2007-12-04, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Hur många kändisar känner du till som har barn efter sig som påstår att de tallat på dem? Michael Jackson, Gary Glitter och monsieur TB typ? Känns väl relativt ovanligt...

Det roliga är du liksom aldrig säger något. Jag skulle lika gärna kunna säga att jag har sett bevis för att du är Göran Persson och sen aldrig säga någonting om hur eller varför jag vet det, hur hög trovärdighetsfaktor skulle jag få då?

Vet du något så säg det då, speciellt om det är så att han faktiskt är oskyldig. Då borde du ju i alla fall säga det till polisen så att han släpps ur häktet och blir rentvådd från alla anklagelser.

Det är inte "barnet" han har efter sig, det är inte hon som har hittat på det här. Det är hennes jävla föräldrar fattar du väl. Flickans mamma är vän med Titos exfru Malin. Malin och hennes mamma har dragit igång allt det här. Och nu på senare tid har de haft turen att även andra som velat honom illa har blandat sig i skiten.

Sanningen är inte alltid det som är mest trovärdigt.

Jag tror inte jag behöver upplysa varken Tito eller polisen vilka som förföljer honom det tror jag att de redan har lagt märke till.
Citera
2007-12-04, 15:38
Medlem
Avslöjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kink
ja, gör det. Det låter intressant.

Kink en fråga, hur kommer det sig att du enbart är aktiv gällande fallet Tito B. i detta forum?
Citera
2007-12-04, 15:39
Bannlyst
Citat:
Det är inte "barnet" han har efter sig, det är inte hon som har hittat på det här. Det är hennes jävla föräldrar fattar du väl. Flickans mamma är vän med Titos exfru. exfrun och hennes mamma har dragit igång allt det här. Och nu på senare tid har de haft turen att även andra som velat honom illa har blandat sig i skiten.

Sanningen är inte alltid det som är mest trovärdigt.

Jag tror inte jag behöver upplysa varken Tito eller polisen vilka som förföljer honom det tror jag att de redan har lagt märke till.

Kanske inte så konstigt om Malin är förbannad på honom. Han har väl bedragit henne. Inte så kul för henne att få höra att han har satt på grannens 6 åriga dotter och står åtalad för att ha gett henne könsherpes. Dessutom är det väl inte hon som står åtalad så jag fattar inte varför du drar in hennes namn här på FB. Du verkar hysa agg mot henne, varför? Vad har hon gjort dig?
Citera
2007-12-04, 15:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Bra det! Det får rättegången avgöra men fälls han så hoppas jag det blir vääääldigt länge!
.

Men om han är oskyldig?

Du verkar redan ha dömt honom efter att ha läst Afton/Expressen...
Citera
2007-12-04, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Kanske inte så konstigt om Malin är förbannad på honom. Han har väl bedragit henne. Inte så kul för henne att få höra att han har satt på grannens 6 åriga dotter och står åtalad för att ha gett henne könsherpes. Dessutom är det väl inte hon som står åtalad så jag fattar inte varför du drar in hennes namn här på FB. Du verkar hysa agg mot henne, varför? Vad har hon gjort dig?

ojojoj där klev man på ömma tån. Känner du henne,Malin?
Vilken idiotisk fråga det är ju hennes fel, det är klart man kan förstå att hon e förbannad för han har ju varit otrogen mot henne men han har inte rört den lilla flickan.Det är hon som har hittat på allt. Och hennes sjuka mamma som blev våldtagen som liten flicka och som alltid har hatat Tito.

Konstigt att Malin ville ta tillbaka kompisen som hade sex med hennes make.
Citera
2007-12-04, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avslöjad
Kink en fråga, hur kommer det sig att du enbart är aktiv gällande fallet Tito B. i detta forum?

Det är den enda tråden som intresserar mig.
Citera
2007-12-04, 15:47
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
ojojoj där klev man på ömma tån. Känner du henne,Malin?
Vilken idiotisk fråga det är ju hennes fel, det är klart man kan förstå att hon e förbannad för han har ju varit otrogen mot henne men han har inte rört den lilla flickan.Det är hon som har hittat på allt. Och hennes sjuka mamma som blev våldtagen som liten flicka och som alltid har hatat Tito.

Konstigt att Malin ville ta tillbaka kompisen som hade sex med hennes make.

Han har väl ändå blivit anklagad för både våldtäkt och våldtäkt mot barn tidigare, det är väl inget nytt?
Citera
2007-12-04, 15:48
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Nu är han anhållen. Han kom alltså självmant till Sverige för att reda upp det. Hade han varit skyldig hade han ju kunnat stanna i Syd-amerika, eller hur?
Citera
2007-12-04, 15:51
Medlem
Avslöjads avatar
Citat:
Det är den enda tråden som intresserar mig.

Varför intresserar den dig? Du är den först och enda personen jag har hört som försvarar en så väl renomerad pedofil som Titan.
Citera
2007-12-04, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Han har väl ändå blivit anklagad för både våldtäkt och våldtäkt mot barn tidigare, det är väl inget nytt?

Du vet skvaller och åtal är inte samma sak.
Men jo det har gått en del rykten ganska länge. Tito är inte en sån person som direkt smörar för folk för att de ska tycka om honom och därför har han skaffat sig en del ovänner som har spridit rykten om honom.
Nu på senare tid har han kommit på kant med en del kända personer, det är därför som bland annat Maria har blandat sig i röran.
Citera
2007-12-04, 15:55
Medlem
Avslöjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nu är han anhållen. Han kom alltså självmant till Sverige för att reda upp det. Hade han varit skyldig hade han ju kunnat stanna i Syd-amerika, eller hur?

Funkar inte riktigt så enkelt. Han uppträder offentligt och interpol skulle hitta honom ganska snart även om han bara är en tvärhand hög (lång)
Citera
2007-12-04, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avslöjad
Varför intresserar den dig? Du är den först och enda personen jag har hört som försvarar en så väl renomerad pedofil som Titan.

Mest intresserar det mig såklart eftersom i princip alla här har fel, men också för att det är intressant att se hur lätt media kan fälla vem som helst. När drevet går så kan ingen stå emot.

Jo jag vet det, jag känner mig ganska ensam på min kant här, hehe
Men jag har sagt det tidigare, jag skulle aldrig skriva ett ord om det om jag inte var 110% säker att han är oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in