2008-01-13, 17:52
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taipeh
Jag skulle nog säga att eftersom Tito är en MAN har han stora chanser att bli fri. Det har nämligen män som blir anklagade för våldtäkt.

Låter som om det statistiska underlaget är tämligen magert. Jag menar, hur många kvinnor blir frikända/dömda för våldtäkt. F'låt, menar så klart; hur många kvinnor har DU hört talas om som blivit åtalade för våldtäkt? Nä, jag tänkte väl det. Där sprack den konspirationsteorin rakt av
Citera
2008-01-13, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Att få ett osympatiskt äckel som Tito justitiemördat duger gott för mig
men VARFÖR känner du såhär?

Varför sånt agg mot Tito!?
OK han är en liten pygmé men han är också en världs-omtalad operasångare.
Låt honom få ha det som han kämpat för.

Sanningen är nog att du INTE hyser nåt agg mot Tito som person.
Utan det räcker med att han är chilenare.
Aj aj, fy fy!

Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Jag tycker titos försvarsadvokat ska göra en liten test. Låt Maria provlukta några trosor. Några med sav från 18 åriga tjejer som just fått en massage. Och en trosa med sperma i. Prickar hon fel så ska tito frias direkt. Sedan lär psykvården ta en titt på Marias psykstatus. Tycker det kan finns goda grunder för det.

SKITBRA!

Naturligtvis måste Marias pricksäkra spårar-nos dokumenteras!
Fan vad skönt om de gjorde så i rätten.
Citera
2008-01-13, 18:17
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Jag tycker titos försvarsadvokat ska göra en liten test. Låt Maria provlukta några trosor. Några med sav från 18 åriga tjejer som just fått en massage. Och en trosa med sperma i. Prickar hon fel så ska tito frias direkt. Sedan lär psykvården ta en titt på Marias psykstatus. Tycker det kan finns goda grunder för det.

hahhaha, pajas aer du
Citera
2008-01-13, 18:18
Medlem
mollydotts avatar
Men herregud, hur gamla ÄR ni? Menar ni på fullaste allvar att ni inte kan skilja på lukten mellan sperma och fitta?
Citera
2008-01-13, 18:26
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Men herregud, hur gamla ÄR ni? Menar ni på fullaste allvar att ni inte kan skilja på lukten mellan sperma och fitta?

nej.bara att ett par smutsiga trosor kanske inte aer optimal provningsgrund! ytan aer ju "liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite" kontaminerad
Citera
2008-01-13, 18:30
Bannlyst
Citat:

Håller med. Den som inte kan skilja sperma från våt bäver bör ju be sin partner om utbildning.
Senast redigerad av lonely star 2008-01-13 kl. 18:41.
Citera
2008-01-13, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Håller med. Den som inte kan skilja sperma i från våt bäver bör ju be sin partner om utbildning.
Äsch vaddå, utsöndring som utsöndring. Bägge blir väl säkert "härligt" knastriga efter 8 år? Bägge är bara ljust färgade...
Lukta - beror ju på! Använder ni sköljmedel i underkläderna och byter ofta så tippar jag att man mest känner sköljmedelsdoften, men jag är inget proffs! Jag är ingen Maria Lundkvist!
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
nej.bara att ett par smutsiga trosor kanske inte aer optimal provningsgrund! ytan aer ju "liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite" kontaminerad
Ja glöm inte vad 8 års damm, kvalster, or och diverse annat najs oknytt kan göra! Nä Monica Lewinsky var smart hon. Hon tog väl t o m en tops och doppade den i nåt PH-ämne o drog över spermafläcken på klänningen?
Och sparade både provet o klänningen.
Senast redigerad av Firefly 2008-01-13 kl. 18:42.
Citera
2008-01-13, 18:42
Medlem
styrlunds avatar
Citat:

Asså? Vet Maria hur Titos sperma luktar?????

Vad är det som säger att igen annan på den där turnén provade på ungkött?
Citera
2008-01-13, 18:43
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
möjligt, men björn (eller spolingen som du väljer att kalla honom) har varit inblandad i minst två sexuella övergrepp i rommelanda. så det är inte helt osannolikt.
Va?
I Romelanda? Har du startat någon tråd om detta - eller är det "kända fakta"...
Citera
2008-01-13, 18:44
Bannlyst
Citat:

Vad är det som säger att igen annan på den där turnén provade på ungkött?

JA! Anders Berglund verkar vara en kåt fan! Han har säkert kuckelurat bakom scen!

Kan vi inte få upp en poll snart? "Tror du att Tito är skyldig till våldtäkt? Ja eller Nej". Skulle vara intressant.
Citera
2008-01-13, 19:25
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

den lär ju ha tydliga vitlöksspår eftersom han är spanjack, det fattar ju vem som helst
Senast redigerad av guggliano 2008-01-13 kl. 20:17.
Citera
2008-01-13, 20:47
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Va?
I Romelanda? Har du startat någon tråd om detta - eller är det "kända fakta"...
nä. han är inte känd nog för att det skulle finnas intresse för en sån tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in