2008-01-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
om du jobbade där, skulle du vilja att fångarna hade det??

Han verkar ju att kunnat raka sig innan.

Självklart så fattar jag att personalen inte vill ha några rakhyvlar i häktet
Citera
2008-01-14, 20:50
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat, skvaller tack.

//mod
Citera
2008-01-14, 21:44
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Jag har följt detta lite till och från men idag läste jag nått i Aftonbladet som fick mig att reagera.

Det visar sig att Monica Dahlström-Lannes tog kontakt med Maria Lundqvist och lyckades övertala henne att anmäla våldtäkten.

Om ni inte vet vem Monica Dahlström-Lannes så är det kvinnan som drivit flera fall mot föräldrar i incestfall (bara män som åtalats). Flera har blivit dömda utan någon direkt bevisning och fått sina liv slagna i spillror. Flear av dessa har senare friats helt när det visats sig att inget av det stämde.

Hon har också släppt böcker som gjort att det har spridits en massa myter om detta. Visste ni att om ett barn inte tycker om filmjölk så betyder det att barnets har utsatts för oralsex.

I flera av fallen har det i efterhand visats sig att barnets minnen (som tagits som rena fakta i domstolen för "experterna" lyckats övertala dom att ett barn inte kan ljuga om sånt) blivit placerade där genom terapi av ovanstående kvinna.

Hon jobbade också som lärare på polishögskolan i början av 90-talet men blev sparkad pga sina oseriösa metoder, enligt Leif GW Persson.

Vad som hände denna natt för 8 år sen vet jag inte. Det är mycket möjligt att "den lille kåte chilenaren" satte på barnflickan, han kanske tom våldtog henne men iom att det inte finns några bevis så är det en stor rättsskandal om han blir dömd. Han är säkert en vidrig människa men det är inget brott i sig.

ps

Glömde berätta attt Monica Dahlström-Lannes tidigare drivit ett åtal mot Beltran men misslyckades att få han fälld. Lycktar hämd lång väg.

ds

Så det är helt i sin ordning att våldta någon bara man sopar undan bevisen efter sig? Begåvad slutsats. Det är helt ok om du slutar skriva nu.
Citera
2008-01-14, 21:48
Medlem
Citat:

11.15. Maria Lundqvist berättar att hon inte tror att alla turnédeltagarna förstod att det rört sig om en våldtäkt.
- Det las ett lock på. Jag tror att alla i stället pratade om att Tito än en gång hade erövrat en tjej tack vare massage. Jag tyckte det var otäckt.
- Kvällen efter innan konserten kommer Anders Berglund fram till mig och säger: "Hör att den lille kåte chilenaren har varit i farten igen." Jag blev så arg. "Vet du vad han egentligen har gjort. Han har satt på henne", sa jag.
Enligt Maria Lundqvist var det välkänt att Tito Beltran hade en stor sexuell aptit på kvinnor.
- Jag visste att han hade damer som gärna ställde upp. Alla visste om det.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1003974/...-valdtagit-mig

Jag tycker att detta känns lika märkligt som det mesta i denna soppa...

Om nu Berglund kom och skojade, skulle då Lundqvist om hon nu var så förbannad säga "Vet du vad han egentligen har gjort. Han har satt på henne"???

Det var väl ganska klart runtomkring att han antagligen gjort det om möjlighet fanns, så om det vore någon form av våldtäkt skulle väl M.L. sagt det?

Tror mer att hon och den andra har något stort emot Beltran och att hon fick dåligt samvete för att hon inte "skyddat" sin barnflicka från "charmören".

Och att barnflickan själv hade värsta ångesten för vad som hänt och förstod att det inte skulle ses med blida ögon av någon som visste att hon frivilligt strulat runt med Beltran, "fina flickor" gör väl inte så...
Citera
2008-01-14, 21:54
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Så det är helt i sin ordning att våldta någon bara man sopar undan bevisen efter sig? Begåvad slutsats. Det är helt ok om du slutar skriva nu.
Det är ej helt i sin ordnign att våldta, men frågan idag är varför skedde det ingen polisnmälan omedelbart? Då hade vi ju eventuellt sluppit frånvaron av tekniska bevis.
Citera
2008-01-14, 21:55
Medlem
Frun förnekar det uppenbara?

Hur kan frun undgå att fatta att maken är en skitstövel??? Borde hon inte skydda sina barn från honom?? Har pengarna så stor betydelse i hennes liv??
Citera
2008-01-14, 21:55
Medlem
Dotcomslashtrues avatar
Jag hittade följande inlägg på Skandalextra:
Citat:
"Tjohej" - 2007-12-06 21:02:00
1. Uppgiften om att Beltran smittat en sjuåring med herpes är felaktig. Det framkommer om man läser den friande domen från tingsrätten.
2. Det nya fallet handlar om ren och skär avundsjuka. Beltran har gjort sig ovän med en tongivande helsvensk nöjesprofil som gör allt för att smutskasta honom.

