2008-02-08, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
http://www.expressen.se/nyheter/1.10...tt-ta-mitt-liv

men det är väl samma sak som med hotet att bränna passet, bara tomma ord.....

Undrar om han någonsin tänker tanken att det är hans beteende som lett fram till situationen som han befinner sej i idag?

Han får noll och ingen sympati för sina patetiska krokodiltårar från mig i alla fall, hans offer mår säkerligen inte heller så bra.

Men det bryr väl inte han sig om...
Citera
2008-02-08, 20:31
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Wilson
Skandalextra anmäls också för anstiftan till människorov då sajten, enligt anmälan, erbjudit en belöning på 25.000 kronor till dem som lämnar uppgifter som gör att Tito Beltran kan gripas.

Pigge Werkelin har fått konkurrens om mediahoreriet.
Citera
2008-02-08, 21:06
Medlem
Bigeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Wilson
http://www.dagensmedia.se/mallar/dag...version=147885

Vad tror FB-juristerna om det här?

Fru Beltran är i farten!

Hon kanske skulle ta de sista "två tentorna" istället, fast har man varit jur. stud. sedan 1999/2000 är det kanske inte så bråttom.
Citera
2008-02-08, 21:53
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

En sak vet jag,och det är att dessa individer är omåttligt skrockfulla!Så jag sätter härmed en förtrollning på Pitto!Ett "onda ögat"som gör att var gång det rycker i chilifrukten,så får han stor smärta!Han kommer även att drabbas av utslag som kliar något så infernaliskt.Dessa utslag kommer att sätta sig mellan chilifrukt och fröpåse!
Vänta och se.....

Tydligen siktade jag för högt....
Citera
2008-02-08, 22:30
Medlem
Min brors kusins avatar
Ok, lite mer skvaller om den lille häradsbetäckaren. Hörde idag det från en arbetskamrat som tydligen känner tjejen som han gjorde med barn för några år sedan. Han fick ju henne till att göra abort, något som hon numera tydligen är tacksam för. Tanken att ha barn ihop med Tito
Citera
2008-02-10, 23:05
Medlem
Kuveras avatar
Ja, på tisdag är det dags! Tror att juryn går en medelväg här och dömmer den f.d. sångaren för sexuellt ofredande. Kan dock bli ett frikännande då tydligen några tekniska bevis saknas i fallet. Lr fanns det något sådant?
Citera
2008-02-10, 23:14
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Det var först idag jag förstod att Eddie Oliva och Tito Beltran var två olika personer. Härmed ber jag om ursäkt för alla mörka tankar jag tänkt om Eddie Oliva!
Citera
2008-02-11, 00:42
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuvera
Ja, på tisdag är det dags! Tror att juryn går en medelväg här och dömmer den f.d. sångaren för sexuellt ofredande. Kan dock bli ett frikännande då tydligen några tekniska bevis saknas i fallet. Lr fanns det något sådant?

Jury har vi bara i tryckfrihetsmål i Sverige.
Tror för övrigt att han blir helt frikänd.
Citera
2008-02-11, 05:51
Medlem
GeMigDinaSkors avatar
hmm..undra om det här hade hänt om tito hade varit helt oskyldig,om han aldrig hade varit i närheten av att snuska sig på tjejer,han har ju uppenbarligen ett visst rykte för att vara en liten kåtbock,undra om han hade haft det om han hade vart helt oskyldig och aldrig vart i närheten av att försöka smyga till sig lite sex och bus av småflickor....

nånting säger mig att han just är en kåt liten chilenare som rycker upp ollonet så fort det vankas lite naken hud....får en känsla av att ordspråket "ingen rök utan eld" borde vara det enda hans fru skulle behöva för att dumpa den lille....om hon hade haft ett uns av självrespekt förstås....men hon tycks vara en i raden av totalblåsta bimbos och starfuckers....undra om hon hade försvarat den lille om han inte hade haft ett öre på kontot och endast vart känd i fagerstas skridskoklubb...vem fan är tito beltran.
Citera
2008-02-11, 09:33
Medlem
Jag får hatbrev

"Tito Beltran trakasseras och får ständiga hatbrev.
Inför domen i morgon gällande den misstänkta våldtäkten vädjar världsstjärnan:
- Sluta förfölja mig och min familj."

http://www.gt.se/nyheter/1.1041812/t...ag-far-hatbrev

Var det inte bara beundrar brev häromveckan han fick 1000-tals
Citera
2008-02-11, 09:35
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowemore
"Tito Beltran trakasseras och får ständiga hatbrev.
Inför domen i morgon gällande den misstänkta våldtäkten vädjar världsstjärnan:
- Sluta förfölja mig och min familj."

http://www.gt.se/nyheter/1.1041812/t...ag-far-hatbrev

Var det inte bara beundrar brev häromveckan han fick 1000-tals
Han säger nog samma sak till "alla" journalister, sen vinklar dom i alla fall till det som dom vill.
Citera
2008-02-11, 09:46
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Är svärmorsan i farten igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in