2008-10-12, 22:13
Medlem
Akademicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FidoDido
Tror att det kan bli riktigt trevligt i kumlabunkern. Tito har ju en bred repertoar och kan säkert underhålla sina medfångar med skönsång ett bra tag framöver.
Ja, han har ju visat prov på andra färdigehter också. Han är en fena på att massera, tydligen.
Citera
2008-10-12, 22:15
Medlem
Akademicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Hur resonerade dem?)

-Hur resonerade de?
Citera
2008-10-12, 22:19
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoi!
En av försvarsadvokatens frågor var "hur luktar sperma"? Detta angående de bortkastade trosorna, som påstods lukta sperma.

Detta fann jag intressant. För sperma luktar nämligen ingenting, men detta vet tydligen inte folk.

Om du googlar så hittar du många olika uppfattningar om det där, inklusive en diskussion tidigare i denna tråd som länkade till en artikel där Tito säger:

Citat:
Jag kan berätta att jag kommer att ha ett läkarutlåtande med mig som krossar Maria Lundqvists tal om att tjejens trosor skulle ha luktat sperma när hon kom från mitt rum.

från i Januari i år. Någon som vet hur det gick med det? Och som vet hur många julskivor han egentligen spelat in?
Citera
2008-10-12, 22:26
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Jadu, så kuken var nu alltså inne i barnflickan? I domen står det att snoppen bara var mot hennes rumpa, eller mellan hennes ben.

(Väldigt frestande att skriva något om tvåan här, men det är nog bäst jag låter bli )

Du citerar hennes väninna. Någon utförlig genomgång av förhören med barnflickan finns inte i hovrättens domslut, vad jag kan se.

I vilket fall anser hovrätten uppenbarligen att hans kuk varit tillräckligt nära hennes kön för att det ska räknas som våldtäkt, eftersom dom dömt honom för detta. Hur djupt han doppade vet nog bara han själv, om ens det.
Citera
2008-10-12, 22:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Aha...så då är du Tito då alltså??? För hur kan du annars veta så säkert vad som hänt?

För att är man släkt med tito så vet man vad tito tänker,känner och gör!

Och nu kämpar släktingen med näbbar och klor för att omyndigförklara folk som anser att tito är en pedofil och våldtäktsman!

För personen vet faktiskt vad som hände,och inte är det det Tito är dömd för!

Att läsa,är en sak,men att förstå det man läst,hör till den högre skolan. Och vill man inte förstå,så förstår man inte.

Se på fru Beltran...att veta men inte vilja förstå......lycka till med jobbsökerietJenny! Frågan är vilken byrå som känner sig hågad att erbjuda hustrun till en dömd pedofil och våldtäktsman ett yrke inom juridiken?
Senast redigerad av MaeWest 2008-10-12 kl. 22:46.
Citera
2008-10-12, 22:31
Medlem
Lurad slavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoi!
Detta fann jag intressant. För sperma luktar nämligen ingenting, men detta vet tydligen inte folk.

Jodå, sperma har en speciell lukt.

...
Citera
2008-10-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Du citerar hennes väninna. Någon utförlig genomgång av förhören med barnflickan finns inte i hovrättens domslut, vad jag kan se.

Och det är inget du ifrågasätter?

( http://www.chrismartenson.com/crash-...r-17a-peak-oil )
Citera
2008-10-12, 22:36
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
åfan så du tycker det din lille feminist där men tyvärr så har jag samma syn på män som kvinnor - ställer samma krav och förväntar mej samma sak

du har ingen aning om mitt rättesnöre utan bildar bara egna uppfattning baserat på dina fördomar mot män i allmänhet.

Du tillhör dessvärre inte skaran "män i allmänhet"
Det bevisar du när du använder fraser som "minderåriga slynor" om småtjejer.

Jag har inga som helst problem med att få mina fördomar mot män som du bekräftade när sådant otroligt nedsättande språkbruk används.

Lägger dig därför i stället i högen med "utdöende-män-utan-hopp"-korgen.
Citera
2008-10-12, 22:38
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosh

( http://www.chrismartenson.com/crash-...r-17a-peak-oil )

Läser hellre hovrättens dom vilken dag som helst i veckan framför det där flummeriet
Citera
2008-10-12, 22:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
åfan så du tycker det din lille feminist där men tyvärr så har jag samma syn på män som kvinnor - ställer samma krav och förväntar mej samma sak

du har ingen aning om mitt rättesnöre utan bildar bara egna uppfattning baserat på dina fördomar mot män i allmänhet. undrar du nått - så fråga istället så slipper du stöta dej med folk. dina attitydproblem ställer till det för dej - kanske därför inga kommenterar dina inlägg

mitt rättesnöre i titohärvan är att jag inte tror på barnflickans saga - mest hittepå för att hon läst på senare tid om den andra yngre flickan han tafsat på. hade nått farligt hänt hade BF anmält på en gång. finns inga bevis och domstolen dömmer på slemmigheten - inte för att jag bryr mej att han åker in - ser gärna slem borta från gatorna, men det borde inte vara hållbart juridiskt.