Jag har följt denna mediefars i flera år nu och jag fattar inte hur media kan ge det så stort utrymme.
Jag uppmanar alla som uttalar sig att beställa ut handlingarna från tingsrätten först. De är inte hemligstämplade. Åklagaren har helt uppenbart fått frispel. Jag tycker synd om Beltran som fastnat i drevet.
http://72.52.198.180/article.php?id=78

Kan vi en gång för alla få ett svar på det här med herpessmittan? Är det någon som kan skaka fram den friande domen från Varbergs tingsrätt och lägga ut den på nätet?
Citera
2008-01-14, 22:12
Medlem
"Tito Beltran har polisanmält Thomas Bodström och skådespelaren Maria Lundqvist för förtal. Enligt anmälan har de uttryckt sig nedsättande om Beltran i en artikel i tidningen Expressen. Nu har ärendet hamnat på justitiekanslerns bord."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=732847
Citera
2008-01-14, 22:17
Medlem
Måste bara klistra in ett inlägg jag hittade på Skandalextra efter att nån länkat dit;

Citat:

Tito Beltran,han hade inte sex med barnflickan men de var tillsammans i titos rum ,kvinnan som vi pratar om är 28 och är ingen flicka ,hur det gick till ,Bert Karlsson tog kontakt med titos exfamilj och maria lundqvist för att Tito stämde Bert Karlson för kontraktbrott det betydder att Bert skall betala 500.000 skr till Tito och det vill han inte göra ,Bert började med att kontakta aftonbladet och expressen för att smutskasta Beltran ,utmanade maria lunqvist för att anmälla Tito beltran fast det inte var sant men att han skulle hjälpa till ,och det gör han nu.Tito Beltran är oskyldig han hade sex med mamman,inte med flickan i de anklâgelsen om 7 âringen och herpes Beltran har inte könsherpes och det är bevisad i rätten,han har haft sex med mamman till flickan och har aldrig rört flickan detta var en smutskampanj frân Ingela Svensson âklâgaren där Ingela Svensson gjorde sig skyldig till grovtjänste fel och förtal,nu desperat har Ingela S,tagit kontakt med exsvärmor Ann B och exfrun Malin för att bara ta fram mer negativ material om Beltran ,efter allt detta inte nog Titos ex svärmor ann bergtröm som var utnytjad av sin fan när hon var 16 âr ,smutskastar Tito Beltran överallt för att hon inte fick pengar som Anns dotter malin berqvist var skyldig henne det var 100.000 skr ,Ann tog malin till rättegâng och vann men Ann ville bara ha pengar frân Beltran inte frân dottern eftersom Ann inte fick betald av Tito, har hon jobbat för att smutskasta Beltran. Ann är ett spykfall som borde fâ hjälp,vad är det för fel pâ Maria lundqvist efter *** 8 ÂR ***VILL HON SÄTTA DITT BELTRAN??? vet ni att Maria L.inte fick jobba mer pâ Rhapsody in rock ??? varför ???â grund av Beltran, Maria L, gjorde narr av handikapade barn och äldre och 2:avundsjuk pâ Robert Wells för att han tjänade mer pengar och Beltran berättade för Robert W ,Beltran var bakom en dörr och hörde allt ,berättade för Robert . Dâ blev det problem och Robert sa att han inte gillade Maria Lundqvist och att aldrig mer skall hon vara med pâ Rhapsody in rock men Beltran fortsatte att sjunga , vilken djävla soppa ,konstig vad?????

http://www.skandalextra.com/article.php?id=265

Ja, ni, snurrigt är detta!
Citera
2008-01-14, 22:35
Medlem
"TITO BELTRAN [Besökare]
07-03-07 @ 20:17
Du tar bort detta inlägg annars tar jag rättsliga åtgärd emot dig, detta är kränkande och förnedrande jag är oskildig och du kan inte döma mig, du har en vecka sedan blir du polis anmäld och stämd .Tito Beltran "

http://josabeth.blogs.se/2007/02/05/...actta_~1684260

Under nicket Eva skriver en, det kan vara Jenny
Citera
2008-01-14, 22:37
Medlem
MassiveBs avatar
Det sköna att han säger att det är en skitstor konspiration. Ungefär som dom som Herbalife försäljare när man bemöter dom med resultat från vetenskapliga undersökningar.
Citera
2008-01-14, 22:43
Medlem
Från DN artikeln:
"Uttalandena ska ha förstört Beltrans karriär fullständigt anser han själv och han menar att hans mänskliga rättigheter har kränkts."

Tur du är utbildad massör då Tito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in