2007-12-06, 21:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Om han nu blir häktad!
Givetvis kör ingen åklagare ett sånt race utan att tro sig ha på fötterna.
Om han blir häktad! då tyder ju en hel del på att han kan bli dömd.
Kinkys "bevis" verkar i så fall ha en "låg kvalite" och kommer inte att duga i högre instans

Dessutom häktad 'på sannolika skäl' - dvs den starkaste graden av misstanke.
Citera
2007-12-06, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Är kink den källa som refereras i artikeln?
http://www.kvp.se/nyheter/1.957474/vi-hade-inte-sex

Tydligen ska han begäras häktad under fredagen. Så kink, hur kan det komma sig att han nu ska häktas om alla vet att det bara handlar om en hämndlysten exfru? Det verkar som åklagaren har lite mer än så på honom.

Det är inte först och främst exfrun som ligger bakom "barnflickans lögner" det är andra. Men ja det är klart att sanningen låter snurrig.
Citera
2007-12-06, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Näe, om du visste att Tito var oskyldig så skulle du aldrig sitta här i ett skvallerforum och försvara honom. Är man oskyldig så är det sämsta man kan göra att sitta och bemöta en massa skvaller på det här sättet du har gjort. Det är inte ett seriöst beteende och liknar mest en dåres behov av att hålla försvarstal.

tack för tipset, men jag tror inte du har en jävla aning om hur skvaller påverkar en sådan här sak. Hela åtalen bygger på skvaller.
Om du tycker att jag gör fel så borde väl du vara glad för det.
Citera
2007-12-06, 22:05
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Dessutom häktad 'på sannolika skäl' - dvs den starkaste graden av misstanke.
------
nja,tillräckliga skäl för åtal är den starkaste graden av misstanke. Med Sannolika skäl krävs ytterliggare bevisning för att få igenom en rättegång.Dock kan lagen kräva att vederbörande misstänkt person häktas så polisen kan göra en husrannsakan+att inte han/hon förstör bevismaterial eller försvinner från landet m.m.
Citera
2007-12-06, 22:11
Medlem
MaeWests avatar
Att kvartsfiguren pitto gillar småflickor måste bero på att en vuxen kvinna skrämmer honom.De har ju bröst som kan kväva honom och en vulva full med hår som gör att pittos pitt lätt går vilse!

"Världsartist"...enochenhalvmeter lönnfet chilenare!(Djizzes,det lät som en korvmeny på grillen i byhåla!)

Visst-ja,pittos mänskliga rättigheter är ju kränkta,nu när han inte får dra en aria i frihet!

Och jag är spydig,men peddisar ligger mig inte speciellt varmt om hjärtat,och med tanke på att pitto har egna barn....burr.
Citera
2007-12-06, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antess
Nu tycker jag du går ordentligt för långt, om dessa tjejer är offer vilket dom med största sannolikhet är ja då är det här uttalandet lika lågt som att likt
dårarna i mellanöstern döma våldtäktsoffer till fängelse och spöstraff.
om det nu är någon som kommer från helvetet så är det den här chiledvärgen och om han nu blir dömd så kommer han önska sig tillbaks dit för då blir hans fängelsevistelse betydligt värre än en ståplats i helvetet,
och dina uttalanden har blivit ett försvarstal som för länge sen visat sig ohållbart och för varje gång du uttalar dig så sjunker trovärdigheten dramatiskt.
För om man läser dina uttalanden så menar du i stort sett att hela världen har fel men att du och tito har rätt

Om du har sådana extrema problem med mig så tycker jag att du ska söka dig till ett annat forum där man bara kan läsa små söta dikter. Vi talar om en våldtäkts anklagelse/er här det är väl inte konstigt att det rör upp starka ord.

Du är inte så givmild själv.

Det här handlar om en man som är förföljd av både privatpersoner och media.
Det skulle vara ett hån att fälla honom för våldtäkt bara för att ett par sjuka brudar har ljugit ihop en historia. Om det är så vi vill att vårat samhälle ska se ut så kan ju alla killar känna sig lite nervösa nu.

