Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
åfan så du tycker det din lille feminist där men tyvärr så har jag samma syn på män som kvinnor - ställer samma krav och förväntar mej samma sak
du har ingen aning om mitt rättesnöre utan bildar bara egna uppfattning baserat på dina fördomar mot män i allmänhet. undrar du nått - så fråga istället så slipper du stöta dej med folk. dina attitydproblem ställer till det för dej - kanske därför inga kommenterar dina inlägg
mitt rättesnöre i titohärvan är att jag inte tror på barnflickans saga - mest hittepå för att hon läst på senare tid om den andra yngre flickan han tafsat på. hade nått farligt hänt hade BF anmält på en gång. finns inga bevis och domstolen dömmer på slemmigheten - inte för att jag bryr mej att han åker in - ser gärna slem borta från gatorna, men det borde inte vara hållbart juridiskt.
Men lilla hjärtat då...tråkigt att du beklagar att du har samma syn på kvinnor som på män....finns nog hjälp att få för det!
Och visst har jag märkt att ingen svarar på mina inlägg!
Men vem vill få en massa korkade kommentarer som är totalt saggiga?
Och när man uttryckwer sig så korkat om kvinnor och småflickor som du gjorde,visar faktisklt på att du har samma syn på kvinnofolk som tito har.....om inget sägs eller görs,så är kvinnan med på det. Då du vet att vissa kvinnor vill ha det lite ruffr i sänghalmen och att ett nej mycket väl kan vara ja.
Börja nu inte yla om att du inte yttrat dessa korkade meningar,för jag orkar inte leta upp dina infantila åsikter som du satt på pränt.
Läs om,läs rätt och speciellt då dina egna inlägg!
Dessutom...denna tråd ligger under skvallerdelen,så ni som yrar om att domen är fel,starta upp en tråd där titos dom kan diskuteras.
Med tanke på de surrogatjurister och bakgårdsadvokater som härjar i titos skvallertråd!
Då får vi dessutom se vilka det är som kommer att sitta där och påtala sin enorma förträfflighet i det juridiska!