Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Carola må vara en märklig kvinna, men jag har svårt att tro på att hon skulle ställa upp på en konspiration som denna. Att med lögner skicka en person i fängelse för ett avskyvärt brott, är inte hennes stil!
Du har svårt att tro att en kvinna som varit gift med Runar, är medlem i en frikyrka och parkerar tvärs över övergångsställen, mitt på trottoarer och berättar för en stor publik att hon kört över dubbla hastighetsbegränsningen på motorvägen för att hinna dit skulle ha problem att ljuga om en man hon inte gillar?
Jag är övertygad om att den där kvinnan tänker "ändamålet helgar medlen" innan hon ljuger sig blå, oavsett när hon säger "jag var väl bara inne i två minuter?" när hon blir tillfrågad varför hennes bil stått parkerad mitt i korsningen Ringvägen/Götgatan i fem timmar eller om hon ljuger om att hon vet att Tito våldtagit någon.
Jag måste säga att även jag reagerade på det där med att turnén fortsatte efter att "alla fått reda på" att Tito våldtagit en barnflicka. Låter väl knappast troligt? Var det inte massa snack om att någon övertalat flickan att inte anmäla också? Men nu helt plötsligt är det dags? En jävla soppa, det där.