2008-01-16, 08:56
Medlem
Clara Hertzs avatar
Såg just Fru Beltran på teve och hon säger att hon är den enda som vet hur Tito är och den enda som känner honom.

Edit: vet inte varför jag kom att tänka på Hagamannen nu..
Senast redigerad av Clara Hertz 2008-01-16 kl. 09:02.
Citera
2008-01-16, 09:03
Medlem
Leinonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Dagens regler gäller
Nej, det kan väl inte stämma... Grundprincipen i ett rättssamhälle är ju att man ska kunna förutse konsekvenserna av sina handlingar. Annars skulle man ju ha kunnat ägna hela 80-talet åt att haffa föräldrar som hade agat sina barn på 70-talet.
Citera
2008-01-16, 09:27
Medlem
NedFlanderss avatar
Vadå Falun?

Kollade på TV4 lokalt här i Gbg i morse där dom visade hur fru Beltran hoppade på ML efter dennes "vittnesmål". Då nämner Jenny Beltran något i stil med "Du vet inget om vad som hände i Falun". Så... vad var det som hände i Falun? Har Tito ytterligare fall som ligger och lurar i vassen eller hörde jag fel?
Citera
2008-01-16, 09:30
Medlem
Är det fler som vill gå på dessa rättegångsdagar och lyssna än som får plats?
Citera
2008-01-16, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leinonen
Nej, det kan väl inte stämma... Grundprincipen i ett rättssamhälle är ju att man ska kunna förutse konsekvenserna av sina handlingar. Annars skulle man ju ha kunnat ägna hela 80-talet åt att haffa föräldrar som hade agat sina barn på 70-talet.

Du har en poäng där.
Citera
2008-01-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NedFlanders
Kollade på TV4 lokalt här i Gbg i morse där dom visade hur fru Beltran hoppade på ML efter dennes "vittnesmål". Då nämner Jenny Beltran något i stil med "Du vet inget om vad som hände i Falun". Så... vad var det som hände i Falun? Har Tito ytterligare fall som ligger och lurar i vassen eller hörde jag fel?

Det var väl i Falun "massagen" ägde rum?
Citera
2008-01-16, 09:36
Medlem
kr_jonas_ans avatar
Har för mig att ML sparade barnflickans trosor, borde det inte gå att göra en teknisk analys av dessa, med tanke på att TB hävdar att inget samlag ägde rum borde det ju inte finnas spår av hans sperma på trosorna överhuvudtaget?
Citera
2008-01-16, 09:39
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr_jonas_an
Har för mig att ML sparade barnflickans trosor, borde det inte gå att göra en teknisk analys av dessa, med tanke på att TB hävdar att inget samlag ägde rum borde det ju inte finnas spår av hans sperma på trosorna överhuvudtaget?

Han kanske bara tappade satsen!?
Citera
2008-01-16, 09:41
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr_jonas_an

LOL
Har hon sparat trosorna?
Hade hon inte kastat dem? Efter att ha sniffat en del på dem först.

Det börja låta som Monica Lewinsky´s klänning.
Citera
2008-01-16, 09:42
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Vet du inte om att hon är 2 tentor från juristexamen, du är verkligen dåligt påläst i allt, ställer bara frågor, Hon skall heller ej dömas, men hon kan turerna.

Du får nog läsa på bättre om du skall skriva svammel.

ja ja idag vittnar svärmor, ett farligt vittne för galningen. sen carola.

Få se vad det blir idag för utbrott av den lille!

Om hon inte klarar av tentorna nån gång så får hon aldrig någon juristexamen och hennes utbildning är inte värd ett skit annat än att hon kan turerna..
Citera
2008-01-16, 09:42
Medlem
kr_jonas_ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Han kanske bara tappade satsen!?

Hehehe
Citera
2008-01-16, 09:45
Medlem
kr_jonas_ans avatar