Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Sant. Maria är ett spermasniffande offer. Hon förstod inte bättre. Men hundra år senare går hon ut i kvällspressen med den här historian. Anser du det som sansat? Eller tar du det skruvade beteende som ett bevis på hur fruktasvärt skärrad hon var och tydligen fortfarande är?
Tycker det är skumt att du inte tycker lika synd om Titos nuvarade fru. Hon anser du vara dum i huvudet. Men Marias oförklarliga handlingar tillskriver offerfacket. Du är väldigt selektiv i dina offerrollsutdelningar.
Styrlund,käre vän.Lägg inte ord i min mun som jag ej sagt!
Om du tolkar det jag skrivit som att jag anser Jenny vara dum i huvudet....hm.
Jag anser att Jenny är en driven tjej som antagligen tagit Tito för 1.Slutföra sina studier.2.Är samma skrot och korn som Tito själv. 3.Är blåögd,vilket inte är samma sak som dum i huvudet.
Visst kan jag anse att hon är antingen en väldigt aningslös ung kvinna som blivit förblindad av Titos förmodade charm,eller en kallhamrad ung dam som kallt räknat med att skaffa sig en bra start på sitt blivande yrkesliv.
Varför tycker du det är skumt att jag inte tycker ett endaste dugg synd om Titos nuvarande hustru?
Ev kan jag känna en smula för hans första hustru.
Och om du kallar Marias handlingar för "skruvade beteende" så har du noll koll på hur folk beter sig när de blir utsatta för händelser som går utanför det vardagliga!
Och offer....de/det enda offer som finns i den här soppan orsakad av en sexmissbrukande casanova med napoleonkomplex är först och främst den tjej som kallas "barnflickan" och hans yngsta barn.Det äldsta/detvå äldsta han har,springer tydligen omkring och hotar unga kvinnor och barn för att de anmält deras häradsbetäckare till far!
Om det är att vara selektiv,visst,tyck det då.JAG vet nämligen vad jag tycker!