2007-11-19, 18:22
Medlem
Andy Pandys avatar
Tack till Walker för redogörelsen från Parlamentet. Jag har aldrig lyckats få TV4:s mediespelare att fungera i min dator, så jag kan inte se programmet själv (om nu Parlalmentet ens finns på webben). Jag hittar inte heller klippet på YouTube, men det kanske kommer...
Fegt av programledaren att avbryta Betnér, men det är knappast utan avsikt som snutten ändå fanns med i programmet när det sändes. Det är ju inte live, så man hade kunnat redigera bort Betnérs ord, om man hade velat.
Citera
2007-11-19, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Fan, du ÄR ny det märks! Om det är någon som roas av sånt här så är det jag så jag kan inte vara gladare över att du är tillbaka och chansen finns att det kommer svar på alla frågor som hopas! Risken är dock större att ju fler svar som kommer desto fler följdfrågor!
.

Jag är inte ny här, har bara inte skrivit något.

Det är klart att en sån här sak väcker massor med frågor, det gör det för mig med. Mest undrar jag varför folk som inte känner varken honom eller de här fåniga tjejerna lägger ner sin tid på att få honom uthängd som våltäktsman. De måste ha väldigt lite och göra på dagarna. Jag har aldrig trott att han var en sån kändis så att folk skulle bry sig. Men här på flshback kanske opera är som popmusik.
Citera
2007-11-19, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Han har faktiskt förekommit för några år sen, Tito, i Parlamentet;

Hans Rosenfeldt ställer snabbfrågor till Micke Tornving på ämnet kläder - vad menar tjejer när de talar om "den lilla svarta"?

Tito Beltran. (Med sedvanligt stenansikte hos Tornving)

var det inte Helge Skog som sa det?
Citera
2007-11-19, 18:30
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kink
Jag är inte ny här, har bara inte skrivit något.

Det är klart att en sån här sak väcker massor med frågor, det gör det för mig med. Mest undrar jag varför folk som inte känner varken honom eller de här fåniga tjejerna lägger ner sin tid på att få honom uthängd som våltäktsman. De måste ha väldigt lite och göra på dagarna. Jag har aldrig trott att han var en sån kändis så att folk skulle bry sig. Men här på flshback kanske opera är som popmusik.

Men visst är väl Tito provocerande självgod och hellöjlig och bara ber om att skvallras om? det måste du väl hålla med om?
Citera
2007-11-19, 18:34
Medlem
Citat:
var det inte Helge Skog som sa det?
Nej det måste vara Tornving. Helges generation är lite mer gentlemannamässiga i såna här kändisfrågor.
Citera
2007-11-19, 18:43
Bannlyst
ha ha ha

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men visst är väl Tito provocerande självgod och hellöjlig och bara ber om att skvallras om? det måste du väl hålla med om?

he he he du var ju rolig. Jag kan säga så här, han är privat en ganska retsam person och väldigt ärlig om man inte känner honom så bra så är det klart man kan bli förbannad. Men jag tror att det är desto fler som stör sig på att han är så trevlig faktiskt.
Vi har inte samma åsikter om allt, men han är ingen våltäktsman.
Citera
2007-11-19, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Nej det måste vara Tornving. Helges generation är lite mer gentlemannamässiga i såna här kändisfrågor.

ok, det var kul i alla fall.
Citera
2007-11-19, 18:45
Bannlyst
Citat:
he he he du var ju rolig. Jag kan säga så här, han är privat en ganska retsam person och väldigt ärlig om man inte känner honom så bra så är det klart man kan bli förbannad. Men jag tror att det är desto fler som stör sig på att han är så trevlig faktiskt.
Vi har inte samma åsikter om allt, men han är ingen våltäktsman.

Tycker han inte att det är jobbigt att vara så jävla kort?
Citera
2007-11-19, 18:49
Medlem
Även Rix Morron Zoo var inne och touchade på ämnet idag, någon slags stand in för Gert Fylking tog upp ämnet och sa att det såg ut som Tito Beltran på bilden. Roger och Titti blev genast väldigt stela och försökte prata om hur man ska kunna se vem det är på pixlade bilder genom att stirra ofokuserat på den för att sedan snabbtglida in på något helt annat.
Citera
2007-11-19, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av THJ
Även Rix Morron Zoo var inne och touchade på ämnet idag, någon slags stand in för Gert Fylking tog upp ämnet och sa att det såg ut som Tito Beltran på bilden. Roger och Titti blev genast väldigt stela och försökte prata om hur man ska kunna se vem det är på pixlade bilder genom att stirra ofokuserat på den för att sedan snabbtglida in på något helt annat.

De sa väl bara Tito så vitt jag vet?
Citera
2007-11-19, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Tycker han inte att det är jobbigt att vara så jävla kort?

Det får du väl fråga honom.
Citera
2007-11-19, 19:09
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Ander S Nilsson räknar upp aktuella händelser från veckan, däribland artisten som anklagas för våldtäkt på Maria Lundkvists barnflicka. Vänder sig sedan till Betner.

Han sa ungefär - Det är lustigt att just operasångare som gör detta me..
Betner han aldrig komma till någon poäng innan Anders S Nilsson avbryter med att fråga varför det just skulle vara en operasångare? Alla i panelen hånler.

När Betner fortsätter har han tappat tråden i skämtet, gör en taskig övergång till att Operasångare är något som företrädare för de blåa partiet uppskattar. Fortsätter sedan med de vanliga Parlamentet-skämten.
Ja, det var en kul halv-outning det där. Trodde knappt mina öron!

Heja Betnér!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in