2007-12-08, 19:44
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Carola må vara en märklig kvinna, men jag har svårt att tro på att hon skulle ställa upp på en konspiration som denna. Att med lögner skicka en person i fängelse för ett avskyvärt brott, är inte hennes stil!

Du har svårt att tro att en kvinna som varit gift med Runar, är medlem i en frikyrka och parkerar tvärs över övergångsställen, mitt på trottoarer och berättar för en stor publik att hon kört över dubbla hastighetsbegränsningen på motorvägen för att hinna dit skulle ha problem att ljuga om en man hon inte gillar?

Jag är övertygad om att den där kvinnan tänker "ändamålet helgar medlen" innan hon ljuger sig blå, oavsett när hon säger "jag var väl bara inne i två minuter?" när hon blir tillfrågad varför hennes bil stått parkerad mitt i korsningen Ringvägen/Götgatan i fem timmar eller om hon ljuger om att hon vet att Tito våldtagit någon.

Jag måste säga att även jag reagerade på det där med att turnén fortsatte efter att "alla fått reda på" att Tito våldtagit en barnflicka. Låter väl knappast troligt? Var det inte massa snack om att någon övertalat flickan att inte anmäla också? Men nu helt plötsligt är det dags? En jävla soppa, det där.
Citera
2007-12-08, 19:46
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kink
Det tog er jävligt lång tid att hitta den, ni får faktiskt öka farten.
Jag finns överallt men just det där är INTE jag.
Om det inte är du? Vem är det då?
Det verkar som nån organiserad "motkonspiration"
Citera
2007-12-08, 19:48
Medlem
O Dirlewangers avatar
En stilla undran.

Har han tagit henne i tvåan?
Citera
2007-12-08, 20:08
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Du har svårt att tro att en kvinna som varit gift med Runar, är medlem i en frikyrka och parkerar tvärs över övergångsställen, mitt på trottoarer och berättar för en stor publik att hon kört över dubbla hastighetsbegränsningen på motorvägen för att hinna dit skulle ha problem att ljuga om en man hon inte gillar?

Jag är övertygad om att den där kvinnan tänker "ändamålet helgar medlen" innan hon ljuger sig blå, oavsett när hon säger "jag var väl bara inne i två minuter?" när hon blir tillfrågad varför hennes bil stått parkerad mitt i korsningen Ringvägen/Götgatan i fem timmar eller om hon ljuger om att hon vet att Tito våldtagit någon.

Jag måste säga att även jag reagerade på det där med att turnén fortsatte efter att "alla fått reda på" att Tito våldtagit en barnflicka. Låter väl knappast troligt? Var det inte massa snack om att någon övertalat flickan att inte anmäla också? Men nu helt plötsligt är det dags? En jävla soppa, det där.
Du har all rätt att tro vad du vill om Carola!
Det finns dock en skillnad på brottskalliber mellan parkeringsförseelse, fortkörning och grov våldtäkt!
Jag TROR att Carola är bättre än så
Citera
2007-12-08, 21:02
Medlem
inlägg 1440

eh; blev fel på det inlägget "lång tid" ska det va. akut tangentsnubbel.
Citera
2007-12-08, 21:55
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Du har all rätt att tro vad du vill om Carola!
Det finns dock en skillnad på brottskalliber mellan parkeringsförseelse, fortkörning och grov våldtäkt!
Jag TROR att Carola är bättre än så

Jag tror inte det, däremot hoppas jag av hela mitt hjärta att hon är bättre än jag gav uttryck för nyss
Citera
2007-12-08, 21:55
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
En stilla undran.

Har han tagit henne i tvåan?
ÄNTLIGEN!
Citera
2007-12-08, 22:28
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag tror inte det, däremot hoppas jag av hela mitt hjärta att hon är bättre än jag gav uttryck för nyss
jaha! vafan vil du at vi ska sjunga för dej nu eler?
Citera
2007-12-08, 22:41
Medlem
FLYPIGs avatar
Jag tycker att hans uppträdande påminner mycket om Jesus Alcala och när han påstod sig vara helt oskyldig.
Om Jag hade varit oskyldigt anklagad skulle jag blivit avsevärt mer upprörd/förkrossad/mindre beräknande: än den kände artisten.
Citera
2007-12-08, 23:36
Medlem
MaeWests avatar
Pitto Lysmask anser nog nu att inte bara Bert Karlsson,exfru med hela sin familj,diverse artister konspirerar mot honom,nu kanske han även anser att Jesus,Gud och Jungrfru Maria även de har ett horn i sidan till kvartsfiguren!
Med tanke på att Carola vittnade emot honom.

Vem importerade honom,eller kom han hit på egna knän...förlåt,ben,och har sverige begått misstaget att ge peddisen svenskt medborgarskap?
Och hur kommer det sig att sverige släpper in vad skit som helst,och vad är det som gör att de inte skickar skiten dit det hör hemma?...LatrinAmerika,t.ex?

Skulle inte förvåna mig om han även är åt "det"hållet.Ser ut som en sån,feminin och med trippande gång...har inte pitto skor med hög klack,också?
Citera
2007-12-09, 00:36
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Pitto Lysmask anser nog nu att inte bara Bert Karlsson,exfru med hela sin familj,diverse artister konspirerar mot honom,nu kanske han även anser att Jesus,Gud och Jungrfru Maria även de har ett horn i sidan till kvartsfiguren!
Med tanke på att Carola vittnade emot honom.

Vem importerade honom,eller kom han hit på egna knän...förlåt,ben,och har sverige begått misstaget att ge peddisen svenskt medborgarskap?
Och hur kommer det sig att sverige släpper in vad skit som helst,och vad är det som gör att de inte skickar skiten dit det hör hemma?...LatrinAmerika,t.ex?

Skulle inte förvåna mig om han även är åt "det"hållet.Ser ut som en sån,feminin och med trippande gång...har inte pitto skor med hög klack,också?

1950-talet ringde. Dom ville ha tillbaka sina värderingar.

Killen är inte dömd. Helt otroligt hur media kan styra pöbeln. Och homoteorin är paradoxal och inskränkt.

Tito är kanske skyldig. Vafan vet jag? Men lås in högafflarna och facklorna i skjulet tills han är dömd, åtminstone.
Citera
2007-12-09, 01:18
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
1950-talet ringde. Dom ville ha tillbaka sina värderingar.

Killen är inte dömd. Helt otroligt hur media kan styra pöbeln. Och homoteorin är paradoxal och inskränkt.

Tito är kanske skyldig. Vafan vet jag? Men lås in högafflarna och facklorna i skjulet tills han är dömd, åtminstone.
Det funkar inte riktigt så här, det är lite effektivare rättvisa.

Vi utreder, åtalar, dömmer och verkställer domen.

Och juryns utfall i målet Sverige mot chilenaren är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in