Det ska jag säga dig att jag vill se de här tjejerna i helvetet för de är fan inga offer, om det sedan är jag eller någon annan som ska placera dem där det låter jag vara osagt. Om det är för starka ord för dig och flashback så stäng av mig då.

Barnflickan var kär i Tito de dejtade några gånger innan han gick tillbaka till sin dåvarande fru.
Citera
2007-12-06, 22:27
Medlem
catamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kink

Det skulle vara ett hån att fälla honom för våldtäkt bara för att ett par sjuka brudar har ljugit ihop en historia. Om det är så vi vill att vårat samhälle ska se ut så kan ju alla killar känna sig lite nervösa nu.

Det ska jag säga dig att jag vill se de här tjejerna i helvetet för de är fan inga offer, om det sedan är jag eller någon annan som ska placera dem där det låter jag vara osagt. Om det är för starka ord för dig och flashback så stäng av mig då.

Barnflickan var kär i Tito de dejtade några gånger innan han gick tillbaka till sin dåvarande fru.

Lik förbannat pockade lillpitten... och den peddolusten kan han inte skylla på någon annan!
Citera
2007-12-06, 23:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Om du har sådana extrema problem med mig så tycker jag att du ska söka dig till ett annat forum där man bara kan läsa små söta dikter. Vi talar om en våldtäkts anklagelse/er här det är väl inte konstigt att det rör upp starka ord.

....och i helvetet står pitto med öppna armar och välkomnar alla andra missförstådda peddisar! Och när kameran saktar zoomar ut,står pitto med sin flamberade petternicklas i högra handen och ett glas skumpa i det andra samtidigt som ett högt C drillar över hans småfeta läppar.

Skulle inte förvåna mig om Pitto även har en fabless för prinskorv,eftersom han ser sig som en"världsartist"kungen över ariorna!
Citera
2007-12-07, 01:59
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:

Hörnu Tito lille, har ni tillgång till internet i häktet? Eller är det något bara "världsartister" förunnas??
Citera
2007-12-07, 02:32
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Hörnu Tito lille, har ni tillgång till internet i häktet? Eller är det något bara "världsartister" förunnas??

Pittos minimala kusin/farbror/brylling/loverboy anser sig vara utvald av världspitto-himself för att placera tjejerna i helvetet...jag tycker mig skönja ett litet hot.....eller är det bara jag som är en smula trött?

Mina mänskliga rättigheter blir kränkta om jag inte snart får mig själv i säng!
Eller vad säger du,Tjohilda?
Citera
2007-12-07, 06:15
Medlem
Citat:

Han är inte förföljd utan anledning utan det här borde tito själv förstått då när han pillade på ett barn, att det skulle uppmärksammas. även en "kändis"? får inte bete sig som ett svin och om du vill ha en söt dikt så ligger du nära en själv för du verkar leva i en sagovärld och att säga åt mig att byta forum, vad tror du egentligen.

ok att en tjej kan ljuga men när det händer gång på gång och att nu
tito blivit häktad,
Det beror ju på att tjejerna är mer trovärdiga än tito,och denna chilenare är ju i många kretsar känd som lögnare.
För den här gången är det faktiskt kört han kommer inte att slippa undan på grund av sitt så kallade "kändisskap", du har väl sett hur det gick för vår kära kapten Lager.
De enda som behöver känna sig nervösa det är endast dessa kerubliknande chilenare,för efter det här så har samhället ögonen på dem
Citera
2007-12-07, 06:35
Medlem
Citat:
Han dejtade barnflickan det var därför hon kom dit. Hon var förtjust i honom men han lämnade henne.
... och så lämnade han sin hustru.

Varför vill dom hämnas då?
Varför sprida rykten?

Är det en jakt på pengar och skadestånd eller vad?

Hur är det med älskarinnans dotter då?
Var Ti*to barnvakt åt henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in