2018-07-05, 19:06
Medlem
Expohunters avatar
Talet har just börjat och hittade ingen passande tråd. vad tror ni han kommer tala om?

https://www.svtplay.se/video/1829865...Interpretation

första 7 min har handlat mycket om nazister och judar.
Senast redigerad av Expohunter 2018-07-05 kl. 19:08.
Citera
2018-07-05, 19:10
Medlem
fellowvessels avatar
Samma gamla vanliga babbel som alla politiker & byråkrater lider av tror jag.
Citera
2018-07-05, 19:11
Medlem
pinger99s avatar
Försöker sätta sig själv i en kontext med en liberal statsminister 1918.

Sedan det vanliga rasist-nazist käbblet för att få till en länk mellan NMR och SD även om SD tagit kraftigt avstånd från desamma.

I det främre raderna verkar det mest vara regering, medarbetare och Säpo.

Det har gått 10 minuter och det är patetiskt på så många plan att det finns inte.
Citera
2018-07-05, 19:13
Medlem
Expohunters avatar
Ruskigt trött tal 12 min in. Det här lär väl kritiseras får låg energi?
Citera
2018-07-05, 19:13
Medlem
Readyfreddies avatar
Det rimmar ju rätt illa när han pratar om hot och hat och utsatta politiker, han driver ju upp hatet mot oliktänkande om någon. Judarna i Umeå verkar förresten hittat på hoten av ekonomiska skäl, men det är ju inget Steffe behöver bry sig om.

Han är ju ändå mil vettigare än tvångströjan Lööf.
Citera
2018-07-05, 19:15
Medlem
Carbuncles avatar
Jag hade precis för mig att Löfven skulle hålla sig borta från Almedalen i år. Det kan man förstå med tanke på hans ideliga vurpor så fort han öppnar käften. Ska han bekämpa gängskjutningarna med LAS månne? Kurderna får skjuta somalierna eftersom kurderna var här först, så länge de betalar fackföreningsavgiften. Att vara gängkriminell är kanske en form av sysselsättning för Löfven. Att olika nyanser av brunt i våra förorter samlas kring ett uppfriskande vapenintresse är kanske bättre än att de slår dank och pallar äpplen som vi icke-bruna gjorde under sommarloven.

Nej, jag tänker inte titta, utan väntar på recensionerna och kommentarerna i tråden i stället.
Citera
2018-07-05, 19:17
Medlem
KahlanAmnells avatar
Det är #Käbbel som vanligt. Samma gamla upprepningar, hatet mot det fria ordet, ingenting konkret kommer fram, utan bara floskler och historier ingen bryr sig om. Godhetspropaganda.

Nä, det blir nog https://www.youtube.com/watch?v=kfVvEubc6ME på repeat tills Opinion live istället.
Citera
2018-07-05, 19:19
Medlem
Fris avatar
Handteckentolkaren skakade på huvet, sågade sin hals och blev utbytt.
Regimens hat som motivation för sitt massmord på svenska folket är bara för härligt! Jag ser fram emot miljoner mördade Erlander-pensionärer! De som idag bara semestrar i Venezuela utan att fatta någonting.
Senast redigerad av Fri 2018-07-05 kl. 19:22.
Citera
2018-07-05, 19:22
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Bästa talet hittils, men det är ju tufft på Flashback att hata Stefan Löfvén.Jag tycker det är rätt man på rätt plats nu.Vilka enorma applåder han får också.Heja Stefan ni vinner Valet i höst igen..
Citera
2018-07-05, 19:23
Medlem
Löfven öppnar med tala om Tage Erlander och Olof Palme. Två personer som han inte i den vildaste fantasin kan jämföra sig med. Löfven är nere på Hjuholt nivåer. Sämsta siffror i historien för Sossar.

Bytte kanal men sen antar jag han kommer dra en massa käbbel om motverka rasism och nazister.

Därefter kommer han berätta hur han tänker höja pensionen men glömmer detaljen att det är företagen som får stå för notan. Inte staten.

Och där sitter kärringar och gubbar och tycker han är fantastisk.
Citera
2018-07-05, 19:23
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Bästa talet hittils, men det är ju tufft på Flashback att hata Stefan Löfvén.Jag tycker det är rätt man på rätt plats nu.Vilka enorma applåder han får också.Heja Stefan ni vinner Valet i höst igen..

Vad är bra med talet?
Citera
2018-07-05, 19:24
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL

Tycker det är väldigt trött. För låg energi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in