2008-09-10, 13:17
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är inte så många 9-åringar som hunnit få munherpes. I regel kan de få det om någon förälder eller släkting pussar på dem. Men om föräldrarna inte har denna herpesstam och inga andra pussat henne på länge och hon plötsligt får munherpes efter att Tito varit i närheten så kan man ju dra vissa slutsatser..

70% av sveriges vuxna befolkning har munherpes. Det kan vara vilken släkting som helst som pussat på henne. Det är inte otroligt att någon av föräldrarna har det heller.

Det är inte helt ovanligt att barn har munherpes.

I slutändan kommer det att visa sig att morsan inte bara hade Tito som älskare, utan säkert andra också, både med och utan herpes. Men det har hon säkert inte vågat berätta för mannen. Min spekulation.
Citera
2008-09-10, 13:32
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
70% av sveriges vuxna befolkning har munherpes. Det kan vara vilken släkting som helst som pussat på henne. Det är inte otroligt att någon av föräldrarna har det heller.

Det är inte helt ovanligt att barn har munherpes.

I slutändan kommer det att visa sig att morsan inte bara hade Tito som älskare, utan säkert andra också, både med och utan herpes. Men det har hon säkert inte vågat berätta för mannen. Min spekulation.

Alltså, kul spekulation. Jag råkar veta lite mer om detta (mer än vad Tito+flickvän gör) och kan bekräfta att det är så. Grejen med detta är att det också passar hand i handske med övriga uppgifter. Herpesviruset visar absolut ingenting när det gäller Tito. Det hade heller inte visat något om det handlat om mig. Det visar heller inte att flickan på något sätt varit utsatt för övergrepp överhuvudtaget.

Hoppas vi slagit fast detta nu.

Men det visar iaf hur svenska åklagare arbetar. Detta borde faktiskt oroa alla – men särskilt företrädare för en sajt som Flashback.
Citera
2008-09-10, 13:43
Bannlyst
Har träffat Tito ett antal gånger och har därmed en liten bild utav hur är han som person IRL, och den bilden är av ett jävla äckel som manipulerar, ljuger och mycket gärna hotar folk som på det minsta lilla sätt retat honom.

Killen är ett stort svin som borde skickats iväg till Chile för 20 år sedan.
Citera
2008-09-10, 13:51
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards
Har träffat Tito ett antal gånger och har därmed en liten bild utav hur är han som person IRL, och den bilden är av ett jävla äckel som manipulerar, ljuger och mycket gärna hotar folk som på det minsta lilla sätt retat honom.

Och drar till sig kvinnor som gillar svin på två ben!

Hans senaste hustru är väl en dam som går igång på lite "kinky" sex,och i Tito har hon nog funnit sig en person som matchar hennes krav!

Så dagarna i rätten kanske ses som förspel hos detta par?
Citera
2008-09-10, 13:52
Medlem
z2joiss avatar
Citat:

Kom han inte hit från Chile för 20 år sedan?
Han må vara ett manipulerande svin, det finns det tyvärr gott om svenskar som är också, så det har väl ingenting med hans ursprung att göra. Nu är frågan om han är en pedofil. Det verkar ju inte vara så, då ska han inte dömas för det hur stor idiot han än må vara annars. Det är tyvärr inte straffbart att vara dum i huvudet. Men dumma skyldiga människor åker fast. Och what goes around comes around... Ni ska se att Tito till slut får HIV eller nåt annat kul, kanske samma dag som han blir frikänd. Och då vet ni ju hur det blir, eller hur? Wells och Carola och Anders Berglund kommer att arrangera en stödgala på Globen för HIV-smittade tenorer. "Det är väl det minsta vi kan göra, säger en rörd Wells. Det kommer att bli tomt på Rhapsody utan den lille kåte."
Citera
2008-09-10, 13:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Det du beskriver är värre än jag kunnat föreställa mig, jag som aldrig träffat honom och bara har medias rapportering att bilda mig en uppfattning på. Hur tror du det ligger till i det här målet, skyldig eller inte?
.
Citera
2008-09-10, 14:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Han må vara ett manipulerande svin, det finns det tyvärr gott om svenskar som är också, så det har väl ingenting med hans ursprung att göra. Nu är frågan om han är en pedofil. Det verkar ju inte vara så, då ska han inte dömas för det hur stor idiot han än må vara annars. Det är tyvärr inte straffbart att vara dum i huvudet. Men dumma skyldiga människor åker fast. Och what goes around comes around... Ni ska se att Tito till slut får HIV eller nåt annat kul, kanske samma dag som han blir frikänd. Och då vet ni ju hur det blir, eller hur? Wells och Carola och Anders Berglund kommer att arrangera en stödgala på Globen för HIV-smittade tenorer. "Det är väl det minsta vi kan göra, säger en rörd Wells. Det kommer att bli tomt på Rhapsody utan den lille kåte."

