Vilka jävla människor det finns...
Citera
2006-02-19, 09:56
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Kan man tänka sig att det är av praktiska skäl som barnen blev fastbundna? Båda barnen borde ha varit medvetslösa, så jag är inne på teorin att föräldrarna i båda fallen var för lata för att stå vid sidan och hålla upp barnet mot kaminen.

Det är nog ett rimligt antagande.
Efter som båda säkert var hyggligt drogade, så hade dom väl svårt att uppbåda så pass mycket intresse/motivation.
Citera
2006-02-19, 09:57
Medlem
Man hör ju ofta att de fångar som betett sig illa mot barn och kvinnor får det verkliga straffet av andra interner på fängelset.

Hur är det med detta egentligen? Är det en gammal skröna, eller funkar det så i verkligheten? Någon som vet mer detaljerat vad den personen utsätts för?
Citera
2006-02-19, 10:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
Man hör ju ofta att de fångar som betett sig illa mot barn och kvinnor får det verkliga straffet av andra interner på fängelset.

Hur är det med detta egentligen? Är det en gammal skröna, eller funkar det så i verkligheten? Någon som vet mer detaljerat vad den personen utsätts för?

Åtminstone Hans Scheike internerades avskild i sexbunkern här uppe i Härnösand

Det jag menar med det är att jag tror att de hålls avskilda från andra fångar här i Sverige
Citera
2006-02-19, 10:08
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver

Förutom vanlig grov misshandel, så blir dom sodomerade av en stor neger!
Citera
2006-02-19, 10:09
Medlem
Citat:

Hehe...så lyder myten ja!
Eller finns det negrer anställda på fängelserna för att utföra sådana plikter?
Citera
2006-02-19, 10:11
Bannlyst
Citat:

stor risk i fång-gull-sverige... de blir egen avdelning med internet och canal plus där de kan byta erfarenheter o dricka te
Citera
2006-02-19, 10:17
Medlem
pinheads avatar
Citat:

Finns det en sån på varje anstalt, eller reser han omkring?

F.ö. så hoppas jag han hittas förblödd med avskuren task...och hon avlivad med en nylonstrumpa nertryckt i halsen. Alla verkar vända sig mot honom, men jag tycker nog att hennes brott är värre. Antingen så lät hon det ske, eller så var hon aktiv och vad är det för nån sorts förälder som gör så mot sitt eget barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in