2008-01-14, 18:20
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfie1
Från GT:

Flera hundra har mailat Tito och meddelat att inget mer har hänt efter massagen

10.10. Tomas Nilsson:
- Du har sagt att när du ger massage så har det ingen sexuell innebörd för dig, rätt?
Tito Beltran:
- Ja, jag blockeras fullständigt. Efter det här har jag fått mejl från hundratals människor som har berättat för mig att jag har gett dem massage och att inget har hänt.
Åklagaren Anna Håkansson skrattar.
Tito blir sur:
- Varför skrattar du? Varför?

Flera hundra har mailat och meddelat att inget har hänt efter massagen!

Flera hundra???

Jisses, jag trodde att han livnärde sig på att sjunga trist j-a opera och inte på att massera folk.

Han har för små händer för att jobba i den branschen.

Det här kan faktiskt utveckla sig till något riktigt kul, det är värre än Dallas!!
Citera
2008-01-14, 18:29
Medlem
beltran_t@hotmail.com är mailadressen

http://www.titobeltrantenor.com/

Han verkar ha dåligt med jobb eller är det massagen han satsar på numera
Citera
2008-01-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Det man läst som vittnena sagt hittills så borde han inte kunna dömmas.

Du har läst Expressens eller Aftonbladets citeringar från rättegången, inte hela protokollet.

Låt rätten dömma!!
Citera
2008-01-14, 19:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Sant. Maria är ett spermasniffande offer. Hon förstod inte bättre. Men hundra år senare går hon ut i kvällspressen med den här historian. Anser du det som sansat? Eller tar du det skruvade beteende som ett bevis på hur fruktasvärt skärrad hon var och tydligen fortfarande är?
Tycker det är skumt att du inte tycker lika synd om Titos nuvarade fru. Hon anser du vara dum i huvudet. Men Marias oförklarliga handlingar tillskriver offerfacket. Du är väldigt selektiv i dina offerrollsutdelningar.

Styrlund,käre vän.Lägg inte ord i min mun som jag ej sagt!
Om du tolkar det jag skrivit som att jag anser Jenny vara dum i huvudet....hm.
Jag anser att Jenny är en driven tjej som antagligen tagit Tito för 1.Slutföra sina studier.2.Är samma skrot och korn som Tito själv. 3.Är blåögd,vilket inte är samma sak som dum i huvudet.

Visst kan jag anse att hon är antingen en väldigt aningslös ung kvinna som blivit förblindad av Titos förmodade charm,eller en kallhamrad ung dam som kallt räknat med att skaffa sig en bra start på sitt blivande yrkesliv.

Varför tycker du det är skumt att jag inte tycker ett endaste dugg synd om Titos nuvarande hustru?
Ev kan jag känna en smula för hans första hustru.

Och om du kallar Marias handlingar för "skruvade beteende" så har du noll koll på hur folk beter sig när de blir utsatta för händelser som går utanför det vardagliga!

Och offer....de/det enda offer som finns i den här soppan orsakad av en sexmissbrukande casanova med napoleonkomplex är först och främst den tjej som kallas "barnflickan" och hans yngsta barn.Det äldsta/detvå äldsta han har,springer tydligen omkring och hotar unga kvinnor och barn för att de anmält deras häradsbetäckare till far!
Om det är att vara selektiv,visst,tyck det då.JAG vet nämligen vad jag tycker!
Citera
2008-01-14, 19:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowemore
"Storbråk i pausen

I pausen efter förhöret med Maria Lundqvist gick Tito Beltrans fru Jenny i direkt konfrontation med skådespelaren.

– Hon ljuger och det måste jag få säga till henne, säger Jenny Beltran.

Under förhöret i rättssalen uttalade sig Maria Lundqvist flera gånger om de olika anklagelser som riktats mot Tito Beltran för olika påstådda våldtäkter och övergrepp.

I pausen gick Jenny till direkt angrepp mot Maria Lundqvist och konfronterade henne.

– Hon nämner saker som han inte har blivit fälld för. Det är rena lögner och anklagelser som är baserade på fördomar, rasar Jenny Beltran. Hon vet inte sanningen om anklagelserna, men det vet jag. Som Titos fru har jag sett att det handlar om falska anklagelser, säger Jenny som blev mycket upprörd redan under förhöret i rättssalen.

– Det är på gräns till uppvigling som Maria Lundqvist håller på med, säger hon."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1627575.ab

Och eftersom Titos fru står i ständig telefonkontakt med sin pilske make,så vet hon EXAKT när Tito masserar!
Citera
2008-01-14, 19:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Nu finns det en namninsamling:
"Vi vill se Tito Beltran bränna sitt pass "

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=1535

Var finns listan där man vill se Tito avsäga sig sitt svenska medborgarskap?
Att bränna passet är väl inget hot,eftersom det går att skaffa ett nytt!
Nä,medborgarskapet,ska det va'!

*misstänker att han är rätt bränd redan nu *
Citera
2008-01-14, 20:01
Medlem
Chelos avatar
Citat:

OMG, de där bilderna är något av det roligaste jag har sett.
Undrar om det där är hans charmörblick?
Citera
2008-01-14, 20:03
Medlem
"kink"

Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Men den här omgången har väl ingen fått sina barn hotade, eller?

senaste hotet mot barn utanför skolan,
ja det utfärdades av "kink" vilket även fick han avstängd
Citera
2008-01-14, 20:33
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antess
senaste hotet mot barn utanför skolan,
ja det utfärdades av "kink" vilket även fick han avstängd

DET kallar jag att vara "dum i huvudet"!Hota barn-vilket patrask!
Citera
2008-01-14, 20:35
Medlem
"Hur mår du när du sitter i rätten?
– Först och främst... jag kommer på måndagen att infinna mig orakad eftersom jag inte får ha en rakhyvel hos mig i cellen. Jag får inte ens ha rakvatten. Fråga mig inte varför. Att sitta häktad i Malmö är omänskligt. Men jag känner mig stark, och ännu är jag inte knäckt."

http://www.kvp.se/nyheter/1.1002757/...ogonen-i-maria

Varför får han inte ha rakhyvel? Har han hotat med självmord i häktet? Är Tito självmordbenägen eller är det allmän praxis att inga rakhyvlar får förekomma i häkte.
Citera
2008-01-14, 20:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Upcoming performances
"To be updated........"

Och den svenske agentens gatuadress: Jungfrugatan...
Citera
2008-01-14, 20:40
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
"Hur mår du när du sitter i rätten?
– Först och främst... jag kommer på måndagen att infinna mig orakad eftersom jag inte får ha en rakhyvel hos mig i cellen. Jag får inte ens ha rakvatten. Fråga mig inte varför. Att sitta häktad i Malmö är omänskligt. Men jag känner mig stark, och ännu är jag inte knäckt."

http://www.kvp.se/nyheter/1.1002757/...ogonen-i-maria

Varför får han inte ha rakhyvel? Har han hotat med självmord i häktet? Är Tito självmordbenägen eller är det allmän praxis att inga rakhyvlar får förekomma i häkte.

om du jobbade där, skulle du vilja att fångarna hade det??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in