Så fet och plufsig som han numer ser ut på bilder,så är HIV den sista sjukdom som han är drabbad av!

Jag önskar att den lille skiten får rediga problem med prostatan!
Citera
2008-09-10, 15:26
Medlem
dozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Alltså, kul spekulation. Jag råkar veta lite mer om detta (mer än vad Tito+flickvän gör) och kan bekräfta att det är så. Grejen med detta är att det också passar hand i handske med övriga uppgifter. Herpesviruset visar absolut ingenting när det gäller Tito. Det hade heller inte visat något om det handlat om mig. Det visar heller inte att flickan på något sätt varit utsatt för övergrepp överhuvudtaget.

Hoppas vi slagit fast detta nu.

Men det visar iaf hur svenska åklagare arbetar. Detta borde faktiskt oroa alla – men särskilt företrädare för en sajt som Flashback.

Menar du att du vet mer om Tito eller flickan och hennes familj?
Själv skulle jag kunna skriva en C-uppsatts om Tito Beltran, fast jag känner mig inte så elak än.
Citera
2008-09-10, 15:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doze
Menar du att du vet mer om Tito eller flickan och hennes familj?
Själv skulle jag kunna skriva en C-uppsatts om Tito Beltran, fast jag känner mig inte så elak än.

Tills du känner dig så elak så du kan prestera en C-uppsats så kanske du kan delge oss några saker varjefall? Behöver du bli lite uppretad för att klara det så kan jag nog bistå med hjälp.
.
Citera
2008-09-10, 15:58
Medlem
dozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Tills du känner dig så elak så du kan prestera en C-uppsats så kanske du kan delge oss några saker varjefall? Behöver du bli lite uppretad för att klara det så kan jag nog bistå med hjälp.
.

haha jasså, vad har du att bidra med då??
Citera
2008-09-10, 16:06
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Det du beskriver är värre än jag kunnat föreställa mig, jag som aldrig träffat honom och bara har medias rapportering att bilda mig en uppfattning på. Hur tror du det ligger till i det här målet, skyldig eller inte?
.
Oskyldig tror jag.
Citera
2008-09-10, 16:41
Bannlyst
Citat:
.

Skyldig som fan.

Har själv sett honom hota poliser och skrika till dem att han skall döda dem och deras morsor osv.. killen är störd!!

Vilken förälder skulle komma på idéen att anklaga en granne för något sådant om inte ungen sagt något tror du?

Men tanke på allt annat han gjort så ser jag fallet som solklart.

Citat:

21 år sedan

Citat:
Nu är frågan om han är en pedofil. Det verkar ju inte vara så, då ska han inte dömas för det hur stor idiot han än må vara annars.

Verkar inte vara???

Citat:
Wells och Carola och Anders Berglund kommer att arrangera en stödgala på Globen för HIV-smittade tenorer. "Det är väl det minsta vi kan göra, säger en rörd Wells. Det kommer att bli tomt på Rhapsody utan den lille kåte."

Wells tänker bara på sig själv, pengakåtare fan än honom får man leta efter. Han känner nog till mycket som Tito gjort med tanke på hans låt om den Kåte lille chileraren...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in