2008-01-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
"Framför sig på bordet har Tito en bild på sina barn, som han då och då plockar fram och tittar ner på. Sedan lägger han diskret handen över bilden och skjuter in den under sina papper."

Visar han upp bilden för alla i salen eller? Luktar taktik lång väg! Brydde han sig om sina barn från första början så bord han inte varit otrogen mot deras mor och jagat deras mormor med bil.

I övrigt tycker jag att åtalet känns tunt...

Haha såklart är det taktik, den mest beprövade utav alla, likaså krokodiltårarna han bjuder på.

Patetisk är han dvärgfan.
Citera
2008-01-11, 17:47
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Blir han fälld så är det på vittnesmål och då överklagar de till hovrätten och då kommer han säkerligen bli frikänd.

Den eller de som hävdar att de blivit våldtagna, har de gjort en anmälan dagen efter det skulle ha hänt? Eller åtminstone någon vecka efteråt? Eller kommer de nu, flera år efteråt?

Verkar ju helsnurrigt.

Tycker faktiskt det ligger något i det Tito säger, att Sverige är ett rasistiskt land. För det är det. Eller snarare intolerant mot precis allting som är en smula annorlunda. Det behöver inte handla om någon som kommer från ett annat land. Det räcker med att du färgar håret rött så kommer du bli mobbad på arbetsplatsen ... ja förresten det var ju en sådan händelse för bara några veckor sedan, i media. Snubben som färgade håret svart och rött. Och sen fick sparken. Det är så j*vla typiskt Sverige. Det räcker med att man sticker ut från mängden bara lite grann så får man det j*vligt svårt.

Du har inte lust att berätta vilka dessa toleranta och icke-rasistiska länder är som du jämför med? Eftersom du tycker Sverige är så icke-tolerant mot avvikande
Citera
2008-01-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallyHarry
och tråkigt att så många dömer på förhand. Vi vet ännu inte så mycket, men av vad som framkommit genom pressen vet vi att det hela bygger på ett vittnesmål från flickan, ett vittnesmål som hon senare ändrat och ett antal vittnen som styrker kvinnans vittnesmål. Kvinnan gjorde polisanmälan efter 8 år! Att Tito är skyldig känns för mig allt annat än självklart.
Det kan ta ett tag för att orka och våga göra en anmälan.... Det är otroligt pinsamt, fastän att du själv inte har gjort något fel....
Varför tror du att så många våldtäkter inte anmäls?
Citera
2008-01-11, 19:25
Medlem
FidoDidos avatar
Obegripligt att pajasen och kulturberikaren Pipo lyckats fixa en sån ung och hyfsat snygg tjej...Fattar inte vad hon ser hos honom, och så rik är han väl inte heller. Någon som vet vad han har dragit in de senaste åren?

Angående åtalet så finns det ju inte en chans i helvete att han blir fälld, bevisningen är ju minst sagt tunn. Får väl ett fett skadestånd när han blir frikänd...
Citera
2008-01-11, 20:07
Medlem
MaeWests avatar
Jaha,nu har han gråtit och även svurit på sina barns huvuden i guds namn.Nu väntar jag på den dramatiska svimmningen!

Läste även i expressen ett par uttalande från honom som jag tyckte verkade lite mystiska:

15.10-"- Det var mysigt. Det var tändande, jag hade inte haft något emot att ha något sexuellt med henne, säger han, rapporterar TT.

15.30. - Jag var upphetsad men jag hade inte stånd, säger Tito Beltran.
- Jag kan inte få det när jag ger massage. Ska jag ha sex med någon kan jag inte ge massage innan, då kan jag inte få stånd.

Gällande hans nuvarande hustru,så verkar hon vara väldigt mån om att få framträda i media.Kanske hon tror att det skall gagna hennes blivande karriär som skjutjärnsadvokat?
Tror att vi kommer att få se mer av längre fram.Som en "Kristi brud"ungefär!
Senast redigerad av MaeWest 2008-01-11 kl. 20:21.
Citera
2008-01-11, 20:08
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FidoDido
Obegripligt att pajasen och kulturberikaren Pipo lyckats fixa en sån ung och hyfsat snygg tjej...Fattar inte vad hon ser hos honom.

Charmen kanske? Är du avundsjuk ?
Citera
2008-01-11, 20:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurra
Det kan ta ett tag för att orka och våga göra en anmälan.... Det är otroligt pinsamt, fastän att du själv inte har gjort något fel....
Varför tror du att så många våldtäkter inte anmäls?

Många väntar många år på det avgörande steget när det gäller det som rör "sexuellt icke-önskat våld".

Själv underlät jag att anmäla min farfar för att han tallade på mig under min uppväxt.Först när jag var 12 vågade jag säga åt honom att sluta upp med sina snuskigheter,sedan tog det mååånga år innan jag gjorde något mer.Mycket av missriktad "hänsyn"mot alla närstående.
Resultatet blev att min mor skrattade ut mig och min syster tog farfars parti!
Den som förstod,eftersom han själv varit utsatt för gubbafan,var min far!
Men den som tiger still har inget att tillägga.
I lite "finare"familjer pratade man nämligen inte om "sånt",eftersom ens goda namn inte skall bli solkat! Kyss Karlsson!

Så visst kan jag förstå "barnflickans" sätt att resonera.För mig är det inte konstigt att hon väntat med att anmäla den påstådda våldtäkten!Och de inblandade att inte träda fram förrän nu.
Citera
2008-01-11, 20:18
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jaha,nu har han gråtit och även svurit på sina barns huvuden i guds namn.Nu väntar jag på den dramatiska svimmningen!

Läste även i expressen ett par uttalande från honom som jag tyckte verkade lite mystiska:

15.10-"- Det var mysigt. Det var tändande, jag hade inte haft något emot att ha något sexuellt med henne, säger han, rapporterar TT.

15.30. - Jag var upphetsad men jag hade inte stånd, säger Tito Beltran.
- Jag kan inte få det när jag ger massage. Ska jag ha sex med någon kan jag inte ge massage innan, då kan jag inte få stånd

ett smart drag av åklagaren vore att håna honom för det där, så kommer nog sanningen fram illa kvickt, dvs hur han vansinnesvåldtog flickstackarn med sin lilla råttpick.
Citera
2008-01-11, 20:21
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FidoDido
Obegripligt att pajasen och kulturberikaren Pipo lyckats fixa en sån ung och hyfsat snygg tjej...Fattar inte vad hon ser hos honom, och så rik är han väl inte heller. Någon som vet vad han har dragit in de senaste åren?

Tycker du hon är snygg så har du inte direkt höga krav på tjejer
Citera
2008-01-11, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Jag vill se stigmata!!
Citera
2008-01-11, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
ett smart drag av åklagaren vore att håna honom för det där, så kommer nog sanningen fram illa kvickt, dvs hur han vansinnesvåldtog flickstackarn med sin lilla råttpick.

Ring Bodström!
Citera
2008-01-11, 20:23
Medlem
Under tiden han bodde i Kungsbacka så härjade han duktigt, både högt och lågt, så jag hoppas dom sätter dit honom. Han har mycket på sitt samvete den lille mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in