2007-12-07, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Expertpessimist
Citat ur texten i artikeln

Kink är det du

Det lär visa sig.
Citera
2007-12-07, 14:37
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kink
Det lär visa sig.

Så det är du.

Intressant intresse du har anget i din profil. Vad/vem vill du utöva detta mot?
Citera
2007-12-07, 14:44
Bannlyst
många

Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Så det är du.

Intressant intresse du har anget i din profil. Vad/vem vill du utöva detta mot?

ha ha det blir ju sånt jävla liv om man skulle sitta och säga det här. Men det är klart det finns väl en del. Du får tolka själv.
Citera
2007-12-07, 16:42
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
he he, Det är inte så jävla lätt och veta vad du menar faktiskt du har inte direkt skrivandets gåva du heller.

Du behöver inte berätta för mig hur ofta jag är här det kan jag inte undgå att veta själv. Jag syftade mest på att själv har jag ju motiv för att finnas i just den här tråden och jag finns bara här. Du fläskar ju ut dig i allt. Det är inte troligt att du har något att komma med i "alla" trådar men det där få ju stå för dig.
Det är klart att jag vet att detta är ett skvaller-forum, det är faktiskt ni som vill ha trovärdiga bevis ungefär som att ni hade det själva. Är skvaller alltid skit föresten?
Jag tror inte man vill gå ut i kvällstidningarna och prata om sina sexvanor bara för att exfrun fått spel och vill se en död.
Han kommer att prata om det här, men inte nu.
Du kan inte veta om jag har varit i kontakt med polisen. Det spelar ingen större roll vilka bevis som finns om åklagaren är fast besluten att sätta dit någon. Men det är ju tur att det inte är hon som bestämmer tillslut.

Kul att man kan roa andra, he he. Jag tycker du ska skvallra för Tito om den elaka Kink.

Om man har problem med läsförståelsen så är det begripligt att du inte förstår och minns man heller inte vad man sist skrev alternativt inte orkar scrolla för att uppdatera sig så blir det ju lite krångligt för dig. Jag har aldrig påstått att ha begåvats med att kunna skriva, däremot är jag tillräckligt kunnig för att se när någon är sämre än vad jag är och du är faktiskt det!

Ja men jag tänkte vi skulle bli bundisar. Av någon anledning så såg ju du det vara nödvändigt att berätta för mig hur mkt jag är här...var det inte roligt att det visade sig att du är här mer än vad jag är?

Detta är ett diskussionsforum med många avdelningar. Jag må "fläska ut mig" i många trådar som du säger men jag föredrar att ha åsikter och skriva ned dem i trådar än att sitta tyst. Kanske du skulle göra detsamma så du kan rädda din vän...? Jag blir glad att du ser mig, det värmer mkt. Vi har mao glädje av varandra här på FB.

Har aldrig påstått att skvaller är skit, skulle jag vara här då?! Vi här i tråden har aldrig hävdat att vi har några bevis, det har DU däremot gjort så hos vem ligger bevisbördan tror du...?

Nä du har rätt, jag kan inte veta om du varit i kontakt med polisen men om du nu faktiskt HAR det så verkar dina övertygande bevis inte vara så övertygande för då skulle fallet inte ens tas upp.

Ja, hade du och Tito varit mina vänner så hade jag helt garanterat berättat hur du på ett märkligt sätt försöker försvara honom men i mitt tycke faktiskt förstör för honom. Om du även lyckas göra det juridiskt får jag väl aldrig veta men här har du lyckats med total katastrof som resultat.
.
Citera
2007-12-07, 16:45
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ja, jag ska lägga det på minnet.

Det var någon annan här som talade om mina retoriska-fallgropar, du kan få en sådan och hoppa ner i tycker jag.

Gärna, jag kan lära dig ett och annat. Bla var man ska ha bindestreck och var man inte ska ha dem.
.
Citera
2007-12-07, 16:47
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Länk till Miss Taken som undrade över barnens ålder. Titta i faktarutan, där står åldern, men artikeln är väl skriven 2002. Så du får väl lägga till 5 år.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article98488.ab
Där står det också om hans exfru Malin som Kink påstår ligger bakom allting.

Tackar så mkt!
.
Citera
2007-12-07, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Gärna, jag kan lära dig ett och annat. Bla var man ska ha bindestreck och var man inte ska ha dem.
.

Tack.
Citera
2007-12-07, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Om man har problem med läsförståelsen så är det begripligt att du inte förstår och minns man heller inte vad man sist skrev alternativt inte orkar scrolla för att uppdatera sig så blir det ju lite krångligt för dig. Jag har aldrig påstått att ha begåvats med att kunna skriva, däremot är jag tillräckligt kunnig för att se när någon är sämre än vad jag är och du är faktiskt det!

Ja men jag tänkte vi skulle bli bundisar. Av någon anledning så såg ju du det vara nödvändigt att berätta för mig hur mkt jag är här...var det inte roligt att det visade sig att du är här mer än vad jag är?

Detta är ett diskussionsforum med många avdelningar. Jag må "fläska ut mig" i många trådar som du säger men jag föredrar att ha åsikter och skriva ned dem i trådar än att sitta tyst. Kanske du skulle göra detsamma så du kan rädda din vän...? Jag blir glad att du ser mig, det värmer mkt. Vi har mao glädje av varandra här på FB.

Har aldrig påstått att skvaller är skit, skulle jag vara här då?! Vi här i tråden har aldrig hävdat att vi har några bevis, det har DU däremot gjort så hos vem ligger bevisbördan tror du...?

Nä du har rätt, jag kan inte veta om du varit i kontakt med polisen men om du nu faktiskt HAR det så verkar dina övertygande bevis inte vara så övertygande för då skulle fallet inte ens tas upp.

Ja, hade du och Tito varit mina vänner så hade jag helt garanterat berättat hur du på ett märkligt sätt försöker försvara honom men i mitt tycke faktiskt förstör för honom. Om du även lyckas göra det juridiskt får jag väl aldrig veta men här har du lyckats med total katastrof som resultat.
.

Jag menade mest måste skvaller vara elaka saker om folk.

Så vitt jag vet behöver man inte vara doktor i svenskaspråket för att kunna skvallra, men om du tycker det så är det väl så.
Jag tycker du ska låta bli och läsa mina inlägg om de är så hemska.
Citera
2007-12-07, 19:14
Medlem
Citat:
Han skulle aldrig röra ett barn eller en kvinna som inte vill det.
Okej!
Inga barn som inte vill alltså.
Citera
2007-12-07, 19:18
Medlem
Citat:
Nej han lämnade inte sin fru, han lämnade "barnflickan".

Personligen så tror jag mest att pengarna kommer som en bonus om de skulle fälla honom vilket jag fortfarande inte tror kommer att hända.
Jag måste säga att jag förstår inte hur åklagaren kan tycka sig ha någon vidare trovärdig bevisning eftersom alla som förföljer honom har på det ena eller andra sättet avslöjat sig.
... och varför lämnade hustrun honom då?
Otrohet, våldtäkt, pedofili??? varför?
Citera
2007-12-07, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Okej!
Inga barn som inte vill alltså.

ha ha självklart inget barn alls. Det kan inte finnas någon i hela världen som har bevis för att Tito någonsin skulle ha rört ett barn.
Citera
2007-12-07, 19:22
Medlem
Citat:
ha ha självklart inget barn alls. Det kan inte finnas någon i hela världen som har bevis för att Tito någonsin skulle ha rört ett barn.
Har det inte hänt om det inte finns bevis?

Närru, den här historien luktar peddo lång väg...
Varför vill folk "sätta dit" honom då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in