Citat:
Ursprungligen postat av kink
he he, Det är inte så jävla lätt och veta vad du menar faktiskt du har inte direkt skrivandets gåva du heller.
Du behöver inte berätta för mig hur ofta jag är här det kan jag inte undgå att veta själv. Jag syftade mest på att själv har jag ju motiv för att finnas i just den här tråden och jag finns bara här. Du fläskar ju ut dig i allt. Det är inte troligt att du har något att komma med i "alla" trådar men det där få ju stå för dig.
Det är klart att jag vet att detta är ett skvaller-forum, det är faktiskt ni som vill ha trovärdiga bevis ungefär som att ni hade det själva. Är skvaller alltid skit föresten?
Jag tror inte man vill gå ut i kvällstidningarna och prata om sina sexvanor bara för att exfrun fått spel och vill se en död.
Han kommer att prata om det här, men inte nu.
Du kan inte veta om jag har varit i kontakt med polisen. Det spelar ingen större roll vilka bevis som finns om åklagaren är fast besluten att sätta dit någon. Men det är ju tur att det inte är hon som bestämmer tillslut.
Kul att man kan roa andra, he he. Jag tycker du ska skvallra för Tito om den elaka Kink.
![Evilgrin39](https://static.flashback.org/img/smilies2/evilgrin39.gif)
Om man har problem med läsförståelsen så är det begripligt att du inte förstår och minns man heller inte vad man sist skrev alternativt inte orkar scrolla för att uppdatera sig så blir det ju lite krångligt för dig. Jag har aldrig påstått att ha begåvats med att kunna skriva, däremot är jag tillräckligt kunnig för att se när någon är sämre än vad jag är och du är faktiskt det!
Ja men jag tänkte vi skulle bli bundisar. Av någon anledning så såg ju du det vara nödvändigt att berätta för mig hur mkt jag är här...var det inte roligt att det visade sig att du är här mer än vad jag är?
Detta är ett diskussionsforum med många avdelningar. Jag må "fläska ut mig" i många trådar som du säger men jag föredrar att ha åsikter och skriva ned dem i trådar än att sitta tyst. Kanske du skulle göra detsamma så du kan rädda din vän...? Jag blir glad att du ser mig, det värmer mkt. Vi har mao glädje av varandra här på FB.
Har aldrig påstått att skvaller är skit, skulle jag vara här då?!
![Whoco5](https://static.flashback.org/img/smilies2/whoco5.gif)
Vi här i tråden har aldrig hävdat att vi har några bevis, det har DU däremot gjort så hos vem ligger bevisbördan tror du...?
Nä du har rätt, jag kan inte veta om du varit i kontakt med polisen men om du nu faktiskt HAR det så verkar dina övertygande bevis inte vara så övertygande för då skulle fallet inte ens tas upp.
Ja, hade du och Tito varit mina vänner så hade jag helt garanterat berättat hur du på ett märkligt sätt försöker försvara honom men i mitt tycke faktiskt förstör för honom. Om du även lyckas göra det juridiskt får jag väl aldrig veta men här har du lyckats med total katastrof som resultat.
.