Men lilla hjärtat då...tråkigt att du beklagar att du har samma syn på kvinnor som på män....finns nog hjälp att få för det!

Och visst har jag märkt att ingen svarar på mina inlägg!

Men vem vill få en massa korkade kommentarer som är totalt saggiga?

Och när man uttryckwer sig så korkat om kvinnor och småflickor som du gjorde,visar faktisklt på att du har samma syn på kvinnofolk som tito har.....om inget sägs eller görs,så är kvinnan med på det. Då du vet att vissa kvinnor vill ha det lite ruffr i sänghalmen och att ett nej mycket väl kan vara ja.

Börja nu inte yla om att du inte yttrat dessa korkade meningar,för jag orkar inte leta upp dina infantila åsikter som du satt på pränt.

Läs om,läs rätt och speciellt då dina egna inlägg!

Dessutom...denna tråd ligger under skvallerdelen,så ni som yrar om att domen är fel,starta upp en tråd där titos dom kan diskuteras.

Med tanke på de surrogatjurister och bakgårdsadvokater som härjar i titos skvallertråd!

Då får vi dessutom se vilka det är som kommer att sitta där och påtala sin enorma förträfflighet i det juridiska!
Citera
2008-10-12, 22:54
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosh

Du har alltså överhuvudtaget ingen aning om hur det där med tingsrätter och hovrätter fungerar. Inte den blekaste. Finns det något du kan något om?

Här är ett utdrag ur tingsrättens dom, som hovrätten alltså implicit refererar till i sitt domslut:

Citat:
Efter en stund kände hon något mellan benen, vid hennes kön. Hon trodde först att det var handduken men kände att det var något ´levande´, Tito Beltrans penis. Hon märkte att han trängde in i hennes slida men vet inte om han kom ända in eller bara in mellan blygdläpparna. Hon blev alldeles stel. Medan Tito Beltran gjorde samlagsrörelser försökte hon komma loss genom att lyfta sig på armarna. Hon lyckades emellertid inte eftersom Tito Beltran satt grensle över henne och tryckte ner henne mot sängen med sina händer över hennes rygg.

Först sedan Tito Beltran plötsligt upphörde med samlagsrörelserna lyckades hon knuffa honom åt sidan och bli fri. Hon upptäckte då att Tito Beltran var helt naken. Hon var chockad men förstod att hon blivit våldtagen. Hon märkte också att hon blivit ´kladdig´ mellan benen vilket inte kunde ha kommit från henne själv. Hon rafsade ihop sina kläder och ville genast bege sig därifrån. Tito Beltran försökte emellertid hindra henne, han bad henne stanna och försökte kyssa henne. Hon lyckades emellertid värja sig och komma ut ur rummet och begav sig genast till sitt och Maria Lundqvists rum där hon berättade för henne vad som hänt. Hon var chockad och omtumlad.

Fortfarande någon som tycker att det där inte låter som ett övergrepp? Nähä, kunde väl tänka mig det. Hur var det nu med dom där julskivorna?
Senast redigerad av ParvixII 2008-10-12 kl. 22:56.
Citera
2008-10-12, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Fortfarande någon som tycker att det där inte låter som ett övergrepp? Nähä, kunde väl tänka mig det. Hur var det nu med dom där julskivorna?

Varför skrek hon inte till? Hon hade hur lätt som helst kunnat stoppa det med ett högt ljud.
Hur lätt är det och ha sex när någon kämpar för att komma loss? så jävla lätt är det inte och tränga in, är tjejen ovillig så gör det dessutom ont i killen.
Har hon dessutom aldrig haft sex tidigare så förstår man än mindre hur han lyckades under rådande omständigheter

Överfallsvåldtäkter handlar sällan om penetration för att ta ett annat exempel, det är en maktutövning och istället för normal kåthet.

Här är en annan MYCKET INTRESSANT presentation

http://www.chrismartenson.com/crash-...ronmental-data
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in