2007-12-23, 15:09
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingy Bunny
...men nog måste ni erkänna att den här tråden har blivit tråkig sen han försvann...
ps,
God Jul
Nej han har bara varit här en relativt kort tid av trådens livslängd.
Sen skulle jag inte vilja påstå att jag anänder orden "rolig" eller "tråkig" som värdering av min närvaro här.
Citera
2007-12-23, 17:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingy Bunny
...men nog måste ni erkänna att den här tråden har blivit tråkig sen han försvann...

Ack,hur ska ni nu få tillbaka den berusande njutningen av avsky som Kink så ädelmodigt skänkte er?Vem ska ni nu utse till hackkykling och kasta skit på, för sina opassande eller avvikande åsikters skull?

ps,
God Jul

Han försvann som nicket kink men han skrev ju själv i ett inlägg att han hade ett ordinarie nick också så han finns nog här. Vad gäller dina frågor så gäller väl fortfarande det gamla talesättet - ger man sig in i leken får man också leken tåla. Han var feg nog att ge sig in i leken med ett reservnick - sånt inger inte så mkt respekt och inte heller hans sätt att kommentera och bemöta inlägg. Jag avskydde absolut inte kink, han roade mig och jag saknar honom - gav lite nostalgivibbar till småskolans roliga timme men istället för varje fredag så fick jag det varje dag och vem 17 kan avsky det?
Citera
2007-12-23, 19:57
Medlem
jah_man2s avatar
kink och crissan kanske är samma person......
Citera
2007-12-23, 23:09
Avstängd
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Han försvann som nicket kink men han skrev ju själv i ett inlägg att han hade ett ordinarie nick också så han finns nog här. Vad gäller dina frågor så gäller väl fortfarande det gamla talesättet - ger man sig in i leken får man också leken tåla. Han var feg nog att ge sig in i leken med ett reservnick - sånt inger inte så mkt respekt och inte heller hans sätt att kommentera och bemöta inlägg. Jag avskydde absolut inte kink, han roade mig och jag saknar honom - gav lite nostalgivibbar till småskolans roliga timme men istället för varje fredag så fick jag det varje dag och vem 17 kan avsky det?
I love you!
Citera
2007-12-24, 09:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
I love you!

God jul!
.
Citera
2007-12-25, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Regel 1.07 (hot mot en annan användare och dennes barn)

Det stämmer, det var min familj "kink" hotade. Mig får han gärna hota.
Men att sjunka så lågt i sin livsstil och säga att han ska vänta utanför en skola och ge sig på oskyldiga barn,
ja där passerade "kink" i vilket fall min gräns.

Så därför, just för barnens säkerhet så är även en polisanmälan på gång.

God Jul
Citera
2007-12-25, 15:06
Medlem
rogerks avatar
När argumenten tryter från man ta till andra medel.....
Citera
2007-12-25, 16:17
Medlem
Zalgos avatar
Inget nytt om våldtäktspedofilen?

Det har inte hörts något nytt om Tito Beltran?
Det jag såg sist var att han omhäktats. Man är väl rädd för att han skall försöka påverka (=hota) vittnen tror jag. Eller att han skall lämna landet för gott innan han blir inlåst.
Citera
2007-12-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zalgo
Det har inte hörts något nytt om Tito Beltran?
Det jag såg sist var att han omhäktats. Man är väl rädd för att han skall försöka påverka (=hota) vittnen tror jag. Eller att han skall lämna landet för gott innan han blir inlåst.
Nja... lämna landet vet jag inte...
... han kom ju hem trots vetskapen om åtalet.

... men att hota vittnen och kanske t.o.m. målsäganden låter faktiskt inte bara troligt utan även sannolikt.
Citera
2007-12-25, 23:13
Medlem
Clara Hertzs avatar
Finito Beltran tror nog att han inte kommer att bli dömd för något, precis som Carl Troilius inte trodde det.
Citera
2007-12-29, 19:18
Bannlyst
På Wikipedia har en FB medlem ändrat lite i artikeln den anonyma operasångaren som så nesligt råkat ut för rykten, men det togs genast bort, mer om detta på: Tito Beltrán på Wikipedia - Kommer ändringen censureras?

Osäkert om Wikipedia går med på att länka till artikeln om "Pedofilen Tito Beltran"
men någon kanske tycker det är värt ett försök?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Tito_Beltran
Citera
2008-01-02, 09:35
Medlem
*bump*

Hur går det för Tito?
* Sitter han fortfarande inlåst?
* När blir det rättegång?
* Har han fått behandling mot sin herpes?

Frågorna är många inför 2008!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in