2007-12-07, 06:57
Medlem
rogerks avatar
Kink

Jag hoppas bara att om jag hamnar i knipa, att jag har bättre vänner än Kink. Om någon av mina vänner sitter inne med information som kan bevisa att jag är oskyldig så hoppas jag verkligen att det kommer fram så snabbt som möjligt.
Citera
2007-12-07, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kink
Han dejtade barnflickan det var därför hon kom dit. Hon var förtjust i honom men han lämnade henne.

http://www.expressen.se/noje/1.689194

"– Artisten ville hela tiden gärna massera axlar och komma nära. Jag blev inte speciellt imponerad, bad honom lägga ner sina massageförsök. Men min barnflicka var ung och godtrogen, kände förtroende för artisten.
Maria Lundqvist fortsätter eftertänksamt, mån om att varje ord ska bli rätt:
– Jag gick upp och la mig med mina barn. Jag bad barnflickan komma upp ganska snart. Vi delade rum. Jag la mig och läste och hann slumra till. Då kommer hon inspringande genom dörren och skriker. ”Han har våldtagit mig! Han har våldtagit mig, Maria!”

– Han fick henne att följa med till sitt rum. Trots att hon vid fler tillfällen sa stopp och bad honom sluta utförde han våldtäkten."

Hoppas den lille chilenaren får skaka galler nu några år
Citera
2007-12-07, 08:11
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antess
Han är inte förföljd utan anledning utan det här borde tito själv förstått då när han pillade på ett barn, att det skulle uppmärksammas. även en "kändis"? får inte bete sig som ett svin och om du vill ha en söt dikt så ligger du nära en själv för du verkar leva i en sagovärld och att säga åt mig att byta forum, vad tror du egentligen.

ok att en tjej kan ljuga men när det händer gång på gång och att nu
tito blivit häktad,
Det beror ju på att tjejerna är mer trovärdiga än tito,och denna chilenare är ju i många kretsar känd som lögnare.
För den här gången är det faktiskt kört han kommer inte att slippa undan på grund av sitt så kallade "kändisskap", du har väl sett hur det gick för vår kära kapten Lager.
De enda som behöver känna sig nervösa det är endast dessa kerubliknande chilenare,för efter det här så har samhället ögonen på dem
--------------------------

Hets mot folkgrupp?WOW!Vilken duktig kille!
Citera
2007-12-07, 09:31
Medlem
Mer skit i blaskan: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1412392.ab
Citera
2007-12-07, 10:15
Bannlyst
Tydligen förväntar han sig att ett telefonsamtal innehållande "rykten" skall reda ut det hela så att han kan gå hem som en fri man.
http://tinyurl.com/22h8ss
Citera
2007-12-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gagdush
Tydligen förväntar han sig att ett telefonsamtal innehållande "rykten" skall reda ut det hela så att han kan gå hem som en fri man.
http://tinyurl.com/22h8ss

Citat ur texten i artikeln
Citat:
När åklagaren får kännedom om detta kommer hon att lägga ner allt, hävdar en av världsartistens närmaste vänner.

Kink är det du
Citera
2007-12-07, 11:22
Bannlyst
Visst är det fint ? Han är dels häktad och väntar åtal för en peddoanklagelse, dels har en annan peddorättegång i Hovrätten....

Den lille gaphalsen är både kokt och stekt denna gång.
Citera
2007-12-07, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingy Bunny
--------------------------

Hets mot folkgrupp?WOW!Vilken duktig kille!

Nej Bingy, det är inte hets mot folkgrupp, om du läser noga och lägger ihop sammanhanget så blir resultatet att det är titos handlingar som förstör för den chilenska folkgruppen vilket då slutar med att han kan få även de sina mot sig.
mvh
Citera
2007-12-07, 13:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expertpessimist
Citat ur texten i artikeln

Kink är det du

Hahaha...precis samma tanke föll mig in!
Lysmaskens såta loverboy agerar riddare....
Citera
2007-12-07, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
... och så lämnade han sin hustru.

Varför vill dom hämnas då?
Varför sprida rykten?

Är det en jakt på pengar och skadestånd eller vad?

Hur är det med älskarinnans dotter då?
Var Ti*to barnvakt åt henne?

Nej han lämnade inte sin fru, han lämnade "barnflickan".

Personligen så tror jag mest att pengarna kommer som en bonus om de skulle fälla honom vilket jag fortfarande inte tror kommer att hända.
Jag måste säga att jag förstår inte hur åklagaren kan tycka sig ha någon vidare trovärdig bevisning eftersom alla som förföljer honom har på det ena eller andra sättet avslöjat sig.

Men jag kan hålla med om att det säkert är mer trovärdigt med en snyftande tjej än med en ganska mycket äldre världstenor.
Om jag inte visste bättre hade jag nog själv gått på det.

Tito reser väldigt mycket att han ens varit hemma när tjejen var där är ganska liten, ännu mindre att hon varit där många gånger när han varit hemma.

Han skulle aldrig röra ett barn eller en kvinna som inte vill det.
Citera
2007-12-07, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Jag hoppas bara att om jag hamnar i knipa, att jag har bättre vänner än Kink. Om någon av mina vänner sitter inne med information som kan bevisa att jag är oskyldig så hoppas jag verkligen att det kommer fram så snabbt som möjligt.

Om det här skulle hända dig så skulle du märka att du inte har några vänner alls.
Citera
2007-12-07, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bowemore
http://www.expressen.se/noje/1.689194

"– Artisten ville hela tiden gärna massera axlar och komma nära. Jag blev inte speciellt imponerad, bad honom lägga ner sina massageförsök. Men min barnflicka var ung och godtrogen, kände förtroende för artisten.
Maria Lundqvist fortsätter eftertänksamt, mån om att varje ord ska bli rätt:
– Jag gick upp och la mig med mina barn. Jag bad barnflickan komma upp ganska snart. Vi delade rum. Jag la mig och läste och hann slumra till. Då kommer hon inspringande genom dörren och skriker. ”Han har våldtagit mig! Han har våldtagit mig, Maria!”

– Han fick henne att följa med till sitt rum. Trots att hon vid fler tillfällen sa stopp och bad honom sluta utförde han våldtäkten."

Hoppas den lille chilenaren får skaka galler nu några år

Du har just citerat en av Sveriges bästa skådespelare, det ringer ingen klocka eller? he he..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in