Citat:
Ursprungligen postat av kink
Om du har sådana extrema problem med mig så tycker jag att du ska söka dig till ett annat forum där man bara kan läsa små söta dikter. Vi talar om en våldtäkts anklagelse/er här det är väl inte konstigt att det rör upp starka ord.
Du är inte så givmild själv.
Det här handlar om en man som är förföljd av både privatpersoner och media.
Det skulle vara ett hån att fälla honom för våldtäkt bara för att ett par sjuka brudar har ljugit ihop en historia. Om det är så vi vill att vårat samhälle ska se ut så kan ju alla killar känna sig lite nervösa nu.
Det ska jag säga dig att jag vill se de här tjejerna i helvetet för de är fan inga offer, om det sedan är jag eller någon annan som ska placera dem där det låter jag vara osagt. Om det är för starka ord för dig och flashback så stäng av mig då.
Barnflickan var kär i Tito de dejtade några gånger innan han gick tillbaka till sin dåvarande fru.
Han är inte förföljd utan anledning utan det här borde tito själv förstått då när han pillade på ett barn, att det skulle uppmärksammas. även en "kändis"? får inte bete sig som ett svin och om du vill ha en söt dikt så ligger du nära en själv för du verkar leva i en sagovärld och att säga åt mig att byta forum, vad tror du egentligen.
ok att en tjej kan ljuga men när det händer gång på gång och att nu
tito blivit häktad,
Det beror ju på att tjejerna är mer trovärdiga än tito,och denna chilenare är ju i många kretsar känd som lögnare.
För den här gången är det faktiskt kört han kommer inte att slippa undan på grund av sitt så kallade "kändisskap", du har väl sett hur det gick för vår kära kapten Lager.
De enda som behöver känna sig nervösa det är endast dessa kerubliknande chilenare,för efter det här så har samhället ögonen på dem