2008-10-10, 12:40
Medlem
Köses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
"Ty så obarmhärtigt är livet mot den som sätter på en barnflicka, att efteråt är allting försent."

Hihi, där fick du till det!

Skönt att rättvisan han upp honom!
Citera
2008-10-10, 12:41
Medlem
Fina Herrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Synd att han inte fick hålla sin presskonferens. Kanske hade han eldat upp sitt svenska pass där.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1577224.ab

Citat:
– När den här vidrigheten är över tänker jag kalla till presskonferens så att alla kan se hur jag bränner mitt pass och ber svenskarna dra åt skogen, säger Tito Beltran enligt tidningen.

Jo, det har han ju haft lite planer på tidigare i år...
Citera
Medlem
Bingy Bunnys avatar
En seger för den svenska feministmaffian och alla crazy chics out there.

http://www.youtube.com/watch?v=PP6lq...eature=related
Citera
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Men om inget våld använts är det inte sexuellt ofredande då? Kanske var hon nyfiken, som du säger 17 år och oskuld.

Var nämner jag att hon var nyfiken?

Håll dig till fakta,och spåna inte in dina egna åskter i vad jag skriver!
Citera
2008-10-10, 12:43
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Ni karlar som stöder domen är ni inte kloka fattar ni inte att en dom på så här svag bevising i stort sett gör alla som är födda med snopp rättslösa. Ni är som judarna i koncentrationelägren som förnekade förintelsen och var övertydade om att de skulle släppas så fort kriget var över och tog jobb som kapos.
Om de med snopp slutade tänka med denna kroppsdel, och använde det andra huvudet istället, så funnes det inga problem av det här slaget. Turligt nog så har majoriteten av människor med snopp lärt sig att hålla den i byxan istället för att stoppa in den på en massa olämpliga ställen utan tillåtelse.
Citera
2008-10-10, 12:43
Medlem
vad ska den kåte chilenaren anmäla till Europadomstolen?
Citera
2008-10-10, 12:44
Medlem
Laktostolerants avatar
– Utslaget är ett skämt, och det kommer jag verkligen att visa.

Det säger Tito Beltran per telefon till TT:s reporter på plats vid hotellet i Göteborg där en försenad presskonferens snart ska börja.

Tito Beltran uppger för TT att han under förmiddagen besökt chilenska konsulatet i Göteborg för att lämna in handlingar inför den överklagan han planerar att göra till Europadomstolen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3508755.ab
Citera
2008-10-10, 12:45
Medlem
Gigant_Supermans avatar
klippt ut Expressen:
Citat:
Körde planlöst omkring
I stället för presskonferens körde Tito Beltran - planlöst - omkring inne i Göteborg.
Direkt efter domen hade han blivit begärd häktad.
Istället för att åka raka vägen till polishuset, valde Tito att till synes planlöst köra omkring inne i Göteborg

Fatta vilken ångest han måste ha.
Dömd på oklara utpekanden, dessutom kom han ju hem från Chile för att delta i rättegången.
Citera
2008-10-10, 12:45
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Han är gripen och förd till häktet nu så det blir Fru Kåt Chilenare som håller presskonferensen och en överklagan till Europadomstolen planeras:

http://nyhetskanalen.se/1.666735/2008/10/10/tito_gripen_och_ford_till_haktet

Ja, det är inte lätt att smita iväg med en hord papparazzis efter sig..

Sen är det tveksamt om Europadomstolen kommer att ta upp överklagan då målet i hovrätten inte bryter mot Europakonventionen.

Dessutom undrar jag vad det är för handlingar han lämnat in till Chilenska konsulatet. Chile är över huvudtaget inte med i Europarådet och har inget som helst att säga till vid en överklagan.
Senast redigerad av Megaforce 2008-10-10 kl. 12:47.
Citera
2008-10-10, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
– Utslaget är ett skämt, och det kommer jag verkligen att visa.

Det säger Tito Beltran per telefon till TT:s reporter på plats vid hotellet i Göteborg där en försenad presskonferens snart ska börja.

Tito Beltran uppger för TT att han under förmiddagen besökt chilenska konsulatet i Göteborg för att lämna in handlingar inför den överklagan han planerar att göra till Europadomstolen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3508755.ab

Rättshaverist.
Citera
2008-10-10, 12:47
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Var nämner jag att hon var nyfiken?

Håll dig till fakta,och spåna inte in dina egna åskter i vad jag skriver!

Har inte skrivit att du nämt det, men det är allmänt kännt att det är så.

Det verkar vara som du är en liten rabbiat feminist som tycker man kan anklaga män för våldtäkt till höger och vänster utan några riktigt belägg.
Citera
2008-10-10, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
klippt ut Expressen:

Fatta vilken ångest han måste ha.
Dömd på oklara utpekanden, dessutom kom han ju hem från Chile för att delta i rättegången.

Jag tror att han är övertygad om att han inte gjort något fel. Hans rättsuppfattning går inte i takt med den svenska lagstiftningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in